Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Wygla

 postitati 04.01.09 19:07
Trumlid jah ning kusjuures trummel ja klots on ainult pool aastat vanad. Jõnksutamine sel korral ei aidanud.
diesel

 postitati 04.01.09 18:59
sul peaks taga trumlid olema. sääl 99 prossa tõenäosusega jäätumisega tegu. üldjuhul saab maha ka autoga edasi-tagasi loksutades.
võimalik, et võib jäätuda ka vedeliku sees olev vesi, minul kogemus puudub.
aga soojade piduritega lumiselt teelt tulles on trummelpidurid paljude erinevate autodega kinni jäänud.
millegi vahetamine pole üldjuhul vajalik.
Wygla

 postitati 04.01.09 17:57
trossid õnneks vanad pole. trosside vanusest 2 aastat tagasi sain aimu niimoodi, et kässar oli öösel peal ja hommikul pidur totaalselt kinni, st. üks pool trossi tagasi enam ei lasknud.
Lihtsalt, pole enne veel sellist nalja näinud, et ilma käsipidurita jääb pidur peale. Sellepärast ma talvel üldiselt väldingi käsipidurit seisupidurina kasutamast, et peale ei jääks :D. Aga katsun ikka vedeliku kah homme ära vahetada.
Suslik

 postitati 04.01.09 16:46
Selliste ilmadega võivad piduriklotsid lhtsalt trumlisse kinni külmuda. Eriti veel,kui auto mingiks ajaks seisma jääb. Tuleb mainida,et seoses käsipiduriga Sul vedas- tavaliselt kipuvad vähe vanematel trossid kinni jääma. Nii et vähe sellest,et pidur külmunud,lõpuks ka kässar peal. Mina olen paari edasi-tagasi nõksutamisega tavaliselt klotsid lahti saanud.
Wygla

 postitati 04.01.09 15:53
Küsin siis kah teemasse veits. Tahtsin täna massinat garaaži ajada, et uurida jahutusvedeliku leket. Aga tutkit..üks tagumine pidur nii kinni kui kinni. Ja mis kõige imelikum, käsipidurit mul peal ei olnud. Auto oli väljas seisnud 6 päeva ilma sõitmata. Proovisin siis käsipidurit tõmmata ja see oli no nii tuuga, st. eriti ei saanudki sikutada. Jalgpidurit paar korda üles-alla, liikus käsipidur normaalselt. Aga pidur oli peal ikkagi. Kuumutasin siis veits ja lõpuks hakkasin juba ratast alt kruvima. Poldid olid aga kõvasti kinni ja selle väntsutamise peale tuli ka pidur krõpsti maha. Trumlid ja klotsid avhetatud suvel, käsipiduritrossid ca 2 aastat tagasi. Pidurivedelik on vahetatud üle 2,5 aasta tagasi. Ei olnud meeles kah, palju pidurivedeliku vahetusvälp on, kuid nüüd siin uurisin ja tundub, et 2 aastat. Kas võib tõesti olla kondents sees ning seepärast jäi pidur peale, olgugi, et käsipidur oli maas?!

Ja teemaväliselt, et termostaadi anduri juurest tilgub tosooli välja. Kas seal mingisugune tihend läbi?
Timur

 postitati 22.08.07 22:14
Minu teada võis ka Dot 3-me ja Dot 4-ja segada. Kui sa ei tea kaua see vedelik seal sees on olnud siis vaheta parem ära ja pane Dot 4 sisse.
diesel

 postitati 22.08.07 13:18
3 ja 4 on omavahel vabalt segatavad. Põhimõtteliselt on tegu sama asjaga, 4-ja omadusi on veidi parendatud. Põhimõtteline vahe on määrimisomadustes. Kui autol on abs pidurid, siis peab 4-ja kasutama, kuna see määrib abs-i pumpa.
Nii, et sega julgelt. A eelpool mainitet 2 aasta tagant piduriõli vahetuse soovitus on igati pädev. Piduriõli seob endaga (kondens)vett ja aja jooksul koguneb seda sinna õige palju. Kuna aga vesi juba saja kraadi juures keeb siis kujutad ise ette, mis toimub suurelt kiiruselt äkitselt pidurdades kui vedelik sees keema läeb.
Cobra

 postitati 21.08.07 18:36
Mina ei katsetaks mitte mingil juhul segamist... need on erinevad standardid ning jama nende segamisest saabub ikka kõige õigemal ajal ehk äkkipidurdamisel....ma miski pärast kahtlustan, et ikkagi on DOT 4 ning veel tuletan meelde, et pidurivedelikku tuleb vahetada iga kahe aasta tagant ......seega - pane uus õli sisse ning sa ei pea tegelema nn. loomkatsetega
Hallvatt

 postitati 21.08.07 18:26
Tsitaat:
Algselt postitas: wasp
dot3 on punast värvi , dot4 suht läbipaistev


aitäh, vaatan järgi. a mis saab kui noid segada?
wasp

 postitati 21.08.07 15:43
dot3 on punast värvi , dot4 suht läbipaistev
Hallvatt

 postitati 20.08.07 11:53
Vene Škoodnikud märgivad, et Felicia pidurisüsteemi läheb DOT3 või DOT4. Kust ma teada saan, kumb mu autos on? Mis saab, kui on üks, aga otsa panen teist?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.6% - SQL: 59.4%]