Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Marcouver

 postitati 14.11.17 15:31
Nonii seltsimehed.

Autol sai teatud põhjustel ära vahetatud mootor, kõik muu tuli vanalt mootorilt.

Peale sai pandud A3 mootor, vahetatud sai mootori hammasrihm, hooratas, sidurid korras. Käivitab külmalt ideaalselt, soojast peast läheb tööle kolinaga - hüppab ja väriseb hirsmasti.

Muidu sõidab ideaalselt, käike vahetab korralikult ja midagi käigukastiga seoses valesti ei ole.

Mis võiks käivitamist häirida? Keegi väga midagi tarka öelda ei oska, niipalju kui olen uurinud.

Ise kahtlustan pihusteid või siis odavam variant oleks ära vahetada starter, sest kohati nagu päris pikalt veab, kuigi külmast peast läheb ilusti käima.

Diagnostisin ka ja mingeid hälbeid välja ei tulnud, ainult, et ühel pihustil oli tulemus miinuses ja teistest erinev.
Marcouver

 postitati 22.06.17 06:51
Auto on DSG automaat 2005. 2.0TDI 103kw
varemax

 postitati 21.06.17 19:27
Kui sidurit veidike varbaga vajutada ,kas on tunda vibratsiooni jalaga?. Kui sidur täielikult alla vajutada jääb kohin,kloppimine vaiksemaks?
Mul roomster 1,9 77kw ja käigukast(manuaal) peale pikemat sõitu just nagu kahistab. Eks se kahisev hääl ikka käigukastist tuleb.
Marcouver

 postitati 20.06.17 20:01
Nii seltsimehed...
Nagu teate, varasemast arutelust üleval pool, siis probleemiks on ikka ja jälle see, et masin käivitub halvasti, eriti soojast peast, pikalt ja kolinaga viskab käima.

Vahepeal sai siis tehtud sellised asjad:

1) Vahetati ära mootori rihm, rullikud, veepump jne mis sinna kuulus - Mitte midagi ei muutunud paremaks (aga vähemalt on tehtud, oligi aeg käes)
2) Ostsin uue aku - Käivitus ei läinud pehmemaks.

Siis mingi aeg hakkas ilmselt starteriga mingi häda:
Käivitades jäi nagu starteri pendiks hambuvusse ja jäi kaasa kõrisema, siis kui gaasi andsin, hääl võimendus. Jätsin seisma ja panin uuesti käima ja enam ei olnud hamuvuses ja töötas normaalselt. (Tundub nagu oleks starteri viga)

Siis nüüd täna (4 päeva hiljem seda niiõelda "starteri" viga, tahtsin hakata sõitma tallinna: Panin mootori käima ja tekkis mingine kummaline heli, mis on rohkem vasaku pool ratta juures, imelik kõrin või kloppimine... sõidu pidas ilusti vastu ca 250km, kuid sõidu ajal gaasi andes tegi ka imelikku häält.... Läheb tööle ja sõita saab, ainult, et ikka käivitamine pikk nagu varem, eriti soojast peast ja läheb käima löögiga... plus nüüd see imelik hääl juures.

Tundub, et midagi on ikka väga otsa saamas...
Ise arvan:
1) Et tuleks ära vahetada starter
2) Hoorattaga on mingi jama (kõige tõenäolisem?) - Samas sõber vahetas superbil endal hooratta ära ja seda häält mis temal oli, mul ei ole ja temal mure kadus, mine sa tea... kes seda täpselt oskab õelda?!?
3) Topeltsidurid (arvan vähem)

Muu toimetab hästi...stabiilsel kiirusel püsikiirusega häält ei teinud, vähemalt sõites ei kuulnud. Kohapeal ja gaasi andes on korralik kloppimine.

Nii, siin ka tänane video mis tegin peale sõitu, kuulake kõrinat ja kolinat juhipoolse ratta juures:

https://www.youtube.com/watch?v=vF-6M0YCelI
Marcouver

 postitati 20.04.17 08:33
Aaaeii seda küll jah oma 5 kraadi...ühesõnaga.. lasen âra vahetada ja pihustid âra reguleeeida eks siis vaatame edasi kus ja mida.
tnx

 postitati 20.04.17 07:36
Kui rihm hamba võrra valesti, siis on nurk päris mitu kraadi vale - ei vända ega nuka rattal ei ole ju 180 hammast.
Marcouver

 postitati 19.04.17 20:15
Uus video teile:

https://www.youtube.com/watch?v=FCVBxDpjMAo

Ja tegin diagnostikat:

