Teema ülevaade |
diesel
|
postitati 04.01.09 18:48 |
vedrusid vahetad siis kui nad ikke korralikult puruks on ja siis silla kaupa. või teine versioon, kui vedrud väga ää väsivad ja auto maadligi vaob,
siis ehk ka vaja vahetada.
amorte oleks ka parem silla kaupa vahetada. ja vahetad amordid siis kui nad ilmselgelt juba tööd kehvasti teevad või siis kui mahlad välja
lastakse.
rattalaagri vahetad ükshaaval. undamine on üldjuhul märk vahetusvajadusest. samas teinekord võid undava laagriga mitu aastat hakkama saada.
kriuks võib millest iganes olla. suure tõenäosusega külm asjaga seotud või siis kuskil mingi sitt vale koha peale roninud. ää lase ennast häirida. ja
kui ikke väga segab, siis korra tõstukile ja piilu altpoolt. aga mingi kriuksu puhul midagi vahetama hakata on närb mõte.
2 editit: segase lausehituse parandamine.
|
Valts
|
postitati 04.01.09 17:37 |
Äkki kriuksub mõni kummipuks selle suure külmaga, oota soojemat ilma, vaata, kuidas siis käituma hakkab! vedru jäta hetkel rahule. samuti vaheta üks
laager korraga, äkki vanad kvaliteetsemad, kui need, mis uutena ostad, hoiad ikka ropult raha kokku
|
testuser3
|
postitati 04.01.09 17:17 |
See on see, kui auto tehnilisest korrasolekust selget ülevaadet ei oma ja vahetamist nõudvad asjad peavad häälega endast ise teada andma. Niisiis,
parkisin auto maja ette, kõik oli korras, mõne tunni pärast naasin ja esimene asi mida autosse istudes tähele panin, oli autosse istudes tugev kriuks,
mida tegi kõrvalistuja poole esiratas, üles alla õõtsutades kriuksub üsna tugevalt.
Kuna auto ei jää õõtsuma, siis ilmselt on viga vedrus, nüüd aga küsimus, kas on mõtekas vahetada välja 1, 2 või 4 vedrut, kas sellega koos ka amordid
(samuti kas ainult ees või kõik?). Remondikoha soovitused ei tule samuti kahjuks...
edit: lisan, taga paremalt kostab undamist kiirusel üle 70km/h, kardetavasti rattalaager, sama jutt, kas mõtet vahetada mõlema silla laagrid või
ainult tagumise?
|
|