Teema ülevaade |
Margo6
|
postitati 08.11.16 16:49 |
Mul oli sama viga peale seda, kui auto seisis nädala. Rohkem pole esinenud ja veakood oli 16432 - Charge Pressure Control Actuator P334B 00 [040] -
Mechanical Malfunction
|
kaimarv
|
postitati 08.11.16 16:39 |
Aitäh Viiking, tundub, et veakoodide ülevaatamine on hetkel tõesti ainuke võimalus.
|
viiking
|
postitati 08.11.16 09:47 |
Turbo ei rakendunud miskipärast, pakuks. Võimalikke põhjuseid rohkem kui üks ja ainus.
Samas võib ju jälgida, mida teeb jahutusvedeliku temperatuuri näidik armatuuris ehk kui vea esinedes ka töösooja mootoriga, nagu juhtus, seal ikka
näitab kenasti alla 90C, siis ju temperatuuriandur kalane. Samas selle vea korral ei tohiks nii käituda, nagu kirjutasid. Lihtsalt külmalt kindlasti
pole nii särtsakas aga kiiruse saab ikka kätte.
Veakoodide lugemine ette võtta nt lootuses, et ehk on viga mällu salvestunud.
|
kaimarv
|
postitati 07.11.16 23:47 |
Tere, auto on 2010. a. Octavia 1,4 TSI (7k DSG). Selle auto omanik alates käesoleva aasta juunikuust. Mõni päev tagasi juhtus abikaasal selline lugu
autoga: Alustades hommikul sõitu jaheda mootoriga (välistemperatuur oli miinus 4),reageeris auto gaasile vajutamisel äärmiselt tuimalt. Suurivaevu
venis 50km tunnikiiruseni (jäi taganttulijaile jalgu). Mingeid hoiatuslampe armatuuris põlema ei süttinud. Viis lapse lasteaeda (ca 2km kaugusel
kodust) ja tagasi sõites sama olukord (ehkki mootor peaks juba selleks ajaks töösoe olema). Enne järgmise sõidu alustamist (pealelõunat) soovitasin
tal automootoril lasta ca 5min soojeneda. Peale seda pole sellist asja enam täheldanud. Kas probleem võis olla tingitud (liiga) jahedast mootorist?
|
|