Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Soyer

 postitati 01.02.24 20:52
Midagi väga keerulist ei ole. Juhi poolt hakkad toimetama. Jalgade airbag tuleb eest võtta. Jalgade vent toru eemaldada. Keskkonsooli vasak kate eemaldada ja kui juba radikat näed siis saad juba ise aru mida vaja eest võtta et radikas kätte saada.
siLc

 postitati 08.01.24 17:22
Niivõrd uuel auto ei peaks tavaliselt olema vajadust sellise töö järele. Kas on juba kindlaks tehtud, et eeldatavasti sooja mittepuhumine on tingitud justnimelt salongiradiaatorist ja mitte külma/sooja reguleerklappide mootorite töö tõrkumisest?

https://www.youtube.com/watch?v=Yh8BwjJgkiI Kuigi tegu on Golf 7-ga, on ehitus laias laastus sama. Saate vähemalt kontrollida oma kahtlust - kui sooja mootoriga on radikas ja selle torud soojad, ei ole vaja radikat vahetada.
Juss555

 postitati 08.01.24 07:09
Tere. Küsimus siis selline kas keegi on vahetanud 2019 aasta superbil soojendusradikat? Kui palju peab armaturi lammutama, et see ise vahetatud saaks või lihtsam minna kuhugile töökotta?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]