Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
TSI ketiprobleem
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Ranx[/i] Kett iseenesest pole ju paha ,aga peale seda kui hakati kasutama aasia toodangut,ei saa kvaliteedist juttugi olla. Oma kunagisel golf vr6 tegin esimese ketivahetuse 400 tuhhi pealt ,sedagi põhjusel et ühel ketitallal oli kate veidike irvakil,aga ei mingit kolinat ,ega muud anomaaliat. Tean ka mersut 124 kerega diislit millel läbisõit üle 800 tuhande ,ning 100% originaal mootor ,vahetatud vaid eelsüüte küünlaid ja pihusti otsad ,ketti pole siiani puudutud. Seega osatakse teha ,aga tänapäeva säästmisega on liiale mindud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
TSI ketiprobleem
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.7%
- SQL:
75.3%
]