Foorumi logo

Skoda Kodiaq
saarlanee - 21.01.18 12:07

Tere,

20.01.18 toimus proovisõidupäev ning mõtlesin ka osaleda. Sain siis kahe kodiaqiga sõidetud. Üheks oli 1.4 TSI ACT DSG ja teine 2.0 TDI SCR DSG 4x4.

Kodiaq jättis väga hea mulje. Eriti meeldisid need uskumatud lahendused, mida praegusel autol võiks unes näha. Kõige enam pean silmas SD-Kaardi pesa, juhtmevaba laadimist ja suurepärane eesti keelne menüü jne... Lisaks tagaistmetel olev ruum.

Kuna siin leidub kindlasti mitmeid Kodiaqi kasutajaid, siis oleks vaja väikest ostuabi. Kõige rohkem huvitab kas soetada Bensiin või Diisel? Kas tasub võtta elegance pakett koos lisadega või lahjem pakett on siiski mõtekam? Kas leidub probleeme antud autol?

Hetkel ootan kõige rohkem Sportline versiooni tulekut Eestisse. Tahaks huviga näha mida on teistsugust võrreldes Elegance või Scout versiooniga ning kas see oleks hinda väärt.. 43 000 eurot või midagi sellist.

Hetkel midagi pähe ei tule, aga annan teada, kui miskit on.


hese - 21.01.18 18:37

Octavialt pool aastat tagasi üle tulles on suurimaks plussiks LED tuled. Tõesti on ees valge ja neid soovitaks!


saarlanee - 21.01.18 20:03

Plaanis on ilmselt LED riba ka osta. Pimedas oleks veel parem sõita. Et näeks läbi metsa :D


timo99 - 22.01.18 08:31

Ca pool aastat ka Kodiaqit omanud. 2.0 bensukas.

-Diisli müra ja kerge vibratsioon ei meeldinud (lisaks hinnale), bensuka start stop tundus ka sujuvam.
-Led tuled on väga head, Ambitionist alates peaks olema standardis.
-elektriline tagaluuk (kuigi ei osanud enne tahta) on osutunud ilmselt minu lemmiklisaks (ilma virtual pedalita on mul küll).
-tagurduskaamera on väga mõnus
-distantsi hoidev püsikiirus on mõnus, jällegi ei osanud tahta enne.
-kui autot õues hoida, siis ilmselt oleks abiks soojendusega esiklaas. Ees klaasi juures on õhuava ainult keskel ja äärtest ei soojenda nii kiirelt akent ära.
- 2.0 TSI puhul peab arvestama kütusekuluga 7 maanteel ja 10-11 linnas

Tsekkasin huvipärast Karoqi proovisõidupäeval (Lastele alati meeldib seal neil üritustel käia). Algne ettekujutus sellest kui natuke lühemast Kodiaqist purunes. Minu jaoks oli lisaks kitsamatele oludele sees ka välisdisain ja ka sisedisain kehvemad :(


timo99 - 22.01.18 08:32

Ahjaa, Sportlinel tuleb kindlasti ägedam mootor, paar lisa plastdetaili. Scoudi puhul on vahe ainult mõnes plastdetailis ja suuremates ratastes. :o


Puuriit - 22.01.18 13:08

Sportline puhul vaevalt, et jõujaamade osas muutusi tuleb - pigem on kosmeetilised lisad sees/väljas nagu Superbil. Kodiaq RS-i osas sahistatakse võrguavarustes 176kw VW BiTDI teemal.

Inglismaa politsei saab enda kasutusse muide 206kw Kodiaqid - https://uk.motor1.com/news/224609/skoda-kodiaq-emergency-car/


stefan - 22.01.18 14:07

Sportline on disaini ja varustusepakett.
Ja see viidatud uudis Inglismaa politsei Kodiaqi 206kw TSI versioonist suure tõenäosusega lihtsalt kehva ajakirjanduse vili. Originaalpressiteates oli juttu vaid 206kw politsei superbist GB jaoks ning eraldi teemana päästeteenistuse Kodiaqist (mis on suure tõenäosusega tavapärane diisel). Ajakirjanik miksis need uudised kokku ja sai super kiire Kodiaq´i :)


saarlanee - 04.02.18 19:30

Skoda Eesti kodulehel saab nüüd ise kokku panna Sportline versiooni. Vähemalt seal ei pakuta võimsamat mootorit või Dragonskin erivärvi hetkel. Alghind vist oli 30 000 euro kanti. Kui tuleb proovisõiduauto Eestisse, siis ilmselt tuleb üle kaeda. Ei viitsi võrrelda paberil mis on teisiti. :D


maxe - 04.02.18 22:29

See Sportline kere värvi alumine plastik ring võiks ju olla lisana tava mudelil ka :(


timo99 - 05.02.18 20:50

Nojaa, aga milleks siis enam sportlinet osta, vahe ongi ju natukeses plastikus :D:o


saarlanee - 10.02.18 13:43

Täispakett Sportline 43 000 eurot. Selline pakkumine tehti esinduses. Täis digiplokk pidi tulema suvel välja alles. Seega peab ootama suveni ja leidma mingi muu variandi, mis ei oleks nii kallis. :D


ingvarviilop - 22.06.18 09:31

tiguan?


MarkkoN - 28.11.18 10:40

Üle pika aja siin foorumis...aga kevadepoole ees autovahetus, tahan olemasoleva CR-V välja vahetada ning mingi maasturilaadse toote asemele osta. Ehk siis- sooviks infot, kuidas õigustab Kodiaqi peal end 1.4TSI mootor? Passatit liigutab küll, kuid oluliselt suurem Kodiaq?
Kuna sõidan aastas ca 25000km, siis kumb end rohkem õigustaks- kas 1.4TSI või 2.0TDI? Mõlemal on 110kw ning kindlasti peab olema auto DSG kastiga, elik automaat. Manuaaliga ei viitsi enam jahmerdada. Auto peaks olema pigem 5-kohaline, ei näe 7-sel mõtet.

Super oleks, kui saaks infot mõlema mootori plusside-miinuste kohta.


Aitäh!


hese - 28.11.18 10:53

Läbi sõitnud 30 000km 1,4TSI 110kw. Õli ei võta - nii 15000 kui 30000 hooldusesse läks üsna sama kogusega, mis algselt sisse valati. Üksi-kahekesi sõites on erksust korralikult ja kannatab möödasõite ka ilusti. Hätta kindlasti ei jää. Tõenäoliselt järelkäru vedades võiks kw rohkem olla. Kütusekulu maanteel suvel 6-7 vahel, talvel ja linnas sinna 9 kanti vast. Nii täpselt ei jälgi aga ei tunne, et kohutavalt rüüpaks


MarkkoN - 28.11.18 11:51

Tsitaat:
Algselt postitas: hese
Läbi sõitnud 30 000km 1,4TSI 110kw. Õli ei võta - nii 15000 kui 30000 hooldusesse läks üsna sama kogusega, mis algselt sisse valati. Üksi-kahekesi sõites on erksust korralikult ja kannatab möödasõite ka ilusti. Hätta kindlasti ei jää. Tõenäoliselt järelkäru vedades võiks kw rohkem olla. Kütusekulu maanteel suvel 6-7 vahel, talvel ja linnas sinna 9 kanti vast. Nii täpselt ei jälgi aga ei tunne, et kohutavalt rüüpaks


Tnx, käru vedamine ei ole minu jaoks teema, igaks juhuks täpsustan üle ka.


boggy - 28.11.18 14:40

Tsitaat:
Algselt postitas: hese
Läbi sõitnud 30 000km 1,4TSI 110kw. Õli ei võta - nii 15000 kui 30000 hooldusesse läks üsna sama kogusega, mis algselt sisse valati. Üksi-kahekesi sõites on erksust korralikult ja kannatab möödasõite ka ilusti. Hätta kindlasti ei jää. Tõenäoliselt järelkäru vedades võiks kw rohkem olla. Kütusekulu maanteel suvel 6-7 vahel, talvel ja linnas sinna 9 kanti vast. Nii täpselt ei jälgi aga ei tunne, et kohutavalt rüüpaks

