Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Millist teenindust keegi kasutab?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wigry[/i] [quote][i]Algselt postitas: reFFLex[/i] Räägid sa nüüd tõsist juttu, wigry? Kus niisugust poliitikat rakendatakse? See on ju absoluutne absurd!! No miks klient peaks selle kinni maksma, kui ühe matsi asemel kolm tükki auto kallal majandab? Mõnes mõttes ju ON natuke loogikat sellises tegemises, näiteks olukorras, kus üksi tööd tehtud ei saa, kuid misse minu asi on, kuidas nad mingi töö tehtud saavad. Kes kaitseb mind kui klienti selle eest, et meelevaldselt ei kirjutata arvele 3x2 tundi väites, et kolm mongolit tegi 2 tundi ränkrasket tööd? Kes garanteerib mulle, et arve esitaja sinna suvalisi numbreid ei kirjutanud? Et võibolla üks tegi, kaks mees seisid kõrval ja juhendasid näiteks :P Kas tõesti on meie riigis autohooldustes õigus (ja komme) niimoodi arvele kirjutada mitme mehe tunnitasu? Kas Saksa-Auto teeb niimoodi? Loogiline on, et nad küsivad tunnitasu, vastavalt sellele, kaua töö aega võttis ning vahetatud vidinate eest, mitte aga ei hakka arvestama mitu meest töö tegid. Muidu on nii, et ma loen küll kusagilt hinnakirjast tunnitasu numbri, kuid arve saamise eel saan ikkagi pingsalt oodata ning oletada, kui suure pande tunnid ma kinni pean maksma. Niisiis - kes te hooldustes käinud olete ning kogemusi omate - kirjutate äkki mulle kui selles teemas "rohelisele", kuidas asjad käivad? Kas tõesti lasevad teenindused klientidel niimoodi roppu pappi välja käia? [/quote] Vaata seda asja nüüd ka teise mätta otsast. Kui sina oleksid tööandja ning sinu juurde tullakse mingi tellimusega. Tellimse täitmiseks läheb näiteks 4 tundi. Samas saab seda teha korraga kaks inimest ning töö saaks sellisel juhul tehtud 2 tunniga. Kas sa siis küsiksid kliendilt ainult 2 tunni tööraha, mis sest, et tegelikult 4 inimtöötundi (manhour ingl. k) kahe tunni tasuga saab kaetud ju ainult ühe töölise palgakulu ning sellisel juhul pidi teine mees tasuta tööd tegema. Samas ainult ühe töölise teha pole ka mõtet asja jätta, sest sellisel juhul peab klient kaks korda kauem ootama, mis võib lõpptulemusena hinna alla kiskuda. Ühesõnaga kõige loogilisem ongi panna asja kallale nii palju inimesi kui võimalik, et klient võimalikult vähe ootama peaks ning kliendilt nõuda sisse kõik inimtöötunnid, mitte aga lihtsalt töötunnid. Vajadusel tuleb selline asi muidugi kliendiga eelnevalt selgeks rääkida, et kliendi huvides töötab mitu töölist ning vastavalt siis ka arve. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Millist teenindust keegi kasutab?
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.4%
- SQL:
63.6%
]