Selgus selline asi, et:

1) Cam to crank angle oli 1kraadi võrra nihkes (kas rihm välja veninud). Valesti peale panekut ei saa kahtlustada, sest varem nii ei teinud seda. Peast ei mäleta, aga umbes 80k km sõitnud peale auto ostu, ei tea kas ja millal enne seda tehti, sest Prantsusmaalt toodud ja ajaloo kohta ei oska midagi öelda, võibolla, et rihm rohkem kui 100k vuranud või isegi enam, ei oska öelda. Kogu mootori rullikute ja rihmavahetuste aeg kirja pandud.

2) Neljast silindrist neljanda pihusti väärtus imelik nii umbes 1,20 mg/str

1 pihusti - (- 1,00 mg/str)
2 pihusti - (- 1,00 mg/str)
3 pihusti - (- 0,45 mg/str)
4 pihusti - (+1,20 mg/str)

Imelikuks teeb selle ka kindlasti see, et vända ja nuka suhe ei ole õige.

Eks reaalset põhjust miks nii teeb ei oska öelda, eks näis tuleb kuskilt pihta hakata ja elementaarsed asjad ära teha.
tnx

 postitati 19.04.17 07:56
Proovimiseks kindlasti adekvaatne soovitus, kuna rihma maha võtmise järel päris mitu seadet ei hakka pöörlema ja saab seega veale ligemale. Tänapäevaste automaatsete pingutite puhul ei ole teab, mis keeruline töö ka. Mõnedel diislitel kasutatakse abirihma juures erinevaid leevendite või siduritega rihmarattaid, mis ka ajapikku väsivad, kolisema hakkavad ja lõpuks laiali lendavad. Kas Škodal ka, ei tea.
Marcouver

 postitati 18.04.17 18:48
Muide, sõber arvas, et võiks korra käivitada niimoodi, et võtta geneka rihm maha, sest mul geneka rihma pingutusrullik viskab ja rihm teeb kriiksuvat häält, ta pakkus, et käivitamisel võib pingutusrullik kinni kiiluda. Ütles et tal oli kunagi audil mingi selline taoline jama, isegi oli vahest sõidu ajal kinni pookinud.

Ei tea kui reaalne see jutt on.

Mõtlesin, et peaks niikuinii mootoririhma ära vahetama varsti ja siis vahetaksin teised rihmad/rullikud ka ära. Siis proovida uus aku peale osta (praegu andmete kohaselt tsipa väiksem aku peal) ja sain ka tuttuue starteri megahea hinnaga välja kaubeldud, peaks selle ka siis uue ostma, siis oleks pilt juba parem.
mike1

 postitati 17.04.17 05:53
1-3 punkti osas saan aidata, ülejäänud punktid saan ka üle vaadata.
Videost tundub, et käivitus/starteri töö ka hädine.
Marcouver

 postitati 16.04.17 20:15
Nonii kaasmaalased!

Mul ka käivitamisega jama.
Nimelt külmalt nagu väga hull ei ole, samas mõnikord soojalt ka mitte, aga rohkem ikka peale pikemalt sõitu ja siis peale seisma jätmist ja uuesti käivitamist, siis on selline tunne, et mootori viskab kapoti alt välja... hääl ja kolin selline taga, et teised inimesed mõtlevad, et ega siit kolviga pihta ei saa....

Ühesõnaga, käivitab halvasti, logistab ja kolistab ja läheb käima siis on okei... pöörded ei kõigu ja sõitmisel vahest teeb selliseid saagivaid hääli ja vibratsiooni, ilmselt sellest asjast seotud, aga mis viga täpsemalt ei oska mina õelda.

Hetke vead:
1) Turbo viskab overboosti kui räigelt kickdowni teha
2) Õlivanni all oleval anduril pistik küljes, juhtmeühendus puudub (ilmselt kuskil ära sõidetud)
3) Jahutusvedeliku andur sai fixuses ära vahetatud, kuid ikka näitab salongis et jahutusvedeliku tase madal, kuigi on max tase ja pole viimase 7a jooksul kordagi langenud
4) Mootor läheb ka üldse väga halvasti soojaks.
5) Käivitab kolinaga ja välja sureb loginaga.