Mul 2,0TDI 110kw 4x4 dsg, ls üle 70000km, ühtegi probleemi pole olnud (garantii asja ka mitte), kütust kulub maanteel (kompu järgi) 5 ringis, linna ei tea, aga siga öko on oma suuruse kohta. Käru vean tihti, saab hakkama kenasti ka tonni-kahega. Bensukas vast pööretel vaiksem, ei teagi, vibratsioon tühikäigul on ka diislil väga väikeseks suudetud timmida. Sõidumugavuse poolelt mine proovi üht ja teist, peaks vist juba piisavalt neid müügil olema, et mõlemat mootorit proovida saada.


fuzzz - 28.11.18 18:37

Oman 140kw tdi ja sellega küll rahul. Aegajalt tahaks justkui vähe kiiremat reageerimist möödumisel aga selle vastu aitab Racechip XLR ilus must karbike...millega saan muuta gaasipedaali reageerimiskiirust. Keskmine kulu linnas ja maal ...nii vinti andes kui uimerdades...7.2l/100.
Proovisõitu sai tehtud 110kw dislaga....käis see ka edasi aga põrises rohkem ja lõppkiirendus jäi veidi lahjaks. Mitte et kogaueg pedaali vaja oleks tallata aga vahel on vaja seda teha.
Võrreldes eelmise masinaga milleks oli 2014a 1.8 Superb II võtab praegune masin 2l vähem kütust.
Tuttaval on 1.4...kurdab küll et veidi uimane...kui linnas sõidad siis suht poogen kõik need 1.2 ja 1.4 jne liiguvad foori tagant.


Mrtnl - 28.11.18 19:49

Hakkab varsti esiveolise 1,4ga 10 tuh täituma. Läbisõit enamvähem 50/50 linn-maantee. Mootoriga võib täitsa rahul olla siiski, kartsin uimasemat, võrreldes eelmise 1,4 118kw Passatiga. Nüüdsel DSG võtab minekust vahel oma lõivu, aga ei ole võimsamast eriti puudust ka tundnud. Kütusekuluks näitab kompu viimase 2500km peale 6,7. Mõne tseki järgi kontrollides olen vist 0,1 või 0,2 suurema saanud kompu näidust paagile, aga suures plaanis päris öko. Mnt kiirus tavaliselt spido järgi 97, linnas tüüpiliselt 10km otsad kui külmalt alustada. Diislit mõtleks olukorras, kui vajaks pikki kiireid mnt sõite teha vennasvabariikidesse või kaugemale, või siis tihti käruga. Üldiselt peaks see 1,4 kärama küll.


MarkkoN - 29.11.18 09:13

Ma selle 1.4 osas olen tiba skeptiline, kuna sugulase Passat (2017a) sama mootoriga kipub õli sööma, sõidustiil- ja keskkond on tal umbes sama, nagu mul. Ilmselt ma ikkagi diislipoole vaatama jään, kuna sõidan päris palju, suvel meeldib autotrippe Baltikumis ka teha. Eks peab käima proovima ära, kuidas auto tundub. Kunagi sai proovitud 2.0TSI Kodiaqi ja see oli küll päris muhe, kuid tiba janusevõitu. Hea suur auto on ta küll.


Mrtnl - 01.12.18 19:15

Üks väike mõte veel, et lisadest tasuks värvilist maxi doti mitte võtta. Sellega kaasneb spido hõbe-hallidele numbritele omakorda hall taust, ehk et loetavus muutub kehvaks. Proovisõidu autol oli ja ei teadnud, et see mingi lisaga seotud. Lugesin selle Kodiaqi miinuseks. Enda oma puhul oli meeldiv seda mitte eest leida. Hiljem otsides selguski, et maxi dot teema.
Müügikuulutustest juhuslikud näited:
ilma
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/248/auto_php-id=2902248-view=50-www_auto24_ee.html
maxidotiga.:
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/694/auto_php-id=2986694-view=104-www_auto24_ee.html


fuzzz - 02.12.18 15:35

Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Üks väike mõte veel, et lisadest tasuks värvilist maxi doti mitte võtta. Sellega kaasneb spido hõbe-hallidele numbritele omakorda hall taust, ehk et loetavus muutub kehvaks. Proovisõidu autol oli ja ei teadnud, et see mingi lisaga seotud. Lugesin selle Kodiaqi miinuseks. Enda oma puhul oli meeldiv seda mitte eest leida. Hiljem otsides selguski, et maxi dot teema.
Müügikuulutustest juhuslikud näited:
ilma
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/248/auto_php-id=2902248-view=50-www_auto24_ee.html
maxidotiga.:
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/694/auto_php-id=2986694-view=104-www_auto24_ee.html


Ei tea...mind küll ei sega hall taust...kuidas kellelegi. Värviline maxidot ikka kaasaegne. Et seda nüüd mitte soovitada on lollus...igal ühel oma kiiks.


Mrtnl - 02.12.18 22:13

No just, eelistused on erinevad, aga informatsiooniks hea teada. Minu jaoks vähemalt rikkus see hall läikiv taust hallidele numbritele selle maxidot võimalike võlude plussid. Ei olegi täpsemalt uurinud, mis seal siis paremat on tavalisega võrreldes,


Puuriit - 03.12.18 09:04

Praegu peaks Kodiaqile valikuna täisdigitaalset paneeli saama, siis ei ole halli taustaga enam muret :)


hese - 03.12.18 11:00

Kodulehe konfiguraator ei pakugi enam 1,4 mootorit vaid 1,5 Tõsi, kilovatte on samapalju e 110


Puuriit - 03.12.18 12:08

Tsitaat:
Algselt postitas: hese
Kodulehe konfiguraator ei pakugi enam 1,4 mootorit vaid 1,5 Tõsi, kilovatte on samapalju e 110


See on uus GPF filtriga varustatud mootor, sama mis Karoqis algusest peale pakutud. Üleüldse tundub Skodal olevat nüüd ainult 3 bensukat - 1.5TSI 110kw, 2.0TSI 140kw ja 2.0TSI 200kw, kõik GPF-ga. RSil on momendil 180kw, aga ilmselt tuleb mudeliuuendusega sealgi muudatus.


fuzzz - 03.12.18 12:27

Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Praegu peaks Kodiaqile valikuna täisdigitaalset paneeli saama, siis ei ole halli taustaga enam muret :)


Just...see ob edev mu meelest...aga kahjuks alles värske kraam...


MarkkoN - 17.12.18 10:10

Ükspäev nüüd plaanis käia proovisõidul Kodiaqiga. Varem olen põgusalt saanud proovida 2.0TSI, mis jättis ülihea mulje, samas olles harjunud väikese kütusekuluga, siis pole see väga teemaks. Jõhvis on kohapeal 1.4TSI 4x4 DSG isend, vaatab-proovib, kuidas see 110kw selle suure kere peal end õigustab. Kindlasti tahaks kuskil käia ka 2.0TDI ära proovida.
Vahepeal oli mõttes ka Hyundai Tucson, aga Skoda kuidagi nagu tõmbab rohkem. :) Lisaks auto on ka suurem-mahukam.


Puuriit - 17.12.18 10:51

Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Ükspäev nüüd plaanis käia proovisõidul Kodiaqiga. Varem olen põgusalt saanud proovida 2.0TSI, mis jättis ülihea mulje, samas olles harjunud väikese kütusekuluga, siis pole see väga teemaks. Jõhvis on kohapeal 1.4TSI 4x4 DSG isend, vaatab-proovib, kuidas see 110kw selle suure kere peal end õigustab. Kindlasti tahaks kuskil käia ka 2.0TDI ära proovida.
Vahepeal oli mõttes ka Hyundai Tucson, aga Skoda kuidagi nagu tõmbab rohkem. :) Lisaks auto on ka suurem-mahukam.


