Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MarkkoN

 postitati 14.02.19 12:58
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Ma ei tea kuidas škodadega on aga volkswagenitel, millel on start-stop süsteem, pidavat pisut teistsugused akud (AGM akud või kuidas neid kutsutakse). Pole 100% kindel aga võiks eeldada, et sama grupi masinatel on sarnane lähenemine.
Igatahes nendel juhtudel on väidetavalt kasulik autole öelda, et on uus aku. Ilmselt selle põhjal auto arvutab erinvaid asju, et millal lubab start-stop süsteemil aktiveeruda ja millal mitte jne.
Samas internetist lugedes võiks akule kehtida sarnase pikkuseda garantii nagu autole endalegi, ehk et kui 5 aastat või 150k km garantiid, siis selle perioodi vältel võiks esindus omapoolse arvamuse öelda.


Enamusel autodest,millel start-stop, on kaks akut. Kas Škodadel pole? Start-stop aku on tavaliselt väike ja kuskil erladi ära pandud. Isiklikult tean,et nii on Fordil,Volvol ja Mersul ning kindlasti veel mõnel.


Ei ole ka Hondadel sellist asja. Üks aku ja kogu muusika. Genekas pidi ka tiba kangem olema, kui ilma Start/Stop süsteemita autodel.
Enda Superbil (1.4TSI 2018a) on peal 69Ah/680A aku, ning auto on Start/Stop süsteemiga ja DSG kastiga.
roosteuss

 postitati 13.02.19 20:49
Ju vist on natuke segi läinud,tegelikult on väikestel bensukatel 59 Ah akud ja diislitel 68 Ah
rihonet

 postitati 13.02.19 17:39
Tsitaat:
Algselt postitas: CaRo
Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66

Enamusel autodest,millel start-stop, on kaks akut. Kas Škodadel pole? Start-stop aku on tavaliselt väike ja kuskil erladi ära pandud. Isiklikult tean,et nii on Fordil,Volvol ja Mersul ning kindlasti veel mõnel.


Küll on aga natukene "vingem" generaator, start-stop süsteemiga skodadel.


Kui on kaks akut siis see pole start stop süsteemi pärast vaid suurem aku on tarbijate jaoks ja stater on eraldi süsteemis.
Škoda start stopil on lihtsalt suurem aku.!,2 TSI näiteks omab 95 Ah akut.


Minu skoda superbil on näiteks 68AH aku, autol samuti start stop ja ka veel diisel. Sellisel juhul ikka vist tiba lahja aku.
CaRo

 postitati 12.02.19 18:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66

Enamusel autodest,millel start-stop, on kaks akut. Kas Škodadel pole? Start-stop aku on tavaliselt väike ja kuskil erladi ära pandud. Isiklikult tean,et nii on Fordil,Volvol ja Mersul ning kindlasti veel mõnel.


Küll on aga natukene "vingem" generaator, start-stop süsteemiga skodadel.


Kui on kaks akut siis see pole start stop süsteemi pärast vaid suurem aku on tarbijate jaoks ja stater on eraldi süsteemis.
Škoda start stopil on lihtsalt suurem aku.!,2 TSI näiteks omab 95 Ah akut.
Mitmeveoline

 postitati 31.01.19 17:02
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66

Enamusel autodest,millel start-stop, on kaks akut. Kas Škodadel pole? Start-stop aku on tavaliselt väike ja kuskil erladi ära pandud. Isiklikult tean,et nii on Fordil,Volvol ja Mersul ning kindlasti veel mõnel.


