Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Margo6

 postitati 08.11.16 16:49
Mul oli sama viga peale seda, kui auto seisis nädala. Rohkem pole esinenud ja veakood oli 16432 - Charge Pressure Control Actuator P334B 00 [040] - Mechanical Malfunction
kaimarv

 postitati 08.11.16 16:39
Aitäh Viiking, tundub, et veakoodide ülevaatamine on hetkel tõesti ainuke võimalus.
viiking

 postitati 08.11.16 09:47
Turbo ei rakendunud miskipärast, pakuks. Võimalikke põhjuseid rohkem kui üks ja ainus.
Samas võib ju jälgida, mida teeb jahutusvedeliku temperatuuri näidik armatuuris ehk kui vea esinedes ka töösooja mootoriga, nagu juhtus, seal ikka näitab kenasti alla 90C, siis ju temperatuuriandur kalane. Samas selle vea korral ei tohiks nii käituda, nagu kirjutasid. Lihtsalt külmalt kindlasti pole nii särtsakas aga kiiruse saab ikka kätte.
Veakoodide lugemine ette võtta nt lootuses, et ehk on viga mällu salvestunud.
kaimarv

 postitati 07.11.16 23:47
Tere, auto on 2010. a. Octavia 1,4 TSI (7k DSG). Selle auto omanik alates käesoleva aasta juunikuust. Mõni päev tagasi juhtus abikaasal selline lugu autoga: Alustades hommikul sõitu jaheda mootoriga (välistemperatuur oli miinus 4),reageeris auto gaasile vajutamisel äärmiselt tuimalt. Suurivaevu venis 50km tunnikiiruseni (jäi taganttulijaile jalgu). Mingeid hoiatuslampe armatuuris põlema ei süttinud. Viis lapse lasteaeda (ca 2km kaugusel kodust) ja tagasi sõites sama olukord (ehkki mootor peaks juba selleks ajaks töösoe olema). Enne järgmise sõidu alustamist (pealelõunat) soovitasin tal automootoril lasta ca 5min soojeneda. Peale seda pole sellist asja enam täheldanud. Kas probleem võis olla tingitud (liiga) jahedast mootorist?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]