Üksi-kaks linnas kulgedes on ok, suurema koormuse või haagisega jääb ilmselt lahjaks. Kui ise proovisin, siis tundus maanteel ka täitsa viisakas, kuid möödasõite liigse uljusega teha ei kannata. Hetkel vist enam 1.4TSI-d tellida ei saa, asenduseks 1.5TSI.


MarkkoN - 17.12.18 11:27

Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Ükspäev nüüd plaanis käia proovisõidul Kodiaqiga. Varem olen põgusalt saanud proovida 2.0TSI, mis jättis ülihea mulje, samas olles harjunud väikese kütusekuluga, siis pole see väga teemaks. Jõhvis on kohapeal 1.4TSI 4x4 DSG isend, vaatab-proovib, kuidas see 110kw selle suure kere peal end õigustab. Kindlasti tahaks kuskil käia ka 2.0TDI ära proovida.
Vahepeal oli mõttes ka Hyundai Tucson, aga Skoda kuidagi nagu tõmbab rohkem. :) Lisaks auto on ka suurem-mahukam.


Üksi-kaks linnas kulgedes on ok, suurema koormuse või haagisega jääb ilmselt lahjaks. Kui ise proovisin, siis tundus maanteel ka täitsa viisakas, kuid möödasõite liigse uljusega teha ei kannata. Hetkel vist enam 1.4TSI-d tellida ei saa, asenduseks 1.5TSI.


No nagu ma varemgi ütlesin, siis käruvedu ei ole teemaks. Aga eks proovib ära, kuidas on. Ega see 1.5TSI väga erineda olemuselt ei tohiks, näitajad samad, mis 1.4TSI-l.


fuzzz - 17.12.18 19:33

Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Ükspäev nüüd plaanis käia proovisõidul Kodiaqiga. Varem olen põgusalt saanud proovida 2.0TSI, mis jättis ülihea mulje, samas olles harjunud väikese kütusekuluga, siis pole see väga teemaks. Jõhvis on kohapeal 1.4TSI 4x4 DSG isend, vaatab-proovib, kuidas see 110kw selle suure kere peal end õigustab. Kindlasti tahaks kuskil käia ka 2.0TDI ära proovida.
Vahepeal oli mõttes ka Hyundai Tucson, aga Skoda kuidagi nagu tõmbab rohkem. :) Lisaks auto on ka suurem-mahukam.


Arvesta et hyundai järelturg kehvem kui skodal...2.0tdi igaljuhul...bensukad on ikka rämedad uimakotid ja kütte poolest röövlid. Disla aga muidugi teistsuguse hinnaga...mina oma 2.0tdi 140kw väga rahul.


Maahärra - 17.12.18 19:52

Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Ükspäev nüüd plaanis käia proovisõidul Kodiaqiga. Varem olen põgusalt saanud proovida 2.0TSI, mis jättis ülihea mulje, samas olles harjunud väikese kütusekuluga, siis pole see väga teemaks. Jõhvis on kohapeal 1.4TSI 4x4 DSG isend, vaatab-proovib, kuidas see 110kw selle suure kere peal end õigustab. Kindlasti tahaks kuskil käia ka 2.0TDI ära proovida.
Vahepeal oli mõttes ka Hyundai Tucson, aga Skoda kuidagi nagu tõmbab rohkem. :) Lisaks auto on ka suurem-mahukam.


Arvesta et hyundai järelturg kehvem kui skodal...2.0tdi igaljuhul...bensukad on ikka rämedad uimakotid ja kütte poolest röövlid. Disla aga muidugi teistsuguse hinnaga...mina oma 2.0tdi 140kw väga rahul.


Äkki valgustad lähemalt bensukate rämedat uimasust ja kütte röövimist.


boggy - 17.12.18 19:55

Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Ükspäev nüüd plaanis käia proovisõidul Kodiaqiga. Varem olen põgusalt saanud proovida 2.0TSI, mis jättis ülihea mulje, samas olles harjunud väikese kütusekuluga, siis pole see väga teemaks. Jõhvis on kohapeal 1.4TSI 4x4 DSG isend, vaatab-proovib, kuidas see 110kw selle suure kere peal end õigustab. Kindlasti tahaks kuskil käia ka 2.0TDI ära proovida.
Vahepeal oli mõttes ka Hyundai Tucson, aga Skoda kuidagi nagu tõmbab rohkem. :) Lisaks auto on ka suurem-mahukam.


Arvesta et hyundai järelturg kehvem kui skodal...2.0tdi igaljuhul...bensukad on ikka rämedad uimakotid ja kütte poolest röövlid. Disla aga muidugi teistsuguse hinnaga...mina oma 2.0tdi 140kw väga rahul.


Bensukad uimakotid? Tehaseandmed kiirenduse ja väände pööretevahemiku kohta küll seda ei väida, või noh vähemasti ei ole olulist erinevust diisliga, eriti veel bensuka kahjuks mitte, päris tänapäevase "premium minekuga" ei ole hetkel Kodiaqil ükski mootor, RS peaks hakkama olema.
Kindlasti soovitan ka Tucson ära proovida, minule jäi ta lihtsalt väikseks, sõitma ei läinudki. Samuti pole mõtet endale autot ostes end järelturu teemaga vaevata, ostad aastateks ja selle ajaga võivad asjad muutuda, kui see üldse peaks oluline olema.


fuzzz - 17.12.18 22:23

Tsitaat:
Algselt postitas: boggy
Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Ükspäev nüüd plaanis käia proovisõidul Kodiaqiga. Varem olen põgusalt saanud proovida 2.0TSI, mis jättis ülihea mulje, samas olles harjunud väikese kütusekuluga, siis pole see väga teemaks. Jõhvis on kohapeal 1.4TSI 4x4 DSG isend, vaatab-proovib, kuidas see 110kw selle suure kere peal end õigustab. Kindlasti tahaks kuskil käia ka 2.0TDI ära proovida.
Vahepeal oli mõttes ka Hyundai Tucson, aga Skoda kuidagi nagu tõmbab rohkem. :) Lisaks auto on ka suurem-mahukam.


Arvesta et hyundai järelturg kehvem kui skodal...2.0tdi igaljuhul...bensukad on ikka rämedad uimakotid ja kütte poolest röövlid. Disla aga muidugi teistsuguse hinnaga...mina oma 2.0tdi 140kw väga rahul.


Bensukad uimakotid? Tehaseandmed kiirenduse ja väände pööretevahemiku kohta küll seda ei väida, või noh vähemasti ei ole olulist erinevust diisliga, eriti veel bensuka kahjuks mitte, päris tänapäevase "premium minekuga" ei ole hetkel Kodiaqil ükski mootor, RS peaks hakkama olema.
Kindlasti soovitan ka Tucson ära proovida, minule jäi ta lihtsalt väikseks, sõitma ei läinudki. Samuti pole mõtet endale autot ostes end järelturu teemaga vaevata, ostad aastateks ja selle ajaga võivad asjad muutuda, kui see üldse peaks oluline olema.


Nojah kuidas keegi...mina sõidan 3-5a ja vahetan välja...puhas praktika nii kui garantii otsas hakkavad igasugused ebameeldivused pihta. Ja aasia autosid sissemaksus ei taha keegi kui just sana margi peale ei jää ja hiljem use müües samuti keeruline ehk siis saad kahti küll aga mõtetu hinna eest...aga igaühe oma valik... räägin enda kogemustest.


