Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
pilku

 postitati 05.02.19 13:39
Jaanuaris Saksas käies tankisin ka Poolas ühe paagitäie 98-t. Asi läks natukene paremaks, kuid vähe. Uue auto puhul ei ole nõus sellega, kui natukene jõnksutab, siis nii ongi ok :D
Kütusekulu kohalt ei ole olulisi etteheiteid. Minu arust võttis suvel linnas isegi vähem kui tehase andmete järgi. Linnas sõites oli suvel keskmine 6l/100km ja maanteel 5l või alla ja seda siis reaalse tankimise järgi, mitte kompuutri näitude põhjal. Talvel on muidugi asjad teistmoodi.

Tegelikult on mul õnnestunud auto jõnksutama saada ka täissooja mootoriga pärast pikemat sõitu. Vähe jahedama ilmaga pannes puhuri max võimsusele ja jätta tühikäigule mõneks minutiks tiksuma. Enda loogika järgi saab mootor aru, et töötemp võib hakata langema ja peab rikkamat segu andma. Siis alustades sõitu hakkab jälle jõnksutama. (Vähe jahedama ilma all mõtlen -10 ringis)
MeelisK

 postitati 05.02.19 08:49
Endal 1,2 tsi ja tangin 98-t. Mootor töötab paremini ja p . . . tunne ütleb, et veab ka paremini. NN ökomöku 95-ga ei olnud kiirendus nii sujuv ja küttekulu tõusis.
Danelq

 postitati 05.02.19 08:16
95 bensiini enam igasse autosse tankida ei tohi. Etanool pidi tihenditele halvasti mõjuma. Siin tabel kus kirjas millistesse autodesse võib tankida https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/kas-sinu-auto-voib-kasutada-uut-biolisandiga-bensiini-e10-meil-on-tabel/
Renxx9

 postitati 05.02.19 08:05
Olen märganud samamoodi enda kasutuses oleva 2017a 1,4tsi 110kW jõnksutamist külma mootoriga (külma mootori mõiste tähendab siinkohal, et olenemata ilmast mitte töösoe mootor). Hakkas pihta see juba suve lõpupoole ja nüüd mingiaeg pikemalt kohapealt tiksudes on isegi "mootori" tulukest vilgutanud. Esindusse ennem asja pole, kui tuli põleb, aga põlema see ei jää. Kuna auto on sõitnud 95 bensiiniga, siis panin nüüd 98 paaki ja tundub, et asi palju parem. Peale seda hakkas peas vasardama mõte, et äkki see 95 peale selle bio jamaga segamist ei kannatagi enam kasutamist ka automootorites...
Lisan veel siia ka, et see tehase kütusekulu on küll ulme märgitud. Minul tarbib see auto linnas 7,5 ja trassil 6 iga ilmaga ja olenevalt sõidustiilist vahel ka rohkem.
pilku

 postitati 04.02.19 19:30
Tegelikult käitus auto juba suvel veidralt. Väljas +28 või rohkem kraadi sooja, panen mootori käima ning tühikäigu pöörded on 1400 peal ning näitab, et kütust läheb 4l tunnis (külma mootoriga). Kui mootor soojenes natukene aega, siis läksid pöörded ja kütusekulu ka paika. Kliimat või muud asja taga ei olnud. Kuna muid anomaaliaid ei olnud ja sõitmist oli suhteliselt palju, siis ei hakanud autot kohe esindusse vedama. Filmimisest niipalju, et jõnksutamist filmile ei saa ja tegelikult polegi seda vaja saada. Olen korduvalt jätnud esindusse auto ööseks, et saavad hommikul külma mootoriga testida nii palju kui vaja ning nad on alati saanud auto jõnksutama. Lihtsalt lahendust pole veel leitud.

