Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Suslik

 postitati 07.01.09 16:13
Kui nüüd väga tõsiselt dieselit järgida,siis võib juhtuda,et peale vee lahkub amordist ka õli/gaas. Kindlasti annab ennast igatpidi lohutada ja ka huvitavaid vabandusi välja mõelda,kuid fakt on see,et nende amortide paremad päevad on ühelpool. Suht suur vahe on,kas amort toimib 70 või 40%. Ega enne aru saagi,kui kusagil treppis tee peal lapats põhja vajutada ja siis....:o
diesel

 postitati 07.01.09 08:25
natsa saad amorte kuivatada ka sõites. otsi korralikult raputav tee ja anna piitsa ja lase amortidel tööd teha. läevad teised õite soojaks ja vesi kipub siis lahkuma.
Wygla

 postitati 06.01.09 18:25
Vähemalt kodanik diesel on alati optimistlik ja muretu :D. Ega see külmaga õrn kloppimine mind väga ei häirinudki, kuna see oli väga väike. Ära ehmatas see, et amordid nüüd kinni jäid...sõida nigu hobukaarikuga. Talv veel ees, võimalik, et varsti jälle kinni. Ei tea veel mis siis saab, kui 20 kraadine pakane tuleb :D.
diesel

 postitati 06.01.09 18:02
külmaga paukumine annab järgi kui kevad tuleb.
;)
ja vabalt võivad amordid edasi toimida korralikult. minu vanemal soodal oli vast neli-viis talve tagasi seuke äda, et ülepäeviti paukusid teised ullu moodi. a mingi aeg tüdinesid vist ää ja igatahes toimivad siiani korralikult. a no pool milli pole muidugi mingi läbisõit ka veel.
Wygla

 postitati 06.01.09 16:21
üks kate oli juba ostuhetkest saadik maha vajunud (ca. 3 aastat tagasi), teine hiljuti. Aga eks tasapisi peab hakkama mõtlema sellele amordivahetusele vist jah.
Suslik

 postitati 06.01.09 15:57
Kui amordikatted puruks,siis kehvade teeoludega võivad amordid paari nädalaga loojakarja minna. E muud midagi,kui uusi amorte otsima ja servisesse. Olen oma naha peal kogenud,et probleemi eiramine võib kalliks minna-näiteks vedru või puksid,mis lõpuks pealekauba vahetamist nõuavad.
Wygla

 postitati 06.01.09 14:16
Käisin kah täna üle nädala sõitmas enda autoga ja vaatasin, et mis ta nii perutab ja võdiseb. Peatasin auto kinni, läksin välja ja õõtsutasin tagaosa...amordid täitsa kinni. Sõidu ajal hakkasid paari km pärast tööle. Amordikatted ülemised puruks, st. maha langenud. Kas niiskus sees ja suurte külmadega seistes külmubki kinni? Auto vanake kah (octavia, 97 aasta ja üle 200k sõitu). Kevadel amorditest näitas, et amordid veel vinks-vonks. Samas juba eelmistel talvedel suuremate külmadega tagumised amordid õrnalt klobisesid.
Wygla

 postitati 18.09.08 17:37
Tsitaat:
Algselt postitas: Hallvatt
Aitäh. Ja aitäh teistelegi. Ega mul ei olegi midagi esindusest originaalide alla panemise vastu. Ma lihtsalt uurin, mis variandid veel on. Sest tahaks ikka, et lahendus oleks võimaluste piires kõige parem :)

Ees on originaalis õli, taga gaas, eks ole? Ja gaas, nagu ma aru saan, on jäigem, õli jälle pehmem? Kes nende n-ö stock-amortide ja vedrude tootja on, Lare, sa ei tea?

Olen ise ka Kayaba kohta halvasti öeldavat kuulnud ja jälle Sachsi kiidetavat.

Ladu24.ee müüb KYBe ja Monroesid. Mida Monroedest arvata? Valikus on küll ainult gaasiamordid nii ette kui ka taha.

Boge on Sachsi n-ö odav variant, või kuidas? Kumb see VW-d amortidega originaalis varustab - kuskilt lugesin, et Sachs/Boge varustab?

Mapco ütleb kellelegi midagi?