MarkkoN - 18.12.18 09:21

Tucsonit proovisin- jääb ära. Esiteks on ta natuke väikesevõitu (just pagasiruum, mis on vankri veoks väga oluline, et oleks mahukas), teiseks disain pole päris see kohati ja ka materjalivalik jätab veits soovida. Need viimased 2 asja on muidugi minu maitse eripära- kindlasti paljudele meeldib. Samuti see bens-automaat kooslus ei äratanud mingit emotsiooni, kütusekulu on ka kõrgemapoolne. Diisel-automaat aga kallivõitu. Sestap, jään ilmselt uue auto ostul Skoda suunas vaatama. Kodiaqile lisaks on mõttes ka Superb või Octavia Scout. Käin lähiajal proovin kõik 3 ära.
Järelturu peale ikka natuke mõtlen ka, sest ma tavaliselt sõidan 2-3a ühe autoga, siis vahetan välja. Ja mida aeglasemalt väärtus langeb, seda parem. Seepärast ma ka uut prantslast ei osta endale (kuigi disaini, hinna ja varustuse poolest võiks 5008 täitsa teema olla).


EDIT: See jutt, et Aasia autosid keegi tagasi ei taha, on küll paras BS kuubis.


indrekp - 18.12.18 11:43

Õige pea peaks ju Seatil ka Kodiaqi geneerik müügile tulema. Taracano, või mis ta nimi nüüd oligi.


MarkkoN - 18.12.18 13:16

Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Õige pea peaks ju Seatil ka Kodiaqi geneerik müügile tulema. Taracano, või mis ta nimi nüüd oligi.


See peaks vist olema gramm suurem, kui Kodiaq? Aga ei, Seat ei tõmba kuidagi. Jah, ma tean, et sisuliselt sama auto, aga ikkagi- mingi isiklik kiiks. :P


indrekp - 18.12.18 15:30

Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Õige pea peaks ju Seatil ka Kodiaqi geneerik müügile tulema. Taracano, või mis ta nimi nüüd oligi.


See peaks vist olema gramm suurem, kui Kodiaq? Aga ei, Seat ei tõmba kuidagi. Jah, ma tean, et sisuliselt sama auto, aga ikkagi- mingi isiklik kiiks. :P


Kuna meil sama teema, et vanker korralikult mahutada, siis varem või hiljem teine auto kõrvale võtta, naise jaoks. Kaalul on Leon X-Perience või Octavia Scout bensukas. Tavaversioone ei soovi, neil jube madal sisse istuda ja ette kehv vaade.


MarkkoN - 18.12.18 15:36

Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Õige pea peaks ju Seatil ka Kodiaqi geneerik müügile tulema. Taracano, või mis ta nimi nüüd oligi.


See peaks vist olema gramm suurem, kui Kodiaq? Aga ei, Seat ei tõmba kuidagi. Jah, ma tean, et sisuliselt sama auto, aga ikkagi- mingi isiklik kiiks. :P


Kuna meil sama teema, et vanker korralikult mahutada, siis varem või hiljem teine auto kõrvale võtta, naise jaoks. Kaalul on Leon X-Perience või Octavia Scout bensukas. Tavaversioone ei soovi, neil jube madal sisse istuda ja ette kehv vaade.


Kusjuures ma Octavia Scouti mõtlen isegi järjest tõsisemalt. Mulle küll väga ei meeldi selle auto nina, aga õige värviga on täitsa okei. Eks ma käi Mölleris uudistamas ikka.


fuzzz - 18.12.18 18:30

Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Õige pea peaks ju Seatil ka Kodiaqi geneerik müügile tulema. Taracano, või mis ta nimi nüüd oligi.


See peaks vist olema gramm suurem, kui Kodiaq? Aga ei, Seat ei tõmba kuidagi. Jah, ma tean, et sisuliselt sama auto, aga ikkagi- mingi isiklik kiiks. :P


Kuna meil sama teema, et vanker korralikult mahutada, siis varem või hiljem teine auto kõrvale võtta, naise jaoks. Kaalul on Leon X-Perience või Octavia Scout bensukas. Tavaversioone ei soovi, neil jube madal sisse istuda ja ette kehv vaade.


Kusjuures ma Octavia Scouti mõtlen isegi järjest tõsisemalt. Mulle küll väga ei meeldi selle auto nina, aga õige värviga on täitsa okei. Eks ma käi Mölleris uudistamas ikka.


Octavia täitsa tubli masin mu meelest ja väljanäegemise poolest väga kena pill.


rraivo - 19.12.18 09:10

Octavia on Superbiga võrreldes ikka väiksem.
Mõistlik mõte on tõepoolest mudelite pakett läbi katsetada ja seejärel leiad omale sobivaima :)


MarkkoN - 19.12.18 10:27

Tsitaat:
Algselt postitas: rraivo
Octavia on Superbiga võrreldes ikka väiksem.
Mõistlik mõte on tõepoolest mudelite pakett läbi katsetada ja seejärel leiad omale sobivaima :)


Seda ma tean isegi jah, et Octavia on väiksem, kui Superb. Mul on OII olnud. Aga mahukuselt rahuldaks see need vajadused ka väga okeilt ära. Kindel on see, et enne ei otsusta, kui kõik proovitud. Ei saa nii.


JMRS - 19.12.18 13:13

Mul on 2 väikest last peres ja Octavia III universaal rahuldab küll kõik minu vajadused mahutavuse osas. Lapsevanker magamiskorviga ja suht suure raamiga magub vabalt + ruumi jääb muu kola jaoks piisavalt.
Kuigi Octavia 3 tagaistmel tundub olevat palju jalaruumi, siis tänapäevased kobakad turvatoolid mahuvad nö. napilt. Võibolla on teema selles, et kasutan isofix alusega maxicosi toole aga jah, siis ees enam väga ei laiuta. Ilmselt superbil selles osas väike eelis.

Mis puutub järelturgu siis ega 3 esimese aastaga kukub hind nagu kivi. 30% miinust on garanteeritud.


boggy - 19.12.18 20:26

Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Üks väike mõte veel, et lisadest tasuks värvilist maxi doti mitte võtta. Sellega kaasneb spido hõbe-hallidele numbritele omakorda hall taust, ehk et loetavus muutub kehvaks. Proovisõidu autol oli ja ei teadnud, et see mingi lisaga seotud. Lugesin selle Kodiaqi miinuseks. Enda oma puhul oli meeldiv seda mitte eest leida. Hiljem otsides selguski, et maxi dot teema.
Müügikuulutustest juhuslikud näited:
ilma
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/248/auto_php-id=2902248-view=50-www_auto24_ee.html
maxidotiga.:
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/694/auto_php-id=2986694-view=104-www_auto24_ee.html



Ei tea...mind küll ei sega hall taust...kuidas kellelegi. Värviline maxidot ikka kaasaegne. Et seda nüüd mitte soovitada on lollus...igal ühel oma kiiks.

Nõus, pilt ka selle tõetuseks, et mingit loetavus probleemi ei tohiks olla ei pimedas ega valges, aga tõepoolest, igalühel oma kiiks, mina näiteks praeguste ilmadega lülitan kasti "S" peale, veojõu välja ning seejärel oman enamasti mingit lolli irvet näol, kui ringi sõidan :D


http://static1.album.ee/files/1192/91/large_29822971_Ryxq.jpg

http://static1.album.ee/files/1192/91/large_29822973_1PDh.jpg


Mrtnl - 19.12.18 20:57

Hmm jah, need pildid paistavad kahtlaselt head jah :) proovisõidu autost on meeles küll üks suht ühtlaselt hall-läikiv kompott. Võimalik, et oli äkki liiga heledaks pandud taustvalgus. Valges oli aga minu silmale liiga kitš, nii nagu kuulutuste piltidel.
Igatahes tasub seda tähele panna. Ma poleks sellist tahtnud.


boggy - 19.12.18 21:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Hmm jah, need pildid paistavad kahtlaselt head jah :) proovisõidu autost on meeles küll üks suht ühtlaselt hall-läikiv kompott. Võimalik, et oli äkki liiga heledaks pandud taustvalgus. Valges oli aga minu silmale liiga kitš, nii nagu kuulutuste piltidel.
Igatahes tasub seda tähele panna. Ma poleks sellist tahtnud.

Äkki olid tuled OFF?


