Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Kütusekulu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: reFFLex[/i] [quote][i]Algselt postitas: AzA[/i] Meeletult oleneb kabja raskusest. Võin sõita linnas 5.2L kui ka 8.0L Kõige ökonoomsem on käru kulgedes nn. märgikiirusega ehk siis 4. käik ja 50km/h või 6 käik ja 90 km/h ca 1500rpm mõlemal puhul.[/quote] Mina sõidan linnas 50ga ühtlasel teel 5. käiguga, kuivõrd mida kõrgem käik, toda ökonoomsem liikumine. [quote] Näikse et kulu suurendab eriti magusalt just pöörete ülemine ots, kuni 2500rpm kulgedes on linnakulu raske üle 6L saada. Üle selle kipub torust musta suitsu lööma ja kulu kerkib sinna 8-9 vahele. [/quote] Maanteel täheldasin oma mootoriga seda, et kiirust 100 pealt 120le tõstes tõusevad pöörded 2000 pealt 2500 ning hetkekulu tõuseb 4.5-4.7 pealt 5.2-5.5 peale umbes. [quote] Aga reFFleks ole meheks ja kirjuta kuidas sa mõõdad oma kulu, millal valad ja kui palju, ma matkin ja panen siis kirja enda tulemuse. [/quote] Mul on tunne, et ega mul sulle midagi uut õpetada pole - siingi teemas on põhimõtet kirjeldatud, kuidas reaalset kulu mõõdetakse ning sa isegi väidad, et oled reaalset arvutanud. Minu tanklasseminekul on eelduseks kas pikem linnast väljasõit või põlema hakanud kollane "tankuri tähis" armatuuris. Tavaliselt üritan paagi suht tühjaks sõita, st selle sõita jääva kilomeetrite arvu nullilähedale saada. Tankasse jõudes panen oma rahakott-märkmikusse kirja kilometraainummeri ning pärast tankimist paakisirtsutatud liitrid. Samuti jälgin seda kompu poolt arvutatud keskmise kulu numbrit. Paagi lasen niimoodi täis, et pärast esimest korda pistuli automaatset väljalülitust ootan hetke-paar ning siis suristan vaiksema hooga veel vedelat paaki kuni järgmise pistuliplaksuni. Olen ühe korra suutnud üle auguveere ka nõristada nii, et autol külg märg, a see pole suurem asi tehnika ;) Hiljem koju jõudes sisestan saadud numbrid oma Exceli tabelisse, kui hetke aega leian, ning sealt hakkavad siis kõikvõimalikud erinevad kulunumbrid paistma. Nii lihtne ongi :cool: Suht vähe ettevõtmist iseenesest, kuid nüüd, aasta pärast auto soetamist ning andmete kogumise alustamist, on mul enda auto peale minevate kulude kohta väga selge ja põhjalik ülevaade. Ühele tundub selline toimetamine liigse koormusena, teisele mitte. Pull on just see, et sellest kilometraainummeri ülesmärkimisest ning tangitud liitrinummerist on erinevate arvutuste teel võimalik välja võtta väga huvitavat statistikat. Nii nagu näiteks jookseb mul tabelis ühe reana minu autoga läbitud kilomeetri hind, mis on keskmiselt 80 senti. Imelik oli kuulata, kuidas just eile vist räägiti, et takso kilomeeter tõstetakse 10 krooni peale :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Kütusekulu
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.1%
- SQL:
64.9%
]