Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Hallvatt

 postitati 05.11.08 21:49
Tsitaat:
Algselt postitas: janek555Tagumisel vist sünkronisaatorit polegi.


Minu kogemuse põhjal ka pole. Kõigil kolmel Felicial millega sõitnud olen, on tagurpidikäik kõva kõrina saatel sisse läinud. Kuid ära lagunenud pole, ehkki teised käigud on aeg-ajalt otsi andnud. Aga noh, paljukest seda tagurpidit ikka tarvitatakse.
janek555

 postitati 05.11.08 20:10
Tagumisel vist sünkronisaatorit polegi.
testuser3

 postitati 05.11.08 19:07
Ok, see lisas natuke kindlustunnet. Umbes 10 000 km tagasi remonditi kasti ( lülitas aint 5ndat sisse koguaeg) ja sellega sai õli ka uus.

Käikudest, vahel läheb esimene raskesti sisse ja tagumine on praktiliselt iga kord kõva kriuksu teinud kui sisse lülitada.
janek555

 postitati 05.11.08 08:43
Vahegaas ei ole ikka vajalik,selleks on sul kastis sünkronisaatorid,mis võlli pöörlemist aeglustavad sissepandava hammasratta kiiruseni. Iga pedaali vajutusega pritsid aga lisa bensiini sisselaskesse,mida sa tegelikult ei vaja.

Kui käigud lülituvad sisse aga raginaga,ehk sünkronisaatorid on kulunud ja ei jõua võlli kinni pidada,siis on vahegaas põhjendatud,muidu toimub kastisisene pidurdus hammasrataste vahel ja metalli lendab. Minu eelmise felicia viienda käigu sünkronisaator oli näiteks nii kulunud,et vajas käiku sisse pannes vahesidurit,et raginat poleks.

Mis puutub aga felicia kasti vilinasse,siis see näitab kasti kulumist,või on kasti remonditud ja asendatud mõne teise auto hammasratastega. Ehk vilinat teevad viienda käigu hammasrattad,kui nad töötades teineteise vastu käivad.Kui kastis on õli normis,pole mõtet liialt muretseda. Minul esimese felicia kasti viies käik vilises ka ja 100 000 km läbimisega ei läinud see hullemaks,ega paremaks.
testuser3

 postitati 01.11.08 12:44
Ega ei ole otsest soovi teda lõhkuda küll....seni olen 4ga sõitnud nii 30-50 alades.


Vahegaasi ei kasuta mitte sellepärast, et sünkronisaatoreid säästa, vaid lihtsalt kujutlege olukorda, kui sõidan aeglustava auto taga mille kiirus langeb 60 peale 30ni ja siis kiirendab tagasi 60ni, tavaline olukord eks. Kui olla säästlik ja kogu see aeg lasta autol veereda esimese järgi, neljas käik sees siis 30 pealt gaasi põhja lapates ei juhtu loomulikult suurt midagi, selleks on vaja käik alla vahetada- aga nagu teate, siis käiku alla vahetades toimub hetkeks pidurdus- auto ühtlustab käigukasti ja mootori pöördeid, aga kui sidur põhja lüüa, korraks pöörded 3000 lasta ja teine või kolmas sisse lükata on ju kohe minek järgi, ei mingit pausi ja peaks ka autole paremini mõjuma kuna see pöörete ühtlustamise osa jääb ära.
Hallvatt

 postitati 31.10.08 20:12
No vahegaas on vajalik autodel, mille kastides sünkronisaatoreid polnud või olid need sitad - st enamik suure kodumaa toodangust enne 1990ndaid. Felicial pole eriti mõtet kasutada, kuigi, ega ta paha ka ei tee.

A viienda käiguga linnas sõita on mu arust küll vana saani kiusamine - pöörded on ikka jube all. Mõelda õlitusele, genekale jms... Noh, jah, Järvevana teel ehk panen sirgel viienda sisse, muidu mitte. Aga ega ma sinna teele just tihti satu.
testuser3

 postitati 31.10.08 16:04
Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
well, su autol vanust ka juba natuke. ma arvan, et ää lase igasugu viledel ennast liigselt segada. ja kui ikke häirib, siis keera raadio valjemaks.
siduriga aga nii, et kas sul pedaalil ikke törts vabakäiku on? võimalik, et regull on pisut nihusti tehtud ja ongi teine pidevas õrnas libisemises. ega sellest pikapääle hääd ei tule.




Vabakäik on täitsa olemas, lihtsalt tundus imelik et auto käitus nagu enne vahetamist.

Aga eks ma siis törista 50ga 5. käiguga.

Diesel, kas sa muidu kasutad ka linnas nt äkilisemat kiirendust tehes vahegaasi käigu allavahetamisel? Ma olen seni seda praktiseerinud, õppesõiduõpetaja ei osanud selle kohta sõna võtta, kas on mõtet, aga mulle tundub ta vajalik.
diesel

 postitati 31.10.08 08:19
well, su autol vanust ka juba natuke. ma arvan, et ää lase igasugu viledel ennast liigselt segada. ja kui ikke häirib, siis keera raadio valjemaks.
siduriga aga nii, et kas sul pedaalil ikke törts vabakäiku on? võimalik, et regull on pisut nihusti tehtud ja ongi teine pidevas õrnas libisemises. ega sellest pikapääle hääd ei tule.
Valts

 postitati 31.10.08 07:11
ma pidasin oma vastuses silmas just seda 30-ga põristamist viienda käiguga. muidu jah, lase ikka 5s sisse, kui maanteel sõit
testuser3

 postitati 30.10.08 15:02
Sirgel, tühjal teel, peaks 5s käik igatahes 4ndast ökom olema. Õlituse kohapealt ma ei julge midagi öelda, las keegi targem võteb sõna kuidas see ökosõit Feliciale mõjub.
Valts

 postitati 29.10.08 07:38
Peaasi, et mootor korralikult õlitust saab, mis selliste pöörete puhul aga ei pruugi enam vanal mootoril hea olla. Samas ei ole see kindlasti ka kõige ökonoomsem sõitmise moodus.
testuser3

 postitati 25.10.08 21:19
Probleem on tegelikult juba aegades-ammustest, ja kuuldav just siis, kui kiirused on linnaks sobivad, ehk siis kuni 70 km/h. Ma ei tea kas kõrv harjund seks ajaks või lihtsalt ei mäleta et maanteel uluks. Kusjuures ta ei vilista päris koguaeg (lihtsalt 5nda käigu viga kastis?). Algul pidasin seda siduri survelaagri süüks, aga auto tuli alles parandusest, kus sai vahetatud terve sidurikomplekt (1250 krooni). Kuigi sidur tundub ikka kuidagi imelik :D Ta nagu libiseks läbi, aga samas ka mitte, lihtsalt 1selt teisele vahetmisel korraks nagu pöörded tõusevad tühja, aga samas kui sõita 5 käiguga 30kmh ja pedaal põrandasse lüüa, käitub ta normaalselt ja pöörded ei tõuse oluliselt.

Sellega seoses oli ka oluline muutus, nimelt kui enne ma linnavahel 5ndaga heameelega ei sõitnud, kuna pöörded olid 50kmh puhul nii 1500, siis õrn gaasilangetus, ja ükskõik kui sujuvalt ka gaasi ei lisanud, võttis hingest kinni, nüüd aga olen isegi 30 alas 5 käiguga sõitnud, sellega seoses tahakski infot, et kuidas selleine asi vanale 43kw karpamootorile mõjuda võib? Ei ole ju asi võrreldav tänapäevaste moodsate pritsungitega.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.5% - SQL: 42.5%]