Diagnostika ütleb muidu, et kõik on korras.
Pean vaatama täpsemalt pöördeid ja muid andmeid.
Pihustid olid ka korras.
Käigukast toimetab hästi, vahetab käike sujuvalt, kastis õlid vahetatud.


Sõber vahetas superbil hooratta ära, ja kuulsin eelnevalt töötanud hooratta häält ja minul see puudub täielikult, aga ei saa välistada.

Viskan video ka teile, kuigi siin see käivitamine kõige hullem ei ole nagu ma seletasin, aga on kuulda, et laksuga läheb käima.

https://www.youtube.com/watch?v=IuJG5rml1co

Homme teen uue video, ehk saan laksu paremini peale.

Marko
maxtor

 postitati 07.10.16 09:26
On mul samuti esinenud veidrat kolinat. Ainult soojalt käivitamisel ja mitte pidevalt.
Mootor sama, hooratas koos sidurikomplektiga uus. Kuna pidevaks pole muutunud siis ei ole asja uurinud ka. Kui läheks töökotta siis kindlasti käituks korralikult :)
Sidur ja hooratas mõlemad Sachs'id. Väidetavalt pidid tehased nii Sachs'i kui LUK'i paigaldama. Oluline pidi olema see et mõlemad sama tootja omad oleksid.
Jälgiks huviga mis siit välja tuleb, võib seda tarkust vaja minna.
urmas66

 postitati 05.10.16 19:13
Tsitaat:
Algselt postitas: kirt91
Uus hooratas osteti vin koodi ja siduri järgi.
Kui käigukast uuesti alt ära võeti siis ei olnud mingeid jälgi, et midagi oleks nihkes või kulunud.
Ja uus hooratas on sachsi oma, ma ei tea nüüd kas see on odavam või kallim jupp.
:P


Kes originaali,mis küljes oli, toodab?Sachs või keegi muu?Kui muu,siis mõõda vana ja uus üle,kas on mingeidki erinevusi.
Vaheta starter prooviks ära,kui kuskilt teise leiad,millega lihtsalt proovida saad.Saaksid ühe asja paugust välistada.Või lase oma starter lahti võtta ja täielikult üle kontrollida.
Ei saa olla kindel,et hoorattavahetus üldse selle vea esile kutsus ja midagi sllest hoorattaga seotud on.Lihtsalt starteri viga lõi just nüüd välja.
kirt91

 postitati 04.10.16 17:25
Uus hooratas osteti vin koodi ja siduri järgi.
Kui käigukast uuesti alt ära võeti siis ei olnud mingeid jälgi, et midagi oleks nihkes või kulunud.
Ja uus hooratas on sachsi oma, ma ei tea nüüd kas see on odavam või kallim jupp.
:P
urmas66

 postitati 03.10.16 19:13
Starteri tõmberelee-pendiks ei lase kohe lahti ja jääb hammakat kaasa vedama.Samas eletrimootoril kaob vedu tagant ja tekibki kolin.See võiks olla üks variante.
Veel võib olla,et uue hooratta hammasvöö on natuke laiem või veidi nihkes starteri poole ja sealt tekibki kolin enne kui starteri hammakas lõpuni tagasi läheb.Võimalik,et hooratas ka mingi hoomamatu suurus suurem ja hammakas jääb liiga tihedalt hambumisse,ega saa vabalt tagasi tulla,kui tõmberelee lahti laseb.
Hooratas on ikka korraliku tootja toode või suvaline odavaim asi?
Muud nagu teoreetiliselt olla ei saa.Praktiliselt ei oska seda, asja ennast nägematta, keegi öelda.
kirt91

 postitati 03.10.16 18:23
Tere kõigile, paluks abi oma auto asjus kuna endal ja mehaanikul hakkab mõistus otsa lõppema.

Autoks Octavia 1,9 tdi 77 kw 2006

Tehti hooratta vahetus ja peale vahetust hakkas auto käivitamisel kolinat tegema, kui tööle ära läks siis töötab kõik ilusti, sai siis käigukast uuesti alt ära võetud ja seal hoorattaga kõik korras.
starter vaadati ka üle ja ei olnud seal ka midagi viga.
Diagnosti tehti ka ja veateateid ei ole.

Mehhaanik mainis et kui süütevõtit liiga vara lahti lasta et siis pidi just seda tegema, et nagu auto ei suuda ära otsustada mida teha.

tänan kuulamast ja tänud ette abi eest juba

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.4% - SQL: 41.6%]