Mrtnl - 19.12.18 22:00

Tuled olid ikka AUTO peal, nuppu ei kruttinud, sõitsin nii valges kui pimedas. Segas just pimedas, valges ei meenu. Aga mis siis maxidotis head ka on? Kui uks lahti, näitab seda punaselt vms? Sellisest moodsusest ei ole küll puudust tundnud. Ilmselt ongi maitse asi, kes tahab silme alla värvilist pilti, kes aga selgemat ja lihtsamat kontrastsust. Vähemalt on huvilistel mida tähele panna, et teha teadlikum valik. Omal ajal ei olnud sellist teemat leida.


boggy - 19.12.18 22:44

Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Tuled olid ikka AUTO peal, nuppu ei kruttinud, sõitsin nii valges kui pimedas. Segas just pimedas, valges ei meenu. Aga mis siis maxidotis head ka on? Kui uks lahti, näitab seda punaselt vms? Sellisest moodsusest ei ole küll puudust tundnud. Ilmselt ongi maitse asi, kes tahab silme alla värvilist pilti, kes aga selgemat ja lihtsamat kontrastsust. Vähemalt on huvilistel mida tähele panna, et teha teadlikum valik. Omal ajal ei olnud sellist teemat leida.

Ütlen selle maxidoti kohta ausalt nii, et pole ilma masinat näinud, seega võrrelda ei oska. ilmselgelt pole üks eriti vajalik vidin, nagu ka see uste peal muudetava värvusega triipvalgus ( mis iganes selle lisa nimetus ka on), aga äge on ikka :) Mul oli täisnahksisu, keylessgo-d ja veel paari lisa vaja, millega tuligi elegance varustus, seal palju standardis, sellepärast ei teagi, mis on lisa ja mis mitte.


Mrtnl - 20.12.18 08:51

Uste valgustriibud ja keyless on ka lihtsamal Ambitionil standardis. Keyless puhul on lahendus küll pooletoobine, tagaustel seda ei ole :)


Puuriit - 20.12.18 09:55

Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Uste valgustriibud ja keyless on ka lihtsamal Ambitionil standardis. Keyless puhul on lahendus küll pooletoobine, tagaustel seda ei ole :)


No kuidagi peab ju "odavamat" imagot säilitama võrreldes VW-ga. Passatil on nt. tagaustel ka keyless lingid.


MarkkoN - 20.12.18 11:26

See, et tagaustel Kessyt pole, pole küll mingi suur mure IMO. Esiukselt vajutad muidu lukku, eriti keeruline on ju tagaust kinni lükates esiuksele vajutada. :P


stefan - 20.12.18 13:44

Aga tegelikult omast kogemusest, väga mugav auto lahtilukustada tagumisest uksest, visata poe- või trennikott vms juhiistme taha ja seejärel juhiuksest roolitaha. Praegu toodetava B8 Passati Kessy vist ei sisaldanud kohe esimesest tootmisaastast tagumiste uste puutetundlikku avamist, mingi hilisema mudelaastaga lisandus.

Kui nüüd veel teemasse minna, siis 4x4 väikese töömahuga bensiinimootoriga (1.4 või 1.5TSI) suurel autol märkimisväärset ökonoomsuse võitu võrreldes 2.0TSI-ga ei anna. Kui läbisõidud suured, siis on 4x4 Kodiaqi puhul diisel mõistlik. Lisan veel et, proovisõitudest/rendiautodest on jäänud mulje, et 110 ja 140kW diisli särtsakuse vahe ei ole teab mis suur tavapärastel kiirustel (kuni 120kmh).


MarkkoN - 20.12.18 14:37

Hetkel on sedasi, et sai eile käidud autosid esinduses vaatamas ja kokku lepitud proovisõit mõlemaga (nii Kodiaq kui Superb) 29. detsembriks. Enda jaoks olen selgeks teinud, et Superbi peal pole vahet, kas bens (1.4 või 1.5TSI) või diisel (110kw), aga Kodiaq kindlasti diisel. Ja mõlemal juhul kindlasti DSG.


boggy - 20.12.18 16:29

Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
See, et tagaustel Kessyt pole, pole küll mingi suur mure IMO. Esiukselt vajutad muidu lukku, eriti keeruline on ju tagaust kinni lükates esiuksele vajutada. :P

Noh eks ta mugavam oleks, kui taga ka oleks, aga kuskile ilmselt on tahetud piir tõmmata. Samas muidugi kui käed asju täis, siis lähed hoopis tagaluugi juurde ja lööd palli jalaga :)


MarkkoN - 20.12.18 16:36

Hakkasin praegu just vaatama ja pole Skoda ainuke, kes selle tagaustel olematu Kessyga koonerda. Nina ees on tutikas CR-V ja ka sel pole taga nö Kessyt. On küll mõlemal esiuksel ning ka pagasiluuki saab nö pallilöögiga avada, aga tagaustel võtmevaba sisenemist-lukustamist pole.


Puuriit - 20.12.18 18:01

Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
See, et tagaustel Kessyt pole, pole küll mingi suur mure IMO. Esiukselt vajutad muidu lukku, eriti keeruline on ju tagaust kinni lükates esiuksele vajutada. :P


Eks igaühel oma vajadused - kui ma tulen väike laps süles kes vaja hälli tõsta, siis parkivale autole tagant poolt lähenedes on ikka mugav küll kui ka tollest lingist uks avaneb. Nii pole vaja kahe auto vahelises kitsikuses üle määra manööverdada, sest pead ju võtmega ikkagi lingi juures olema. Nõustun, et see pole suur probleem, aga minul on küll olnud olukordi kus oleks eelistanud sellist võimalust.


Mrtnl - 20.12.18 21:28

Kessy osas loeb ilmselt ka eelnev kogemus. Mul oli enne kõigi uste puhul see variant, nüüd Kodiaqil poolik variant on selge puudus, kuna tuleb alatasa lisaliigutusi teha. Kui enne poleks olnud, siis see poolik lahendus oleks aga puhas võit.
Ruumikuse võrdlemisel Octaviaga arvesta, et Kodiaqil on nii 5 kui 7-kohalise puhul teine istmerida pikisuunas liigutatav ca 15cm. Kui tavaolus teine rida max taga asendis, siis istmel ruumi vähemalt nagu Superbis kui mitte enam. Kui vaja veits kogukamat jurakat pagassis vedada, saab selleks puhuks istme ettepoole nihutada ja siis mahub sinna veel edukalt istumagi. Nii et oleneb, kummale poole sagedamini ruumi on vaja. Abiks mõõdulindiga ära mõõta, kui vaja ruumikust.


boggy - 20.12.18 21:36

Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Kessy osas loeb ilmselt ka eelnev kogemus. Mul oli enne kõigi uste puhul see variant, nüüd Kodiaqil poolik variant on selge puudus, kuna tuleb alatasa lisaliigutusi teha. Kui enne poleks olnud, siis see poolik lahendus oleks aga puhas võit.
Ruumikuse võrdlemisel Octaviaga arvesta, et Kodiaqil on nii 5 kui 7-kohalise puhul teine istmerida pikisuunas liigutatav ca 15cm. Kui tavaolus teine rida max taga asendis, siis istmel ruumi vähemalt nagu Superbis kui mitte enam. Kui vaja veits kogukamat jurakat pagassis vedada, saab selleks puhuks istme ettepoole nihutada ja siis mahub sinna veel edukalt istumagi. Nii et oleneb, kummale poole sagedamini ruumi on vaja. Abiks mõõdulindiga ära mõõta, kui vaja ruumikust.


Lisaks istmerea nihutamisele saab ka seljatoed püstisemaks lasta, ma nüüd jälle ei tea, kas see mingi lisa või kõigil olemas, aga ruumi saab pagassi niimoodi juurde tekitada kui vaja peaks olema.


Mrtnl - 20.12.18 21:46

See seljatoe nurga muutmine peaks kõigil standardis olema. Vahel aitab ka sellestki ruumi tegemiseks.


MarkkoN - 21.12.18 08:40

Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
See seljatoe nurga muutmine peaks kõigil standardis olema. Vahel aitab ka sellestki ruumi tegemiseks.


