Teema ülevaade |
martinifoto
|
postitati 28.05.19 06:39 |
koda Tallinnasse sain 06.06 diagnostika aja, eks siis selgub, mida ja mis summadega nad teha soovitavad. Veakoodide põhjal kinnitas hooldusnõunik
eelkommenteerijate arvamust, et varras kinni. Seni sõita võib.
|
kauriK
|
postitati 28.05.19 03:15 |
varras on sul mehaaniliselt kinni. Olen vahetanud neid 10neid. Paras jebla on seda kätte saada nii, et see wastgate varras terveks ja otseks jääks.
Uut elektroonilist WG aktuaatorit on saadaval. Oma autol üritaksin selle liikuma panna ja sinna tuleb panna kuuma kaitsev pasta vahele.
|
martinifoto
|
postitati 27.05.19 20:45 |
Siin üks inimene väidab,
et temal juhtus see siis, kui auto seisis ca nädala. Endal istus ka kohapeal vähemalt 3-4 päeva niiske ilmaga. On siin midagi üldse ise teha või
töökotta sõit?
|
Mitmeveoline
|
postitati 27.05.19 20:01 |
turbo actuator ehk wastegate. Põhimõtteliselt on ilmselt "luuk lahti" turbol ning ülelaadimist ei toimu, seega ei tule ka väänet.
|
martinifoto
|
postitati 27.05.19 19:31 |
Autoks O3 2015, 1.4 TSI 103kW DSG.
Täna õhtul lõi lambist mootoritule põlema kellades ning VCDS'iga vaadates paistis mootoriviga selline:
16433 - Charge Pressure Control Actuator
P334B 00 [039] - Mechanical Malfunction
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 92102 km
Date: 2019.05.27
Time: 20:24:46
Readiness: N/A
Kiirendada proovides ei lase väänet enam üles, kuid samas laseb üle 50km/h sõita, nii et päris limp mode'is veel pole. Briskoda foorum viitab turbo
actuator'ile (misiganes see eesti keeles ka poleks). Kas on kellelgi kogemust sellise olukorraga - kas vahetati turbo ära esinduse poolt või
pakub nüüdseks esindus ka ainult detailivahetust? Autol lõppes garantii 2 nädalat tagasi.
|