Esindus niipalju veel öelnud, et nad mingit omaloomingut ei või teha, peavad tegema tehase juhiste järgi. Auto ei suuda ära tuvastada jõnksutamist ning seetõttu ei teki ka veateadet. Kusjuures esindus on maininud veel seda, et isegi nemad ei saa kõigile parameetritele ligi, millele tehas saab ning selle probleemi lahendamine seisab tehase taga. Sellepärast enne küsisin ka, kui on kellelgi sama mootoriga masin - 1.4 tsi 110kw (ilma silindrite väljalülitamiseta) kas neil ka teeb samamoodi mootori soojenedes? :)
rain

 postitati 04.02.19 18:05
7l sajale ilmselgelt on ka natukene palju. filmi see üles ning mine esindusse ja näita videot. auto ei tohi jõnksutada enivei ning kui fideos näha, siis vahetagu või tehtagu mis vaja
kauriK

 postitati 04.02.19 17:26
Unusta ära, keegi ei hakka autot kohe tagasi ostma kohe. Uus auto ja küll soft muutub. Vahel juhtub ka seda kuni 2a hiljem, seega see pole miski USa teema.
boggy

 postitati 04.02.19 16:23
Tsitaat:
Algselt postitas: pilku
Tartu esindus andis lootust, kui tuleb parandus uuele 1.5l mootorile, siis on tõenäoline, et tuleb ka 1.4l mootorile. Kahjuks seda ei osatud öelda, millal see võiks tulla.

Annab lootust? Hmm, kas nii ei ole, et kui ei suudeta remontida (kaasa arvatud juhtum, kui viga esineb teist korda, kuigi väideti, et oli korras), tuleb toode asendada samaväärsega või maksta raha tagasi?
pilku

 postitati 04.02.19 10:32
Tartu esindus andis lootust, kui tuleb parandus uuele 1.5l mootorile, siis on tõenäoline, et tuleb ka 1.4l mootorile. Kahjuks seda ei osatud öelda, millal see võiks tulla.
vamps

 postitati 04.02.19 10:13
Esindus tunnistab viga ja on suhtluses tehasega?
Las siis tehas mõtleb midagi välja, et ei jõnksutaks.
Pole nagu päris normaalne auto käitumine.
Mul oli probleem, et külmalt käivitades käis korralik kõrin mootorist läbi (kuigi on hoopis 1.8 mootor ja läbisõit oli seal 50k tuuris) ning alguses samuti ei osatud midagi teha, olevat samuti ainuke sellise probleemiga. Mingi aja möödudes sain kõne, et tooge auto, vahetame nukkvõlli ära.
Pärast seda oli probleem kadunud.
Äkki siis aeg annab arutust ja mõne aja möödudes tuleb veel sarnase veaga masin juurde ja tehas leiab lõpuks mingi lahenduse.
pilku

 postitati 03.02.19 22:39
Tere!

Kas keegi on täheldanud sarnast anomaaliat?

Lugu siis selline. Autoks on 2018a Škoda Octavia 1.4 tsi (rihmaga CZD mootor) ning talve saabudes märkasin, et auto hakkab jõnksutama ja kütust palju rohkem võtma, kui panna puhur käima.

Nt. 50-ga sõites 4nda käiguga ühtlase kiirusega näitab hetkekulu ilma puhurita u. 4l/100km, aga paned puhuri kas või esimesse astmesse hüppab kütusekulu üle 7l/100km peale ning hakkab jõnksutama. See kestab senimaani, mil mootor saab soojaks (mõtlen selle all, et mootoriõli temp tõuseb üle 65 kraadi). Kui mootor saab soojaks, on kõik hästi ja sõidab ideaalselt.

Tartu Škoda esindus tunnistab, et autol on probleem ning on tehasega suhtluses. Selle tulemusel on vahetatud autol juba geneka vabajooksu sidur, küünlad, 4 kütusepihustit, süütepoolid, lambaandurid jne. kuid enam pole, mida vahetada ning probleem on ilusti alles. Tartu Škoda esindus nõustub, et viga peab olema softis, kuid autol on kõige uuem tarkvara peal. Škoda tehas on teadlik sellest samast probleemist uue 1.5l mootori puhul, kuid 1.4l mootori puhul probleeme ei teata olevat. Tartu esindus proovis ühe samasuguse autoga, millel oli vanem soft peal, ning too jõnksutavat samamoodi.

Asja teeb imelikuks see, et Škoda esindus ütles, et antud auto olla esimene sellise probleemiga masin. Siit tekibki küsimus, kas mul lihtsalt läks veits õnnetult autoga või inimesed ei märka lihtsalt tavapärase sõidu juures seda? (peavad seda nt. tuuleks, teekonarusteks, veevaaludeks vms.)

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.8% - SQL: 45.2%]