See on enamusel selle klassi (linnamaasturid) autodel olemas, aitab ikka pisut. Väga hea lisa on küll see keskmise rea istmete liigutamise võimalus. Oli kunagi enda ühel vanemal CR-V´l ka selline võimalus ja väga hea. Praegusel on olnud olukordi, kus võiks olla pagasiruum veits pikem.


indrekp - 21.12.18 13:42

Nii palju infoks, et peagi müügile tuleva Seat Tarraco hinnad saavad algama alates 26000 eurost. Oli TOP Autosse asja ükspäev ja nii muuseas sai selle kohta ka küsitud.


MarkkoN - 21.12.18 13:49

Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Nii palju infoks, et peagi müügile tuleva Seat Tarraco hinnad saavad algama alates 26000 eurost. Oli TOP Autosse asja ükspäev ja nii muuseas sai selle kohta ka küsitud.


Nojah, aga mis sa selle 26000€ eest saad? Ilmselt rooli, istmed ja paar el.akent. Lisaks mul Seatiga ka oma mingisugune kiiks. Ma ei oska seletada seda, aga miskipärast ei tõmba üldse. Samamoodi ma alguses mõtlesin ka Ateca peale, kuna seal oli korralik kampaania diislile. Aga miski sellega on.
EDIT: Vaatasin Seati kodukat, seal automaati saab hetkel vaid kõige kangemale diislile, aga siis on selle hind juba 35870.- €. See on aga liig.
26800.- € eest saad 1.5TSI manuaalkastiga. Ja see ei sobi, kuna kindlasti tahan automaatkastiga auto osta.


Puuriit - 21.12.18 14:26

Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Nii palju infoks, et peagi müügile tuleva Seat Tarraco hinnad saavad algama alates 26000 eurost. Oli TOP Autosse asja ükspäev ja nii muuseas sai selle kohta ka küsitud.


Nojah, aga mis sa selle 26000€ eest saad? Ilmselt rooli, istmed ja paar el.akent. Lisaks mul Seatiga ka oma mingisugune kiiks. Ma ei oska seletada seda, aga miskipärast ei tõmba üldse. Samamoodi ma alguses mõtlesin ka Ateca peale, kuna seal oli korralik kampaania diislile. Aga miski sellega on.
EDIT: Vaatasin Seati kodukat, seal automaati saab hetkel vaid kõige kangemale diislile, aga siis on selle hind juba 35870.- €. See on aga liig.
26800.- € eest saad 1.5TSI manuaalkastiga. Ja see ei sobi, kuna kindlasti tahan automaatkastiga auto osta.


Lisaks ei saa nelikvedu muule kui tippversioonile, ülejäänud mootorid/versioonid on pooleveolised manuaalid.


MarkkoN - 29.12.18 14:23

Nonii, proovisõit tehtud siis. Prooviautodeks olid Superb Elegance 1.4TSI DSG ning Kodiaq Scout 1.4TSI DSG 4x4. Mõlema autoga sai sõita ca tunni, proovisin nii linnas-maanteel, kehvemal teel.
Superbi puhul nagu eriti miinuseid välja tuua ei oskagi, kõik sobis. Kui midagi, siis ehk natuke häiris külma auto puhul tagaluugi nagin kehval teel, aga muusosas olin Superbis positiivselt üllatunud.
Kodiaqi puhul ei sobinud mulle üldse see 1.4TSI. Tundub selle suure kolaka jaoks alamõõduline, kogu sõit käib kuidagi punnitades. Kütusekulu oli ka suurevõitu. Sõitsin mõlema autoga täpselt sama ringi, samades oludes, sama stiiliga ja Superb oli selle ringi peale ca 3l ökonoomsem (7.2 vs 10.1). Superb näitas maanteel 95km/h sõites kohati hetkekulu alla 4 liitri isegi (sirge maantee, püsikas peal). Kodiaq samas kohas näitas umbes 6L/100km.
Muidugi ei ole selles midagi imelikku, arvestades suuruste vahet. Samas on Kodiaqi trumbiks tohutu ruumikus. Sõita meeldis nende mõlemaga.
Kui bensuka valiks, siis võtaks Superb 1.4TSI DSG (ilmselt nii läheb ka). Kui aga leiab hea pakkumisega Kodiaqi, siis kindlasti valiksin 2.0TDI 110kw 4x4 DSG.
Samas suure autoga harjununa oli Kodiaqis oleks kuidagi mõnusam ja kodusem. Raske on see valik :D

Nüüd plaan veel vaadata üle Mazda 6 ning siis otsustada. :)

Ilusat vana-aasta lõppu!


Mitmeveoline - 29.12.18 16:03

Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Kui bensuka valiks, siis võtaks Superb 1.4TSI DSG (ilmselt nii läheb ka). Kui aga leiab hea pakkumisega Kodiaqi, siis kindlasti valiksin 2.0TDI 110kw 4x4 DSG.
Samas suure autoga harjununa oli Kodiaqis oleks kuidagi mõnusam ja kodusem. Raske on see valik :D

Nüüd plaan veel vaadata üle Mazda 6 ning siis otsustada. :)

Ilusat vana-aasta lõppu!


Alahinnata ei tasuks ka uue auto soetamisel ooteaega (kui just otse laost ei võta) müstilised ooteajad olid vahepeal, ei tea ehk on paranenud.


MarkkoN - 29.12.18 16:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Kui bensuka valiks, siis võtaks Superb 1.4TSI DSG (ilmselt nii läheb ka). Kui aga leiab hea pakkumisega Kodiaqi, siis kindlasti valiksin 2.0TDI 110kw 4x4 DSG.
Samas suure autoga harjununa oli Kodiaqis oleks kuidagi mõnusam ja kodusem. Raske on see valik :D

Nüüd plaan veel vaadata üle Mazda 6 ning siis otsustada. :)

Ilusat vana-aasta lõppu!


Alahinnata ei tasuks ka uue auto soetamisel ooteaega (kui just otse laost ei võta) müstilised ooteajad olid vahepeal, ei tea ehk on paranenud.


Seda tean. Pigem sihin vähesõitnud demokat.
Hetkel silmapiiril Jõhvi demo- Superb ning ka Tallinnas on 1, mis on väga ahvatlev. Aga siiski ennekõike sõltub kõik ka sellest, millise hinnaga ma oma praeguse auto müüdud saan. Selle aasta sees ei muutu miski, uuel aastal uue hooga ja märts-aprill võiks olla see aeg, mil uus auto (või uuem) on istumise all.
PS- kui keegi tahab soetada diisel- CR-V´d, mis on Eesti ajalooga, väikese läbisõiduga, väga hästi hoitud, väga hea varustusega ja hea hinnaga- võtke ühendust!


Mrtnl - 29.12.18 22:48

Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Nonii, proovisõit tehtud siis. Prooviautodeks olid Superb Elegance 1.4TSI DSG ning Kodiaq Scout 1.4TSI DSG 4x4. Mõlema autoga sai sõita ca tunni, proovisin nii linnas-maanteel, kehvemal teel.
...
Kodiaqi puhul ei sobinud mulle üldse see 1.4TSI. Tundub selle suure kolaka jaoks alamõõduline, kogu sõit käib kuidagi punnitades. Kütusekulu oli ka suurevõitu. Sõitsin mõlema autoga täpselt sama ringi, samades oludes, sama stiiliga ja Superb oli selle ringi peale ca 3l ökonoomsem (7.2 vs 10.1). Superb näitas maanteel 95km/h sõites kohati hetkekulu alla 4 liitri isegi (sirge maantee, püsikas peal). Kodiaq samas kohas näitas umbes 6L/100km.
...

Nüüd plaan veel vaadata üle Mazda 6 ning siis otsustada. :)

Ilusat vana-aasta lõppu!


