Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
orukas

 postitati 15.11.18 07:08
Tänud vastuste eest. Nädalavahetusel teen katset.
tnx

 postitati 14.11.18 09:50
Vanematel VW-del sai ka otse +12 peale andes käsipidurit sisse kerida. Ning kui autol polnud konfitud automaatne seisupiduri rakendumine, siis ta keris pidurit maha võttes selle ise sisse ja kolb tuli lihtsalt järgi vajutada. Kolbi keerata ei olnud vaja. Ei usu, et superb kuidagi teistsugune on. http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_346.pdf
birgo99

 postitati 13.11.18 19:28
Pole mk3 sadulaid näinud ja googleldades ei leia, aga oled sa kindel, et niisama siisse tagasi keerata ei saa? Ühel teisel auto mudelil oli ka elektriline, aga vahetusel pidi lihtsalt sisse keerama.
orukas

 postitati 13.11.18 14:23
Kas elektroonilise seisupiduriga autol ei saa ilma diagnostika seadmeta klotse vahetada? Läbi diagnostika seadme peab piduri sadula elektrooniliselt vabastama? Tean, et piduri sadulasse läheb 12V vool sisse ja kui anda mujalt vool peale, vabastab klotsid? On kellelgi kogemusi?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]