Küll on aga natukene "vingem" generaator, start-stop süsteemiga skodadel.
vamps

 postitati 31.01.19 16:11
Ei ole kuulnud küll sellest, et start-stopi pärast oleks kaks akut.
Osadel VAG masinatel on küll webasto pärast olnud kaks akut aga konkreetselt škoda kohta pole seda kuulnud.
urmas66

 postitati 31.01.19 15:27
Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Ma ei tea kuidas škodadega on aga volkswagenitel, millel on start-stop süsteem, pidavat pisut teistsugused akud (AGM akud või kuidas neid kutsutakse). Pole 100% kindel aga võiks eeldada, et sama grupi masinatel on sarnane lähenemine.
Igatahes nendel juhtudel on väidetavalt kasulik autole öelda, et on uus aku. Ilmselt selle põhjal auto arvutab erinvaid asju, et millal lubab start-stop süsteemil aktiveeruda ja millal mitte jne.
Samas internetist lugedes võiks akule kehtida sarnase pikkuseda garantii nagu autole endalegi, ehk et kui 5 aastat või 150k km garantiid, siis selle perioodi vältel võiks esindus omapoolse arvamuse öelda.


Enamusel autodest,millel start-stop, on kaks akut. Kas Škodadel pole? Start-stop aku on tavaliselt väike ja kuskil erladi ära pandud. Isiklikult tean,et nii on Fordil,Volvol ja Mersul ning kindlasti veel mõnel.
viiking

 postitati 30.01.19 16:23
Auto100-s öeldi mulle, et uue auto aku garantii kehtib kogu auto enda garantiiaja.
Jutuks tuli siis kui enda demona esindusest ostetud auto suht kohe peale ostu teada andis, et laadi akut (pikema) sõitmise teel ehk oli tühjavõitu.
vamps

 postitati 30.01.19 12:54
Ma ei tea kuidas škodadega on aga volkswagenitel, millel on start-stop süsteem, pidavat pisut teistsugused akud (AGM akud või kuidas neid kutsutakse). Pole 100% kindel aga võiks eeldada, et sama grupi masinatel on sarnane lähenemine.
Igatahes nendel juhtudel on väidetavalt kasulik autole öelda, et on uus aku. Ilmselt selle põhjal auto arvutab erinvaid asju, et millal lubab start-stop süsteemil aktiveeruda ja millal mitte jne.
Samas internetist lugedes võiks akule kehtida sarnase pikkuseda garantii nagu autole endalegi, ehk et kui 5 aastat või 150k km garantiid, siis selle perioodi vältel võiks esindus omapoolse arvamuse öelda.
boggy

 postitati 29.01.19 19:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Tsitaat:
Algselt postitas: orukas
Laadisin aku täis ja nädala lõpus vaatan palju nädalaga vähemaks läinud on. Kui asi on trastiliselt muutunud, peab uue aku ostma. Kas aku vahetamisega saab iseseisvalt hakkama või vaja esinduses teha? Kui klemmid küljest ära võtad, kustutab kogu mälu/seadistuse ära?


Vahetasin möödunud aastal aku. Küsisin veel üle kas on vaja kaablitega mässata. Ei pidanud. Lubati lihtsalt vana maha võtta ja uus asemele panna. Raadio mälud ära kadunud... vist. Rooli pidi keerutama paar korda pärast käivitamist.

Ikka 2016 superbist käib jutt jah?
Maahärra

 postitati 29.01.19 19:20
Tsitaat:
Algselt postitas: orukas
Laadisin aku täis ja nädala lõpus vaatan palju nädalaga vähemaks läinud on. Kui asi on trastiliselt muutunud, peab uue aku ostma. Kas aku vahetamisega saab iseseisvalt hakkama või vaja esinduses teha? Kui klemmid küljest ära võtad, kustutab kogu mälu/seadistuse ära?


Vahetasin möödunud aastal aku. Küsisin veel üle kas on vaja kaablitega mässata. Ei pidanud. Lubati lihtsalt vana maha võtta ja uus asemele panna. Raadio mälud ära kadunud... vist. Rooli pidi keerutama paar korda pärast käivitamist.
urmas66

 postitati 29.01.19 11:15
Tänapäeva akud ongi suht pask ja pole imestada,et 3a ja kutu. Linnatsüklis muidugi diisel pole ka just parim valik. Diisel tahab igal külm käivitusel ju veel küünlaid ka soojendada ning siis lihtsalt ei järkugi akut. Lisaks võib lühikeste otste tulemuseks olla DPF-i probleemid. Škodadel peal vist varta akud ja mõned aastat tagasi läksid Varta ja Bosch kokku. Nüüd on Vartad ka kehvemad.
Suurema aku kasutamine lühikestel otstel ei ole lahendus,sest suurem aku vajab ka rohkem laadimist,et täis saada. Pigem tekitab veel rohkem probleeme.
orukas