Huvitav, et kodaqiga sellise 10,1 kulu said tunniga. Mul Tln tipptunnil 25 minutiga näitab vahemikus 6,8-8,5 ja pikaajalist keskmist 6,9. Seejuures pigem üle poole linnas. Samas mul vaid esivedu. Maantee otsad 5,8-6,7 vahemikus olnud.
Superbi pole proovinud, aga Kodiaq 1.4 kuidagi punnitamine ka ei tundu, rohkem oli üllatus et see päris edukalt toimib. Häirib pigem dsg oma mõtlemisajaga. Diislit pigem mine proovi ka, kui et juba ette ära otsustad.
Kiitus, et siia ka teada andsid oma muljed ja plaanid! head otsimist!


MarkkoN - 30.12.18 10:56

Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Nonii, proovisõit tehtud siis. Prooviautodeks olid Superb Elegance 1.4TSI DSG ning Kodiaq Scout 1.4TSI DSG 4x4. Mõlema autoga sai sõita ca tunni, proovisin nii linnas-maanteel, kehvemal teel.
...
Kodiaqi puhul ei sobinud mulle üldse see 1.4TSI. Tundub selle suure kolaka jaoks alamõõduline, kogu sõit käib kuidagi punnitades. Kütusekulu oli ka suurevõitu. Sõitsin mõlema autoga täpselt sama ringi, samades oludes, sama stiiliga ja Superb oli selle ringi peale ca 3l ökonoomsem (7.2 vs 10.1). Superb näitas maanteel 95km/h sõites kohati hetkekulu alla 4 liitri isegi (sirge maantee, püsikas peal). Kodiaq samas kohas näitas umbes 6L/100km.
...

Nüüd plaan veel vaadata üle Mazda 6 ning siis otsustada. :)

Ilusat vana-aasta lõppu!


Huvitav, et kodaqiga sellise 10,1 kulu said tunniga. Mul Tln tipptunnil 25 minutiga näitab vahemikus 6,8-8,5 ja pikaajalist keskmist 6,9. Seejuures pigem üle poole linnas. Samas mul vaid esivedu. Maantee otsad 5,8-6,7 vahemikus olnud.
Superbi pole proovinud, aga Kodiaq 1.4 kuidagi punnitamine ka ei tundu, rohkem oli üllatus et see päris edukalt toimib. Häirib pigem dsg oma mõtlemisajaga. Diislit pigem mine proovi ka, kui et juba ette ära otsustad.
Kiitus, et siia ka teada andsid oma muljed ja plaanid! head otsimist!


Eks kindlasti mingil määral määrab see nelikvedu, samuti Jõhvi demokas on Scout oma 19" ratastega ja ausalt öeldes kohati ma vajutasin ka üksjagu, sest see tuleb ära proovida, kuidas auto möödasõite teha suudab jne. Aga selline number tuli. DSG mind ei häirinud.
Inimesed on erinevad- mõne jaoks on 235kw Civic Type R ka lahja ja punnitav, teine kiidab 55kw Golfi, kui jube äkilist püssi. :D Aga jah, minu jaoks see 1.4TSI Kodiaqi peal ei ole teemaks. Kindlasti proovin enne diisli ka ära.
Hetkel ise olen rohkem kaldu Superbi poole, proua aga Kodiaqi poole...
Tänud heade soovide eest!


lauri269 - 30.12.18 16:27

1,5 aastat ringi sõitnud Kodiaq 2,0,110kw,4x4. Kütusekulu sellise suure ja raske auto kohta on seadusepügalat järgides tehaseandmetega võrdne. Kuna kasutan palju käru, siis rüüpab 1,5-2l lubatust rohkem liitreid 100km kohta. Aga pea 2 tonnise autoga tavaolukorras a´5l/100km kohta pole ju paha. Esimesed kuud sõites oli harjumatult palju ruumi salongis ja pagasiruumis. Mugav (OK Superb tundub grammi võrra mugavam aga mitte oluliselt). Eriti meeldib kõrgemal istumine ja hea ülevaade teele. Tööautodes (Octavia ja Superb) istuks justkui tagumikuga asfaldil. Eelmisel talvel sai katsetatud 1t käru ja paksus lumes 4x4. Naeris-nuttis ja sõitis. Olin ausalt üllatunud. Kindlasti kiidan LED esitulesid. Teiste autodega sõites igatsen head valgustust. Suuremaid probleeme pole olnud. Vaid ACC anduriga seoses olen tihedalt garantiiga esindust külastanud. Diisli müra on subjektiivne- mind ei häiri. Vanema autoga ei anna kindlasti võrrelda. Diislil tõmmet parasjagu- eriti hea käruga kasutajatele ning kindlasti küttekulu. Kasutan ka mitmeid elektroonilis abimehi ja ei kahetse nende lisadena võtmist, kuigi saaksin ka ise hakkama. Mugavus on selline asi millega inimene kipub harjuma. Esimene auto, mille ostsin proovisõitu tegemata ja ei kahetse ;)


MarkkoN - 02.01.19 11:04

Aastavahetusel sai sõidetud sisuliselt igasugustes oludes ja nüüdseks on siis valik tehtud- hakkan põhjalikumalt keskenduma Kodiaq 2.0TDI DSG 4x4 valimisele, vähemalt Ambition varustusega. Vana auto müüki pandud, ootan ka Möllerilt pakkumist Kodiaqile. Kui teevad hea hinna, vaatan päris uue, kui ei, otsin vähesõitnud demokat.


rraivo - 02.01.19 12:57

Kas Sa võrdlesid Superbi ja Kodiaqi tagaistme laiust ka? Et kui 3 inimest seal istuvad - siis kummas mugavamalt ennast tunnevad?

Endal siin ka mõtted mõlguvad - aga mind huvitaks just tagaistmel laiemad olud. Ilmselt hädapärast ajab lastega see 3-s istmerida ka asja ära.


MarkkoN - 02.01.19 13:00

Tsitaat:
Algselt postitas: rraivo
Kas Sa võrdlesid Superbi ja Kodiaqi tagaistme laiust ka? Et kui 3 inimest seal istuvad - siis kummas mugavamalt ennast tunnevad?

Endal siin ka mõtted mõlguvad - aga mind huvitaks just tagaistmel laiemad olud. Ilmselt hädapärast ajab lastega see 3-s istmerida ka asja ära.


Proovisime abikaasaga kahekesi istuda mõlemas taga ja Kodiaqi oleks ilmselt üks normaalmõõdus (mina ei ole :D ) inimene ära mahtunud, Superbi ka, aga mitte nii mugavalt.
Kodiaqis meeldis taga rohkem- pearuumi rohkem, jalaruumi veits rohkem ja ka laiuspidi- aga see kõik on loogiline, sest on ju tegu suurema autoga, kui Superb.


Kert.K - 02.01.19 17:09

Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN


Proovisime abikaasaga kahekesi istuda mõlemas taga ja Kodiaqi oleks ilmselt üks normaalmõõdus (mina ei ole :D ) inimene ära mahtunud, Superbi ka, aga mitte nii mugavalt.
Kodiaqis meeldis taga rohkem- pearuumi rohkem, jalaruumi veits rohkem ja ka laiuspidi- aga see kõik on loogiline, sest on ju tegu suurema autoga, kui Superb.


Huvitav... Numbrid nagu räägivad teist juttu välja arvatud pearuumis ja üld laiuses. Ülejäänud numbrid on Superbil suuremad.


roosteuss - 02.01.19 18:29

Kodiaqi isteasend on pisut kõrgem ja koos sellega muutub kõik,ka ruumi tundub rohkem olema .Kui võrrelda Kodiaqi ruumi esiistmel ja CRV esiistet siis Škodas on oluliselt ruumi rohkem .Mulle sattus mingi hetk Fabia kätte ja sõber soovis ka proovida seda,tal nüüd tänaseks päevaks eelmise põlve CRV,naine ronis Hondasse ja logistas seda istet edasi tagasi ja küsis seepeale kas rohkem siin ees ruumi polegi.Vähemalt Honda pole pikajalgsele naisele kontsakingaga sobv auto,iga Škoda sobib selleks paremini.


