Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mike1

 postitati 12.03.19 06:29
Dpf-i probleemidega võib minu poole pöörduda - siiani olen kõik ummistunud filtrid toimima saanud.
Mitmeveoline

 postitati 20.01.19 18:58
Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Kõik sõltub muidugi ülevaatus punktist. Niipalju kui mina aru sain oli mootoripöörete jälgimiseks, heitgaaside kontrolli ajal.
Kus on vanem tehnika seal võetakse õli varras ära ja ajavad sealt mingi jubina sisse.


Neid lahendusi on erinevaid, kuidas pöördeid jälgida, kasutatakse ka "mikrofoni" mis siis mootori mürajärgi ära tunneb palju pöördeid on. (kusjuures ei tööta väga hästi R6 mootoritega, läheb tihti palju aega, et rpm ära "arvata")
Maahärra

 postitati 20.01.19 13:54
Kõik sõltub muidugi ülevaatus punktist. Niipalju kui mina aru sain oli mootoripöörete jälgimiseks, heitgaaside kontrolli ajal.
Kus on vanem tehnika seal võetakse õli varras ära ja ajavad sealt mingi jubina sisse.
rain

 postitati 20.01.19 10:21
Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Mis aastast alates ei tea. Minu 2012 Octaviale pandi möödunud aastal igatahes kaabel sappa.

minu autodele pole küll kunagi mingit kaablit taha pandud :o
Maahärra

 postitati 19.01.19 17:56
Mis aastast alates ei tea. Minu 2012 Octaviale pandi möödunud aastal igatahes kaabel sappa.
vamps

 postitati 18.01.19 11:08
Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Kõigil uuematel autodel ju pannakse ÜV punktis kaabel taha. Kui on välja progetud siis vist saab jama olema.

Mis aasta masinatest alates? Ja kas ainult diislitel ja bensukatel, millel vastavalt DPF või GPF?
Maahärra

 postitati 17.01.19 15:04
Kõigil uuematel autodel ju pannakse ÜV punktis kaabel taha. Kui on välja progetud siis vist saab jama olema.
Puuriit

 postitati 17.01.19 14:17
Tsitaat:
Algselt postitas: birgo99
Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Kui DPF on juba nii umbes, et auto sellega hakkama ei saa, siis võib vahetamise asemel näiteks siin proovida puhastada - https://karla.ee/teenused/dpf-filter/

Kindlasti tuleks puhastada või vahetada, eemaldamine ja muud moodi manipuleerimine (k.a. Adblue süsteemiga) muutub tõenäoliselt uue liiklusseadusega karistatavaks. Väljavõte uue seaduse eelnõust infoks teistele:

"Karistatavaks rikkumiseks saab AdBlue süsteemi lubamatu muutmine ja mittetöötava heitgaasipuhastiga auto juhtimine. Karistama hakatakse ka SCR-, DPF- jne süsteemide muutmise teenuse pakkujat."

See puudutab ilmselt ka neid sõidukeid millel juba on eemaldatud või ringi ehitatud.


On kuskil kirjas, et kuidas seda kontrollima hakatakse?
DPF on tavaliselt nii peidus, et mnt ääres silmaga seda ei fikseeri, kas on lahti lõigatud ja kokku keevitatud.


Vaevalt, et tee ääres. Pigem on ÜV teema ja ennem läbi ei lasta kui korras pole või suunatakse otse korrakaitseasutustesse :)
birgo99

 postitati 17.01.19 11:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Kui DPF on juba nii umbes, et auto sellega hakkama ei saa, siis võib vahetamise asemel näiteks siin proovida puhastada - https://karla.ee/teenused/dpf-filter/

Kindlasti tuleks puhastada või vahetada, eemaldamine ja muud moodi manipuleerimine (k.a. Adblue süsteemiga) muutub tõenäoliselt uue liiklusseadusega karistatavaks. Väljavõte uue seaduse eelnõust infoks teistele:

"Karistatavaks rikkumiseks saab AdBlue süsteemi lubamatu muutmine ja mittetöötava heitgaasipuhastiga auto juhtimine. Karistama hakatakse ka SCR-, DPF- jne süsteemide muutmise teenuse pakkujat."

See puudutab ilmselt ka neid sõidukeid millel juba on eemaldatud või ringi ehitatud.


On kuskil kirjas, et kuidas seda kontrollima hakatakse?
DPF on tavaliselt nii peidus, et mnt ääres silmaga seda ei fikseeri, kas on lahti lõigatud ja kokku keevitatud.
siLc

 postitati 16.01.19 18:51
O3 ainult ühel 2.0 TDI-l on SCR ja see on 135kW-ne variatsioon mootorikoodiga CUNA.
Puuriit

 postitati 16.01.19 08:27
Kui DPF on juba nii umbes, et auto sellega hakkama ei saa, siis võib vahetamise asemel näiteks siin proovida puhastada - https://karla.ee/teenused/dpf-filter/

Kindlasti tuleks puhastada või vahetada, eemaldamine ja muud moodi manipuleerimine (k.a. Adblue süsteemiga) muutub tõenäoliselt uue liiklusseadusega karistatavaks. Väljavõte uue seaduse eelnõust infoks teistele:

"Karistatavaks rikkumiseks saab AdBlue süsteemi lubamatu muutmine ja mittetöötava heitgaasipuhastiga auto juhtimine. Karistama hakatakse ka SCR-, DPF- jne süsteemide muutmise teenuse pakkujat."

See puudutab ilmselt ka neid sõidukeid millel juba on eemaldatud või ringi ehitatud.
Margoxp

 postitati 16.01.19 06:28
Pole päris kindel aga kui põletamine ei toimi siis pestkase puhtaks ta kuidagi. Aga targemate käest üle küsima.
heiki38

 postitati 15.01.19 19:47
Tänan info eest.
Puuriit

 postitati 15.01.19 19:41
Tsitaat:
Algselt postitas: heiki38
Adblue ei ole ja kasutusjuhendis kirjeldatakse põletus protsessi kuid lisaainest küll juttu pole.


DPF-i puhastamisel ei kasutata lisaaineid, tahm põletatakse suurel kuumusel välja.
heiki38

 postitati 15.01.19 17:33
Adblue ei ole ja kasutusjuhendis kirjeldatakse põletus protsessi kuid lisaainest küll juttu pole.
Puuriit

 postitati 15.01.19 16:41
Tsitaat:
Algselt postitas: heiki38
Tere
Pakuks infot kas 2.0 d kasutab ka mingit lisaainet dpf filtri puhastamisel.Kui siis kus on see paak kuhu seda lisada.


Juhul kui sellel Adblue peal on, siis selle ava asub tavaliselt kütuseluugi taga diisli ava kõrval. Autoga kaasas olevas kasutusjuhendis peaks kõik vajalik kirjas olema.
heiki38

 postitati 15.01.19 15:27
Tere
Pakuks infot kas 2.0 d kasutab ka mingit lisaainet dpf filtri puhastamisel.Kui siis kus on see paak kuhu seda lisada.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.3% - SQL: 49.7%]