Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tartlane29

 postitati 22.01.24 19:51
Karoqil vahetati tarkvara
120 tuhande peal garantii korras mehhatroonika moodul
veel korra tarkvara vahetus

ei mingit muutust
JaanusS69

 postitati 16.01.24 08:05
Tsitaat:
Algselt postitas: tartlane29
Sama (d)efekt ka Karoq 110kW 4x4 autol.
Teenindus ei teinud midagi, väidetavalt uuriti, aga kõik pidavat OK olema
Minu arusaamal tegelikult lihtsalt ei jagu jõudu.
Kui vähendada kiirust spido järgi 90-ni, siis hoiab kenasti 7-ndat
100 ja üle selle, siis vähimagi tee tõusu korral kuues sees.
Eriti andis tunda püsikaga sõites.
Kui garantiiline, siis soovitan düno stendi, ehk saab midagi teha, kui ikka mootori võimsus ei vasta lubatule.


Kui esindus tarkvara ei soovi uuendada, siis auto dsg kast on mingilgi määral isemõtlev.
Näide- oma 7 kastilisel 2,0 tsi 140 kW lasin 60 000 km vahetada filti ja õlid( tehase soovitus 120 000 km aut kastil). Esimesed 300 km auto tuvastas sõitja käitumisharjumusi, nt tulin Jägala sillast alla Tallinna poole , kui suurele maanteele 80 ga sõites D6 oli ees, kiirendasin, kast lülis mitte D7, vaid D4, justkui oleks sõidumoodul S peal( paralleel S4) . Kiirendus oli sujuv, mitte järsk.Küsides esindusest peale seda, et kas vahetasite õliga ka tarkvara, selgitati et auto ja käigukast ise kohaneb sõidustiiliga.Ehk siis kui kindlasti soovite kasti parameetreid vahetada, siis kevadel lumevabade teedega kasti õli vahetada ja esimesed paarsada kilomeetrit talda anda.
tartlane29

 postitati 14.01.24 20:27
Sama (d)efekt ka Karoq 110kW 4x4 autol.
Teenindus ei teinud midagi, väidetavalt uuriti, aga kõik pidavat OK olema
Minu arusaamal tegelikult lihtsalt ei jagu jõudu.
Kui vähendada kiirust spido järgi 90-ni, siis hoiab kenasti 7-ndat
100 ja üle selle, siis vähimagi tee tõusu korral kuues sees.
Eriti andis tunda püsikaga sõites.
Kui garantiiline, siis soovitan düno stendi, ehk saab midagi teha, kui ikka mootori võimsus ei vasta lubatule.
siLc

 postitati 23.07.23 16:39
Kui kasti praegune käitumine häirib, võib esindusest uurida kastile tarkvarauuenduse tegemist. Peale selle tehakse ka kastile algsätted ja ehk käitumine muutub sobivamaks.

Olen sõitnud ühe 2.0 TDI 140kW mootoriga 2020 Superbiga, millel sama DQ381 kast - ei mäleta, et see oleks pendeldanud 90ga käikude vahel.
Superb2TDIDSG

 postitati 23.07.23 11:55
100-ga sõites on 7-käigulisel pöörded nii madalal, et nii nagu gaasipedaali puutud, vahetabki alla kohe. Ise vastasid küsimusele ära, ehk kui 110 peal, siis ei vaheta, ehk pööre kõrgemal. Endal ka Superb 2018 ja 7-k dsg diisliga 110kW.
Kui 90-ga sõita siis tihti 7-ndale ei lüligi või siis pendeldab 6-7 vahel ja pööre 1200....
Dpf otse loomulikult auto seiskumisel lakkab töötamast, lihtsalt vent undab järgi natuke aega.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.3% - SQL: 55.7%]