Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tnx

 postitati 11.12.17 06:55
Kui nii kulunud, et üle viskab, siis jah juhtub igasuguseid imelikke asju.
Aga õige pisut kulunud hammasratas hakkab koormuse all kreissae häält tegema (nagu Ikarus bussid vanasti). Koormus võib tekkida ka mootoriga pidurdamisest. Seda juhtub just peaülekandes ja diferentsiaalis, kus koonilised hammasrattad üksteise suhtes libisevad. Samuti võib hambuvus pisut muutuda, kui reguleerseibid õhemaks kuluvad ja siis hakkab ka häälitsema just kindlates oludes. Salongis kuulates annab neid undamisi laagri häälega segi ajada küll. Peaülekande (ja ka Haldexi) heli avaldub alati sõltuvalt kiirusest ja sõltumata käigust.

Ikkagi peaksid esimese asjana selgeks tegema, kas hääl tuleb difrist või Haldexist. Nad seal kõrvuti ja omavahel poltidega koos, aga siiski erinevad komponendid.

üks link ka: http://fuelandfriction.com/weekend-warrior/understanding-rear-differential-noise/
youtubest leiab muidugi hulgim näiteid erinevatest difri häältest.
J2T

 postitati 10.12.17 11:08
Ma pole kuulnud, et hammasrattad suudaksid võrdväärset heli tekitada kulunud laagriga. Ja kui heaülekandel oleks hambad kulunud, siis peaks veosüsteem ju ka lolliks minema? või mingil määral ragisema/üle viskama? Samuti peaks heli avalduma sellisel juhul ka igal kiirusel ja iga käiguga, olenemata kas vedu taga või ei?
tnx

 postitati 06.12.17 08:31
Miks arvad, et see probleem Haldexi laagrite vahetusega laheneb?
Esiteks on tagasillas lisaks Haldexile ka diferentsiaal, teiseks kui veo- või pidurdusjõust undamise tugevus muutub, siis võib viga olla ka kulunud peaülekande hammasratastes.
J2T

 postitati 05.12.17 19:07
Nimelt küsimus selline, et kas keegi on vahetanud haldexil (tagasillas) laagreid. Ehk siis probleem, mis avaldub selliselt, et käik sees pidurdades hakkab tagasild undama?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.9% - SQL: 58.1%]