Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
WarmStart

 postitati 14.07.16 17:37
Jagan jyrisoo arvamust, et enamjaolt probleemiks auto aju/käivituskaart.
Lõplikult probleemi lahenduseks on praeguseks kaks varjanti:
Jyrisoo lahendus või siis: https://www.ebay.co.uk/sch/tdi-warmstart/m.html?item=132492880715&hash=item1ed930eb4b%3Ag%3AWq8AAOSwaPBadbWB&rt=nc&_ trksid=p2047675.l2562
Või kirjuta: tdi.warmstart@gmail.com
aadumees

 postitati 24.08.13 11:24
kas oled oma auto probleemist jagu saanud?
jyrisoo

 postitati 10.08.13 20:41
Kui auto ei käivitu soojalt või poolsoojalt koheselt, on üldlevinud viga käivituskaardis.
Vigane kaart:
http://img201.imageshack.us/img201/8576/badstartmap.jpg
Korras kaart:
http://img15.imageshack.us/img15/875/goodstartmap.jpg
Võtke ühendust, parandan vea käivituskaardis. Olen aidanud sadu autosid. Pärast korrigeerimist käivitub nagu uus.
Viga nimelt selles, et kui starter ei jõua kohe kedrata 250rpm/min, siis pihusteid ei avata ja sellest ka see käivitusviivitus.
v6sa

 postitati 18.07.13 12:25
Kas see on elektriliselt avatavate pihustitega mootor?

Reeglina on uuematel mootoritel mingi kontrollprotseduur, mille käigus konkreetne parameeter peab ületama läviväärtust ja siis lubatakse käivituda. Ühisanumpritsega diislitel on selleks anumarõhk. Kui see ettantud aja jooksul piisavalt ei tõuse (lekivad siis pihustid, pump või surveklapp), siis käima ei saa. Väga tuttav mure CDI ja CRD mootoritel...

Käivituspöörded võivad samuti olla käivitusloa aluseks...
mehann

 postitati 16.07.13 12:31
KSF Andrec jutt vastab tõele. Vaatasin starteri andmise ajal diagnostikaarvuti abil mootori pöördeid. Niipea, kui pöörded tõusid 250 rpm-ni, siis käivitus soe mootor momentaalselt. Veider on see, kuidas starteriga käiamise jooksul mootori pöörded tasapisi kasvasid. Minu autol on uuest saadik olnud sooja mootori käivitamine pika käiamisega. Aitas starteri vahetus. Asi korras. Autoks Octavia II 1,9 TDI 2005.
Terv, Mehann
otnor

 postitati 07.03.13 09:09
Ei tea kas sellest kasu ,aga minu 1,9 Skoda dislal ei sulgunud korralikult mootori peal olev väljasuretusklapp. Pihustasin sinna nats õli ja nüüd pole aastaid seda probleemi olnud. Eriti juhtus seda sooja ilmaga .Ausalt öeldes ma ei teagi mis selle klapi nimi on.
rainer79

 postitati 11.02.13 08:08
Kas keegi oskab soovitada millise diagnostika poole peaks pöörduma, olen käinud mitmes kohas kuid öeldakse et nemad mingit viga ei näe.

Ette Tänades,
Rainer
andrec

 postitati 27.01.13 21:46
Vag grupi masinatel diislitel põhi viga vist. Kui starter ja aku on juba väsinud siis poolsooja mootoriga ei lasta küünlaid järgi ja starter ei suuda mootorit üle 250rpmi ringi ajada, et pihusteid avataks. Aitab starteri ja aku vahetus või softi muutmine ajus.
rainer79

 postitati 27.01.13 19:30
Täna vahetasin igaksjuhuks ka temperatuuri anduri ära ja ikka sama asi...
diesel

 postitati 27.01.13 19:06
no ise tuvastasid ju vea.
see korras andur on ilmselt veidi liiga "korras"
rainer79

 postitati 27.01.13 18:24
Tahtsin veel lisada, et eelsüüte küünlad uued ja muidu mootor igati ok (vaikne, ökonoomne...).
rainer79

 postitati 27.01.13 18:12
Tundub, et peaaegu jahtunult tahaks mootor juba natuke pikemalt eelsüüdet, kuid eelsüüdet tuleb vaid hetkeks. Kui võtsin temp anduri otsa lahti, siis annab eelsüüdet pikemalt ja kohe kõik ok (kuid siis ei näita näidik miskit ja kütusekulu ka kohe suurem). Temperatuuri andur korras, kontrollitud. Mis veel võib läbi olla, et eelsüüdet peaaegu jahtunud mootoril nii lühikest aega tuleb?

Ette Tänades,
Rainer
Konnectto

 postitati 26.01.13 14:59
Mulle tundub ka imelik, kuid peale seda töötab. Ise ma eeldasin, et mingi temeratuuriandur või midagi sellist. Kui tuleb jääda ootama lahendust Octaviale, et teada saada.
diesel

 postitati 25.01.13 21:09
starter seukse vahepealsel temperatuuril käivitusprobleemiga küll seotud pole.
see on ikka üsna suure tõenäosusega vale info teema. ehk aju saab kuskilt valed andmed ja keerab segu paigast ää.
Konnectto

 postitati 25.01.13 20:44
Minu Superbil (2,5TDI) oli sama jama. Süüks pandi starter. Peale vahetust läks asi paremaks, kuid päris hea veel ei ole. Starteri lasin remontida. Öeldi, et garantiid ei anna, et jääb toimima. Tundub imelik, et starter kuid mul oli see nii. Briskodas oli ka selliseid juhtumeid, seal oli põhjuseid seinast seina. Samahästi võib misiganes andur tõrkuda. Kui asjale lahenduse said anna teada.
diesel

 postitati 25.01.13 09:12
ma olin võrdlemisi kindel, et minu väsind traktoritel on kõigil ilusti lambda andurid küljes.
eelnev väide ehmatas mu kohe ää ja võtsin kõne targemale isikule ja selgub, et lambda ikka on kõigil diislitel ja vähegi värskematel suisa rohkem kui üks.
andrec

 postitati 24.01.13 19:22
Vaevalt, et sellel 1.9diislil lambda andur on.
Enrico

 postitati 24.01.13 08:19
Minul oli kah kunagi üks isend millel analoogne probleem.
Asi lahenes lambda-anduri välja vahetamisega. Soovitan uurida.
diesel

 postitati 23.01.13 08:17
temperatuuri kohta võib ka aju vildakaid signaale saada. kuigi sel juhul peaks ikka vägistades käima minema vist.
rainer79

 postitati 23.01.13 07:44
Mingeid lisa immosid ei ole jah, ainul originaal immo
andrec

 postitati 22.01.13 21:34
Käivitamisel võiks arvutiga vaadata, kas nuka või vända andur loeb midagi. Kui ei loe, siis võiks muidugi vea anda. Mingeid lisa immosid või asju ei ole autol?
rainer79

 postitati 22.01.13 20:13
Mure siis järgmine,

Kui mootor külm või soe siis pole käivitamisel mingeid probleeme. Käivitub poolest pöördest ka suurte külmadega. Kuid kui tulla sõidust ja 2-3 tunni pärast käivitada, siis juba teist korda juhtub see et käima ei lähe. Isegi ei luba. Ja kui siis seisab edasi ja täielikult maha jahtub, siis läheb jälle poolest pöördest. Veakoode ei näita. Kunagi oli viga 17552 (vist maf sensor) (peale vea kustutamist pole tagasi tulnud).

Kas oskate anda nõu, milles viga võiks olla?

Ette Tänades,
Rainer

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.4% - SQL: 52.6%]