Nii palju küsimusi jälle



Ei ole taga gaasiamort. Igal pool õli ja ainult õli :)
wasp

 postitati 18.09.08 15:29
kunagine kogemus KYB kehv . Peale amordi vahetust 1 km kruusateed ja amordis olev silindri pea murdus lihtsal küljest.Garantii korras vahetati küll välja aga usaldus minul igatahes kadus (kui ma õieti mäletan oli tootjaks japan või).Hinnaklassilt oli tegu igatahes kõige odavama pakkumisega.
Monroe amorti kasutasin ka kunagi vana a6 , kõige rohkem häiris antud amortide juures tasasel sõidul lahtise aknaga see kõsin mida amort ebatasasel teel tegi .
Bogede kohta aga räägiti nii, et liinilt maha kukkunud sachcid.
Hallvatt

 postitati 18.09.08 13:54
Tsitaat:
Algselt postitas: lare
Sinu auto originaali letihinnad on muidu:

esiamort 1278 krooni
esivedru 638 krooni
tagaamort 1109 krooni
tagavedru 570 krooni

;)


Aitäh. Ja aitäh teistelegi. Ega mul ei olegi midagi esindusest originaalide alla panemise vastu. Ma lihtsalt uurin, mis variandid veel on. Sest tahaks ikka, et lahendus oleks võimaluste piires kõige parem :)

Ees on originaalis õli, taga gaas, eks ole? Ja gaas, nagu ma aru saan, on jäigem, õli jälle pehmem? Kes nende n-ö stock-amortide ja vedrude tootja on, Lare, sa ei tea?

Olen ise ka Kayaba kohta halvasti öeldavat kuulnud ja jälle Sachsi kiidetavat.

Ladu24.ee müüb KYBe ja Monroesid. Mida Monroedest arvata? Valikus on küll ainult gaasiamordid nii ette kui ka taha.

Boge on Sachsi n-ö odav variant, või kuidas? Kumb see VW-d amortidega originaalis varustab - kuskilt lugesin, et Sachs/Boge varustab?

Mapco ütleb kellelegi midagi?

Nii palju küsimusi jälle
lare

 postitati 18.09.08 13:14
Sinu auto originaali letihinnad on muidu:

esiamort 1278 krooni
esivedru 638 krooni
tagaamort 1109 krooni
tagavedru 570 krooni

;)
wasp

 postitati 18.09.08 10:32
gaasiamordid on jäigemad ja kasutatakse reeglina raskemate(suuremate mootoriga ) autodel.Kui tehasepoolt ettenähtud õliamort pole mõtet gaasiamordiga autot vankriks kohandada. Nimedest eelistaks saksa päritoluga sachsi amorti.Ja vanainimeste tarkus + ühekaupa pole mõtet amorte vahetada.
Wygla

 postitati 18.09.08 10:03
gaasiamportisaatorid ei pidavat suure külmaga hästi töötama...st. pidid hakkama klobisema. mäletan, et isal kunagi felicia oli, siis vahetas kah amordid ära. uuteks said kayaba nn. "kvaliteetamordid" :P, mis aga hakkasid suhteliselt ruttu õli lekitama. tegelikult ei tohiks ju esindusest tellitavad originaalamordid kah väga kallid ju olla.
Hallvatt

 postitati 18.09.08 07:50
Plaanin oma Felicial amordid (nende järgi on juba karjuv vajadus) ja vedrud (veel ei karju, aga varsti hakkab) ära vahetada. Muidugi on kõige lihtsam ja kindlam valik mul selle jutuga lihtsalt mõnda autopoodi ja siis edasi töömeeste juurde jalutada või kohe Tartu Aasta Autosse minna.

Aga mina tahan ise uurida ja otsida, olen juba selline totakas. Ja vajan nüüd kogemusi. Kes milliseid amorte või vedrusid hankinud on? Kuidas rahul on?

Esiteks, mis vahet on õli- või gaasiamordil? Kui ma olen selline suht hooletu stiili mees, et auto võib ikka hooga aukudesse sisse panna ja paneb ka ning teid ma ka eriti ei vali, kumb siis mu autole paremini sobib?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.7% - SQL: 46.3%]