Foorumi logo

Rockford Fosgate võimendi andis otsad. Kus remontida?
amylla - 05.11.17 14:34

Rockford Fosgate PRIME R600X5 võimendi andis otsad, soovitage, kas ja kus seda Eestis remontida osatakse? Või on odavam ja lihtsam lahendus osta ca 350 EUR eest uus võimendi?
Probleemi olemus. Laadisin nädalavahetusel auto akut, igaks juhuks võtsin laadimise ajaks võimenduse toite selleks ajaks aku plussklemmi alt ära. Kui peale laadimise lõppu võimenduse klemmi tagasi ühendasin, siis enam võimendus tööle ei ole läinud. Korpusel põleb vaid punane tuli, mis manuaali https://pdf.crutchfieldonline.com/ImageBank/v20131208150800/Manuals/575/575R500X1D.PDF kohaselt tähendab lühist ( Protect/ Thermal LED illuminates red when amplifier overheats or short circuits. The amplifier will automatically shut down if this occurs. )
Milles võib olla probleem? Toite tagasi ühendamise hetkel oli ka kerge sädelus, kas see võis võimenduse läbi kõrvetada? Samas aku ja võimenduse vajel on ka kaitse, mis läbi ei ole läinud.
Testisin ka, ega sisendi (Octavia Bolero stereo) kaudu lühis ei saabu, võtsin High-Level Inputs kaablid lahti ning tegin võimendile restardi, midagi ei muutunud, endiselt põleb võimendil lühist tähistav punane tuli.


tnx - 06.11.17 09:46

Ülekoormust tekitav lühis esineb tavaliselt pigem väljundis, mitte sisendis. Aku klemmi ühendamisel tekkiv sädelus võib ka midagi maha põletada jah.
Remondikohta soovitada ei oska, aga oletan, et eletroonikatöökojad võiks hakkama saada küll, kui varuosi on. Lühis on suhteliselt lihtsasti diagnoositav viga.


amylla - 06.02.18 19:48

"Ainult" kolm kuud kulus võimenduse rikkiminekust kuni tänaseni, mil selle korrasolevana autosse tagasi sain. AudioCity saatis võimenduse novembri alguses Saksamaale ekspertiisi, sai sealt detsembri keskpaigaks teada, võimendus on väidetavalt saanud ülepinget ja seega garantii korras remontimisele ei kuulu, mistõttu pidin Saksamaal firmaesinduses võimendusele teostatud remondi eest ise maksma. Ja nüüd veebruari alguseks siis suudeti see mulle Saksamaalt korda tehtuna tagasi saata ning autosse taaspaigaldada.
Õppisin juhtumist:
- edaspidi akut laadides enam võimendust lahti ei ühenda.
- kui võimendus taas rikki läheb, pole seda mõtet garantiiremonti saata, sest niikuinii väidetakse, et olen ise süüdi, pigem otsida mingi kohalik remonditöökoda, et ei peaks kolm kuud ilma muusikata autos sõitma. Ilmselt võinuks ma ekspertiisi tulemuse ju ka vaidlustada, aga siis pidanuks ma veel ilmselt kuude kaupa ilma muusikata autos ringi sõitma... :(