Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
testuser3

 postitati 29.07.08 11:55
keeruline :D

Ilmselt e60 on keeruline, aga Felicia puhul see vast polegi eriti oluline, kuni korralikult sõidab.
Wygla

 postitati 28.07.08 18:31
felicia tüüpviga, et pöörded hakkavad vananedes jamama. uuest peast oli nii, et külmalt pumpasid 3 korda , keerasid võtit ja läks laksust käima. pöörded olid nõks üle 1000 nagu peabki külma mootoriga olema. soojenedes langesid pöörded ise paika (alla 1000)...vist. aga oli ka selline süsteem, et kui mootor külmalt töötas ning pöörded olid üle 1000, siis kui korraks lõid gaasi põhja (ilma tuuritama hakkamata), siis lõi pöörded alla 1000, ehk siis normi piiresse.
vanemaks saades hakkas süsteem juba jukerdama ning ega teda tehasekonditsiooni ei saanudki. isegi targad karbussivennad ei osanud midagi peale hakata :D (keeruline auto see felicia).
ilmselt aitaks see, kui ostad peale uue karburaatori koos täismänguga.
testuser3

 postitati 28.07.08 16:48
Seda olengi teinud, sest muidu tihtipeale kohe pärast käivitust jääb mootor käima 2000 pöörde peal. Ka pärast natukest aega sõitu on pöörded 1000 peal, hästi sooja ilmaga on alla 1000.
viiking

 postitati 28.07.08 16:18
Külma karburaatormootoriga ongi alguses pöörded kõrgemal.

Kui pikalt oodata ei viitsi, millal pöörded peale külmkäivitust ise otsustavad alla langeda, siis vajuta peale käivitust mõne aja pärast momendiks gaasi kergelt peale.
testuser3

 postitati 28.07.08 15:31
Uus voolik küljes, kas muidu selle vooliku leke võib ka põhjustada külma mootoriga kõrgemat tühikäiku?
ridariass

 postitati 27.07.08 19:45
Ajateenistuses olles käisin Jõhvi-Tallinn-Jõhvi sisuliselt pool aastat iga nädalavahetus 1.3 Feliciaga, millel 5 suurt sõdurijõmmi + nende asjad pardal, kuid ei mäleta küll, et ükski möödasõit tegemata oleks jäänud. Kuidas rekkad ja bussijuhid möödasõite teevad, neil veel kehvem minek ju? Hoogu tuleb hakata varem ennatlikult koguma ja kui moment tekibki, siis sipsti mööda ja probleeme pole, kui ei teki, siis ootad järgmist võimalust. Ja 4. käik ei anna tõesti midagi juurde peale mootorimürina.
Wygla

 postitati 24.07.08 16:55
omadest kogemustest võin öelda samuti, et täislastis ( 5 inimest) möödasõitu teha feliciaga on suhteliselt võimatu missioon :D
ainult pikk sirge ilma ühegi vastutuleva autota...ei päästa suurt ka 4-nda käigu sisselöömine möödasõidul. üksi-kaksi sõites ajab asja natuke nobedamalt ära küll :)
testuser3

 postitati 24.07.08 14:00
Tsitaat:
Algselt postitas: Hallvatt


Ehh, praegu katsetama ei hakka, see eeldab ikka iga käiguga pöörete punasesse laskmist, mist tast ikka piinata.
hqs

 postitati 24.07.08 08:02
Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
sorry, aga 1,3 mootoriga felicia ei "lähegi" edasi :D


omadest kogemustest võin öelda, et 1,3l (43kw :D) sooda kiirendusega võib täitsa rahule jääda - ainult maanteel, kui 4 matsi peal ja pagas triiki grilli asju täis, siis pidi pikemalt hoogu võtma, et kellestki mööda lennata;)
Hallvatt

 postitati 23.07.08 19:22
Mina löön iga käiguga labida põhja ja lasen vähemalt 3000 pöördeni, kui mitte rohkem. Ja pean juba teist Feliciat ja arvan seetõttu, et see on normaalne :P

Mine kuskile lennuväljale ja proovi. Tehase andmeil peaks luukpära 15,6 sekundiga minema sajani. Kui suudad alla 20 seki, pole su autol viga midagi - lepi temaga, selline ta kiirendus ongi.

Tegelt pole ta minek nii vilets midagi. Aga suure vahe teeb sisse, kas oled üksi peal või mitmekesi.
testuser3

 postitati 23.07.08 17:55
Ei, lihtsalt on tunne, et midagi on valesti kui foori alt tuleb minna- 1. käik 4000rpm, teine käik..gaas põhja....3500rpm...3s. gaas põhja...2000rpm ja siis sujuvalt 4s.
Liiga plaju tuleb gaasi anda...et nt seal voolikust on leke ja mootor ei saa piisavalt bentsu peale ?
Wygla

 postitati 23.07.08 15:02
sorry, aga 1,3 mootoriga felicia ei "lähegi" edasi :D
Valts

 postitati 23.07.08 11:58
Milles väljendub kehv minek? miski sümptom, jõnksutab, poob kinni vms?
testuser3

 postitati 23.07.08 11:41
Kas see võib põhjustada ka auto kehva minekut?
diesel

 postitati 21.07.08 07:22
vaevalt nali. kodanik testuser on meil noor ja roheline. aga õpihimuline. :)
et jah, voolikuid saad igast hästivarustatud autoosade kauplusest. osta igaks juhuks mõni sent varuga ja loomulikult õige läbimõõduga ja kindlasti siis sellist, mis benssu kannatab. ja kui see voolik klambritega kinnitub, siis kae enne perra, kas klambrid ikke korras on ja uue volla kinni tõmmata jäksavad ja siis põle muud kui vaheta ää.
päriselus on see seuke kahe minuti töö ja saad kindlasti hakkama asjaga. riistadest võib vaja minna näiteks mingit kruvikat või näpitsaid klambrite eemaldamiseks ja tagasi panemiseks (juhul kui on klambrid) ja siis veel mõningase tõenäosusega vaibanuga, kuna seuksed voolikud võivad olla kinni kasvanud ja vajavad maha lõikamist.
viiking

 postitati 20.07.08 12:04
Kas nüüd on tegu naljaga või, et veel midagi küsida on vaja? Vaheta voolik ära või lase kusagil teeninduses seda teha kui jõud üle ei käi!
testuser3

 postitati 20.07.08 11:17
Märkasingi musta karvast voolikut mis oli katsudes niiske, viis otse karburaatorisse.

Mis on järgmine käik? :)
lare

 postitati 14.07.08 19:58
Tsitaat:
Algselt postitas: Valts
vaata, et kapoti all leket kuskil poleks

Pakun ka leket.Kontrolli voolikud üle.
Valts

 postitati 14.07.08 14:53
vaata, et kapoti all leket kuskil poleks
testuser3

 postitati 14.07.08 13:57
See asi on juba tükk aega esinenud, aga olen unustanud siia kirjutada. Ta ei puhu koguaeg ja suurematel kiirustel, aga piisavalt häirivalt. Mis võib seda põhjustada? Muid anomaaliaid pole (va tühikäik 1000+rpm)

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.8% - SQL: 44.2%]