Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: karburaatorite puhastusainet? (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2361)
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 16.10.09 11:18 Tsiteeri
karburaatorite puhastusainet?



Müüakse igasugu bensupaaki valatavid puhastusvedelikke, kas neid ostetakse viimases hädas või on hea kasutada ka profülaktika mõttes?

Nt

http://www.mobilmedic.pl/ee/katalog.php?gr=6
http://www.autokaubad24.ee/product_info.php?cPath=27_55&products_id=403&osCsid=a80dd0baaaeacb43cd020627df0fcf95


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 16.10.09 17:31 Tsiteeri


Pole bensukatega pikalt kokku puutunud,kuid diisli puhul igasugu lisandite kasutamine suht mõtetu ja pealekauba ohtlik. Tean ise,kuidas uuel masinal kütte kõrgsurve pump tuksi keerati ja garantii ei kompenseerinud midagi,sest põhjus oli küttelisandis. Pesi küll pumba läikivaks,kuid samamoodi pesi ka paagiseintele kogunenud jäägid ja see pumba ära rikkuski.
Kui huvi igasugu lisandeid kasutada,siis soovitavalt koos küttega eraldi nõust. Paaki kallata pole alati parim mõte.
Karburaatoriga mootori puhul pole ehk hullu,sest need lihtsama ehitusega ja vussiminevaid osi vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 17.10.09 22:05 Tsiteeri


No Felicia karbuss on nii lihtsa ehitusega, et seal vast midagi väga ära rikkuda ei õnnestu. Kuigi jah, katseta kõigepealt tingimustes, kus saad kiirelt abi kutsuda juhul kui see aine sul mingi jama paagis lahti sulatab ja sellega karbussi kinni tinutab.

Samas 30 kr pudeli eest on küll täpselt selline raha, et võiks isegi katsetada. Ma teen pakilisemad sõidud ära, siis mõtlen seda mõtet edasi :)


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Škņda
huviline



Registreerunud 01.01.10
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 01.01.10 12:23 Tsiteeri


Ma "puhastasin" ka omal kunagi ammu karburaatorit. Ostsin mingit karburaatori jaoks mõeldud sprayd. Lasin karbussi sisse ja ootasin natuke, siis käivitasin. Kõik nagu ette nähtud. Puhastas hästi ära küll, võttis kõik setted karburaatori seintelt maha... aga see`p see jama ongi, et siis kogu see sitt läheb düüsidesse ja tont teab kuhu käikudesse. Peale karbussi "puhastamist" läks napilt, et remonti ei pidanud viima. Turtsus ja plärtsus ja tahtis välja surra ja hakkas üle ujutama ja rikkus veel mitusada kilomeetrit tuju. Lõpuks loksus asi kuidagi paika ja nüüd pole enam mitu aastat lillegi liigutanud. Kõik toimib suurepäraselt. Selle karburaatori puhastamise suhtes kehtib üks põhimõte - ära sitta puutu, läheb veel haisema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 01.01.10 17:18 Tsiteeri


Nii see on,et profülaktika pärast ei ole küll mõtet mingeid lisandeid kasutada. Vanematel diislitel soovitatakse aegajalt probleemide korral lisada kütusesse natuke kahetaktilise mootori õli. See on ka kõik,mis ehk aidata võib. Kütuselisandi kasutamine on paraku 100% omal vastutusel. Kui midagi tuksi peaks minema,siis kaevata pole kusagile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.1% - SQL: 57.9%]