MarkkoN - 03.01.19 08:14

Tsitaat:
Algselt postitas: roosteuss
Kodiaqi isteasend on pisut kõrgem ja koos sellega muutub kõik,ka ruumi tundub rohkem olema .Kui võrrelda Kodiaqi ruumi esiistmel ja CRV esiistet siis Škodas on oluliselt ruumi rohkem .Mulle sattus mingi hetk Fabia kätte ja sõber soovis ka proovida seda,tal nüüd tänaseks päevaks eelmise põlve CRV,naine ronis Hondasse ja logistas seda istet edasi tagasi ja küsis seepeale kas rohkem siin ees ruumi polegi.Vähemalt Honda pole pikajalgsele naisele kontsakingaga sobv auto,iga Škoda sobib selleks paremini.


Hondal jah see häda, et väga kaugele taha istet lükata ei lasta. Sellega nõustun, et Kodiaqi esiistmel on rohkem ruumi, kui CR-V omal, samuti on iste ise parem kuju poolest. Japsidel on mingi lollakas komme teha istmepõhi üsna lühike ja kui on vähe pikem-kogukam inimene, siis jalgu väga ei toeta. Kodiaqi esiistme kohta seda aga öelda ei saa.


boggy - 03.01.19 16:01

Tsitaat:
Algselt postitas: rraivo
Kas Sa võrdlesid Superbi ja Kodiaqi tagaistme laiust ka? Et kui 3 inimest seal istuvad - siis kummas mugavamalt ennast tunnevad?

Endal siin ka mõtted mõlguvad - aga mind huvitaks just tagaistmel laiemad olud. Ilmselt hädapärast ajab lastega see 3-s istmerida ka asja ära.

Ei ole mina veel nii laia autot näinud, kus kolm last nääklemata kõrvuti ära mahuks:) Eraldi ridades aga on hoopis teine maailm, pikemad sõidud teen pea alati kolmerealisena, siis närv puhkab:P


kristjant - 03.01.19 22:04

Täna oli asja Paldiski maanteele ning sattusin juhtumisi peale esimesele kliendile tarnitud Kodiaq RS-ile. Ootas kenasti väljasõitu salongist. Meteor Gray värvi ja nägi edev välja. Igal juhul õnnitlused uuele omanikule :) Maja ees seisis ka sinine Kodiaq RS, millega kohtumise tõenäosus peaks olema kõrgem.


MarkkoN - 10.01.19 14:20

Olen siin nüüd vahepeal jälginud autoturgu ja pean tõdema, et sobivas hinnaklassis Kodiaq TDI DSG 4x4 leida on väga keeruline, kui otsida autot kuni 30 000€ ja väikese läbisõiduga. Tänaseks on silma jäänud üks sõiduk: https://www.auto24.ee/used/2986694
Kas on keegi ehk käinud seda autot piilumas? Pole ise veel jõudnud minna, sestap küsingi.
Samuti ei ole ma peast heitnud siiski ka Superbi. Seda just sel põhjusel, et seda autot on soodsam soetada, kui Kodiaqi.


Puuriit - 11.01.19 14:00

Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Olen siin nüüd vahepeal jälginud autoturgu ja pean tõdema, et sobivas hinnaklassis Kodiaq TDI DSG 4x4 leida on väga keeruline, kui otsida autot kuni 30 000€ ja väikese läbisõiduga. Tänaseks on silma jäänud üks sõiduk: https://www.auto24.ee/used/2986694
Kas on keegi ehk käinud seda autot piilumas? Pole ise veel jõudnud minna, sestap küsingi.
Samuti ei ole ma peast heitnud siiski ka Superbi. Seda just sel põhjusel, et seda autot on soodsam soetada, kui Kodiaqi.


Hetkel just müüki tulnud 4 erinevat 2.0 110kw 4x4 eesti ajalooga Kodiaqi


MarkkoN - 11.01.19 14:18

Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Olen siin nüüd vahepeal jälginud autoturgu ja pean tõdema, et sobivas hinnaklassis Kodiaq TDI DSG 4x4 leida on väga keeruline, kui otsida autot kuni 30 000€ ja väikese läbisõiduga. Tänaseks on silma jäänud üks sõiduk: https://www.auto24.ee/used/2986694
Kas on keegi ehk käinud seda autot piilumas? Pole ise veel jõudnud minna, sestap küsingi.
Samuti ei ole ma peast heitnud siiski ka Superbi. Seda just sel põhjusel, et seda autot on soodsam soetada, kui Kodiaqi.


Hetkel just müüki tulnud 4 erinevat 2.0 110kw 4x4 eesti ajalooga Kodiaqi


Jah, panin seda ise ka tähele. Küll aga sain täna suurepärase pakkumise ühele demo-Superbile, mille peale ma ilmselt ka välja lähen. Praegusel autol on huviline olemas ja kui ühekorra taas Skoda roolis olen, siis tuleb siia ka teema. Aitäh kõigile kaasamõtlejatele ja abistajatele!


boggy - 04.03.19 16:52

Natuke siis ka kogemusi, poolteist aastat ja 90tuh km Kodiaqi roolis läbitud, garantii asju pole olnud, ühtki detaili veermikus pole vahetatud (kettad-klotsid ka ikka veel orikad), kaks jooksu rehve läbi sõidetud, mootor on enne kaht viimast hooldust ca liitri õli juurde tahtnud, väga ei põe, sõidustiil ka vastav. Kalla ja talla.


MartinM - 05.03.19 20:18

Mitme kilomeetri peale ta liitri õli juurde küsib?


boggy - 05.03.19 21:35

Tsitaat:
Algselt postitas: MartinM
Mitme kilomeetri peale ta liitri õli juurde küsib?

ca 13000 oli seekord, vahetult enne hooldust, eelmine kord suht sama.


boggy - 28.09.19 18:35

Kuna ilmselt kasutan oma Kodiaqi rohekm, kui enamik siinsetest kasutajatest, siis võibolla pakub kellelegi huvi kuidas masin kestab. Nüüdseks läbitud natuke üle 120000 km, 110tuh pealt vahetasin esimesed ja 120tuh pealt tagumised klotsid. Ühtegi teist kuluosa peale tavahoolduste pole vaja olnud, garantii asju pole ka olnud.
Kohe-kohe saab garantii läbi (2 a saab täis), lähen ilmselt rääkima mootori müra teemal (võrreldes uue masinaga on mootor muutunud lärmakamaks, vb summuti lekib kuskilt vms), samuti ei ole päris rahul käigukasti tööga, sest D režiimis laseb tihti pöörded häirivalt madalale (1200 ja vahel isegi alla selle), kust kiirendama hakates masin väriseb ja ei taha aru saada, et sellel pöördel jõudu pole ja peaks käiku vahetama, tahab natuke tugevamat gaasivajutust, siis aga kipub kaks käiku vahetama. S režiimis sellist jama vähem, aga huvitavalt kombel S režiimis ei hoia kogu aeg ühte käiku kõrgemal, kui tavarežiimis, uuel autol hoiab, oli pool päeva asenduseks täpselt samasugune kombinatsioon, esindus ütles, et see normaalne, aga tegelt ei ole ju...
Ma ei teagi, mis ma tegema peaks, kui ma tunnen, et asi pole korras, aga esindus ütleb, et kõik ok. Peale garantii lõppu vb räägivad teist juttu, samas loodan, et nii silmakirjalikud ei olda.


Helmer - 28.09.19 19:04

Sa proovi neid vastuseid kirjalikult saada. Pärast on hea kasutada kui esindus peakski siga mängima.


ats87 - 10.12.19 06:26

Ei hakanud uut teemat tegema. Aga kui keegi või kellegi tuttav või tuttava tuttav plaanib oma 2,0TSI 4x4 DSG Kodiaqi müüa, võib mulle kirjutada. Otsin hetkel omale ühte, võiks olla vähemalt elegance varustusega.
Hetkel a24 hea varustusega eksemplaridest suht lage.