Teema ülevaade |
tartlane29
|
postitati 22.01.24 19:51 |
Karoqil vahetati tarkvara
120 tuhande peal garantii korras mehhatroonika moodul
veel korra tarkvara vahetus
ei mingit muutust
|
JaanusS69
|
postitati 16.01.24 08:05 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tartlane29
Sama (d)efekt ka Karoq 110kW 4x4 autol.
Teenindus ei teinud midagi, väidetavalt uuriti, aga kõik pidavat OK olema
Minu arusaamal tegelikult lihtsalt ei jagu jõudu.
Kui vähendada kiirust spido järgi 90-ni, siis hoiab kenasti 7-ndat
100 ja üle selle, siis vähimagi tee tõusu korral kuues sees.
Eriti andis tunda püsikaga sõites.
Kui garantiiline, siis soovitan düno stendi, ehk saab midagi teha, kui ikka mootori võimsus ei vasta lubatule. |
Kui esindus tarkvara ei soovi uuendada, siis auto dsg kast on mingilgi määral isemõtlev.
Näide- oma 7 kastilisel 2,0 tsi 140 kW lasin 60 000 km vahetada filti ja õlid( tehase soovitus 120 000 km aut kastil). Esimesed 300 km auto tuvastas
sõitja käitumisharjumusi, nt tulin Jägala sillast alla Tallinna poole , kui suurele maanteele 80 ga sõites D6 oli ees, kiirendasin, kast lülis mitte
D7, vaid D4, justkui oleks sõidumoodul S peal( paralleel S4) . Kiirendus oli sujuv, mitte järsk.Küsides esindusest peale seda, et kas vahetasite õliga
ka tarkvara, selgitati et auto ja käigukast ise kohaneb sõidustiiliga.Ehk siis kui kindlasti soovite kasti parameetreid vahetada, siis kevadel
lumevabade teedega kasti õli vahetada ja esimesed paarsada kilomeetrit talda anda.
|
tartlane29
|
postitati 14.01.24 20:27 |
Sama (d)efekt ka Karoq 110kW 4x4 autol.
Teenindus ei teinud midagi, väidetavalt uuriti, aga kõik pidavat OK olema
Minu arusaamal tegelikult lihtsalt ei jagu jõudu.
Kui vähendada kiirust spido järgi 90-ni, siis hoiab kenasti 7-ndat
100 ja üle selle, siis vähimagi tee tõusu korral kuues sees.
Eriti andis tunda püsikaga sõites.
Kui garantiiline, siis soovitan düno stendi, ehk saab midagi teha, kui ikka mootori võimsus ei vasta lubatule.
|
siLc
|
postitati 23.07.23 16:39 |
Kui kasti praegune käitumine häirib, võib esindusest uurida kastile tarkvarauuenduse tegemist. Peale selle tehakse ka kastile algsätted ja ehk
käitumine muutub sobivamaks.
Olen sõitnud ühe 2.0 TDI 140kW mootoriga 2020 Superbiga, millel sama DQ381 kast - ei mäleta, et see oleks pendeldanud 90ga käikude vahel.
|
Superb2TDIDSG
|
postitati 23.07.23 11:55 |
100-ga sõites on 7-käigulisel pöörded nii madalal, et nii nagu gaasipedaali puutud, vahetabki alla kohe. Ise vastasid küsimusele ära, ehk kui 110
peal, siis ei vaheta, ehk pööre kõrgemal. Endal ka Superb 2018 ja 7-k dsg diisliga 110kW.
Kui 90-ga sõita siis tihti 7-ndale ei lüligi või siis pendeldab 6-7 vahel ja pööre 1200....
Dpf otse loomulikult auto seiskumisel lakkab töötamast, lihtsalt vent undab järgi natuke aega.
|
|