 postitati 28.01.19 09:08
Laadisin aku täis ja nädala lõpus vaatan palju nädalaga vähemaks läinud on. Kui asi on trastiliselt muutunud, peab uue aku ostma. Kas aku vahetamisega saab iseseisvalt hakkama või vaja esinduses teha? Kui klemmid küljest ära võtad, kustutab kogu mälu/seadistuse ära?
digimon

 postitati 26.01.19 03:28
Siin aitab kas pikem ots või laadija.Kohapeal tiksumine ei aita sind palju.
Mitmeveoline

 postitati 25.01.19 18:33
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Kui on ainult lühikesed otsad, siis soovitava ikkagi aegajalt akule lisalaadimine teha.


Nii on, lühikeste otstega ei lae lihtsalt ära. Kas pikem ots, või kohapeal tiksumine, või siis juba laadijaga lisa anda.
Danelq

 postitati 25.01.19 13:22
Diisel golf6 oli tahase aku 7 aastat peal ja ei olnud kordagi probleeme. Soovitan aku täis laadida.
kauriK

 postitati 25.01.19 13:13
las esindus teeb tehase testriga aku testi, aku võib ka küpse olla küll.
hunt_1

 postitati 25.01.19 13:10
Tehase aku peal?
Liiga lahja ei ole meie kliima jaoks?
3a on juba normaalne eluiga diisli akule.
Rain573

 postitati 25.01.19 10:19
Kui on ainult lühikesed otsad, siis soovitava ikkagi aegajalt akule lisalaadimine teha.
vamps

 postitati 25.01.19 10:00
Mul küll O3 bensiin aga 2014 auto ja samuti enamik sõitu linnas sinna 8km+5km+12km kanti. Viimasel ajal pikemaid sõite pole üldse olnud (va linnas ummikus tiksumine) ning sõitu alustades hommikuti kasutan esi- ja tagaklaasi soojendust, vahest paar minutit ka istmesoojendust ja peegli soojendust aga pole sellist asja täheldanud, et ei jõuaks auto käima minna.
Samas olen üritanud nende elektriliste lisadega "mõistlikult" toimetada ehk et lülitan üldjuhul kõvasti enne välja kui auto seda ise teeb.
Räägitakse ka, et talvel võiks mõned korrad akut lisaks laadida aga pole kunagi seda teinud (11 aasta jooksul nii diisel golf4, vana avensise kui octaviaga) ning siiamaani pole nagu probleeme esinenud.
Samas kolleeg käis oma 1.4 bens O3ga hoolduses ja seal tehti akutest ning öeldi, et aku suht tühi, kuigi käima praegu läheb ja sõidab iga päev Keilast Tallinnasse tööle, niiet mine võta kinni milles asi.
Diisel muidugi pisut kapriissem külmalt käivitades aga 2016 aasta masin võiks ikkagi ka selliste distanside juures kenasti käivituda, kui elektrilisi lisasi ulmeliselt ei kasuta muidugi.
orukas

 postitati 25.01.19 09:22
Paar päeva tagasi õhtul töölt tulles auto ei tahtnud käima minna. Lubas aga tööle ei läinud. Peale kolmandat proovimist tuli displeile kiri, et 12V battery low. Siit küsimus... kui teha ainult linna sõite (5km +5km +15km), pikemaid sõite tuleb ette 1 kord kuus (Pärnu-Tallinn), kas aku ei suuda ennast piisavalt laadida? Eile panin aku laadima ja akulaadija näitas, et aku ikka suht nullis omadega. Külmematel hommikutel ennem sõitma hakkamist panin auto sooja ja lülitasin sisse istmesoojenduse koos tagaklaasi soojendusega. Üldjuhul ma neid ei kasuta. Autoks 2016a superb III 2,0TDI.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.6% - SQL: 39.4%]