Teema ülevaade |
testuser3
|
postitati 29.07.08 10:55 |
keeruline
Ilmselt e60 on keeruline, aga Felicia puhul see vast polegi eriti oluline, kuni korralikult sõidab.
|
Wygla
|
postitati 28.07.08 17:31 |
felicia tüüpviga, et pöörded hakkavad vananedes jamama. uuest peast oli nii, et külmalt pumpasid 3 korda , keerasid võtit ja läks laksust käima.
pöörded olid nõks üle 1000 nagu peabki külma mootoriga olema. soojenedes langesid pöörded ise paika (alla 1000)...vist. aga oli ka selline süsteem, et
kui mootor külmalt töötas ning pöörded olid üle 1000, siis kui korraks lõid gaasi põhja (ilma tuuritama hakkamata), siis lõi pöörded alla 1000, ehk
siis normi piiresse.
vanemaks saades hakkas süsteem juba jukerdama ning ega teda tehasekonditsiooni ei saanudki. isegi targad karbussivennad ei osanud midagi peale hakata
(keeruline auto see felicia).
ilmselt aitaks see, kui ostad peale uue karburaatori koos täismänguga.
|
testuser3
|
postitati 28.07.08 15:48 |
Seda olengi teinud, sest muidu tihtipeale kohe pärast käivitust jääb mootor käima 2000 pöörde peal. Ka pärast natukest aega sõitu on pöörded 1000
peal, hästi sooja ilmaga on alla 1000.
|
viiking
|
postitati 28.07.08 15:18 |
Külma karburaatormootoriga ongi alguses pöörded kõrgemal.
Kui pikalt oodata ei viitsi, millal pöörded peale külmkäivitust ise otsustavad alla langeda, siis vajuta peale käivitust mõne aja pärast momendiks
gaasi kergelt peale.
|
testuser3
|
postitati 28.07.08 14:31 |
Uus voolik küljes, kas muidu selle vooliku leke võib ka põhjustada külma mootoriga kõrgemat tühikäiku?
|
ridariass
|
postitati 27.07.08 18:45 |
Ajateenistuses olles käisin Jõhvi-Tallinn-Jõhvi sisuliselt pool aastat iga nädalavahetus 1.3 Feliciaga, millel 5 suurt sõdurijõmmi + nende asjad
pardal, kuid ei mäleta küll, et ükski möödasõit tegemata oleks jäänud. Kuidas rekkad ja bussijuhid möödasõite teevad, neil veel kehvem minek ju? Hoogu
tuleb hakata varem ennatlikult koguma ja kui moment tekibki, siis sipsti mööda ja probleeme pole, kui ei teki, siis ootad järgmist võimalust. Ja 4.
käik ei anna tõesti midagi juurde peale mootorimürina.
|
Wygla
|
postitati 24.07.08 15:55 |
omadest kogemustest võin öelda samuti, et täislastis ( 5 inimest) möödasõitu teha feliciaga on suhteliselt võimatu missioon
ainult pikk sirge ilma ühegi vastutuleva autota...ei päästa suurt ka 4-nda käigu sisselöömine möödasõidul. üksi-kaksi sõites ajab asja natuke
nobedamalt ära küll
|
testuser3
|
postitati 24.07.08 13:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Hallvatt
|
Ehh, praegu katsetama ei hakka, see eeldab ikka iga käiguga pöörete punasesse laskmist, mist tast ikka piinata.
|
hqs
|
postitati 24.07.08 07:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Wygla
sorry, aga 1,3 mootoriga felicia ei "lähegi" edasi
|
omadest kogemustest võin öelda, et 1,3l (43kw ) sooda kiirendusega võib
täitsa rahule jääda - ainult maanteel, kui 4 matsi peal ja pagas triiki grilli asju täis, siis pidi pikemalt hoogu võtma, et kellestki mööda
lennata
|
Hallvatt
|
postitati 23.07.08 18:22 |
Mina löön iga käiguga labida põhja ja lasen vähemalt 3000 pöördeni, kui mitte rohkem. Ja pean juba teist Feliciat ja arvan seetõttu, et see on
normaalne
Mine kuskile lennuväljale ja proovi. Tehase andmeil peaks luukpära 15,6 sekundiga minema sajani. Kui suudad alla 20 seki, pole su autol viga midagi -
lepi temaga, selline ta kiirendus ongi.
Tegelt pole ta minek nii vilets midagi. Aga suure vahe teeb sisse, kas oled üksi peal või mitmekesi.
|
testuser3
|
postitati 23.07.08 16:55 |
Ei, lihtsalt on tunne, et midagi on valesti kui foori alt tuleb minna- 1. käik 4000rpm, teine käik..gaas põhja....3500rpm...3s. gaas põhja...2000rpm
ja siis sujuvalt 4s.
Liiga plaju tuleb gaasi anda...et nt seal voolikust on leke ja mootor ei saa piisavalt bentsu peale ?
|
Wygla
|
postitati 23.07.08 14:02 |
sorry, aga 1,3 mootoriga felicia ei "lähegi" edasi
|
Valts
|
postitati 23.07.08 10:58 |
Milles väljendub kehv minek? miski sümptom, jõnksutab, poob kinni vms?
|
testuser3
|
postitati 23.07.08 10:41 |
Kas see võib põhjustada ka auto kehva minekut?
|
diesel
|
postitati 21.07.08 06:22 |
vaevalt nali. kodanik testuser on meil noor ja roheline. aga õpihimuline.
et jah, voolikuid saad igast hästivarustatud autoosade kauplusest. osta igaks juhuks mõni sent varuga ja loomulikult õige läbimõõduga ja kindlasti
siis sellist, mis benssu kannatab. ja kui see voolik klambritega kinnitub, siis kae enne perra, kas klambrid ikke korras on ja uue volla kinni tõmmata
jäksavad ja siis põle muud kui vaheta ää.
päriselus on see seuke kahe minuti töö ja saad kindlasti hakkama asjaga. riistadest võib vaja minna näiteks mingit kruvikat või näpitsaid klambrite
eemaldamiseks ja tagasi panemiseks (juhul kui on klambrid) ja siis veel mõningase tõenäosusega vaibanuga, kuna seuksed voolikud võivad olla kinni
kasvanud ja vajavad maha lõikamist.
|
viiking
|
postitati 20.07.08 11:04 |
Kas nüüd on tegu naljaga või, et veel midagi küsida on vaja? Vaheta voolik ära või lase kusagil teeninduses seda teha kui jõud üle ei käi!
|
testuser3
|
postitati 20.07.08 10:17 |
Märkasingi musta karvast voolikut mis oli katsudes niiske, viis otse karburaatorisse.
Mis on järgmine käik?
|
lare
|
postitati 14.07.08 18:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Valts
vaata, et kapoti all leket kuskil poleks |
Pakun ka leket.Kontrolli voolikud üle.
|
Valts
|
postitati 14.07.08 13:53 |
vaata, et kapoti all leket kuskil poleks
|
testuser3
|
postitati 14.07.08 12:57 |
See asi on juba tükk aega esinenud, aga olen unustanud siia kirjutada. Ta ei puhu koguaeg ja suurematel kiirustel, aga piisavalt häirivalt. Mis võib
seda põhjustada? Muid anomaaliaid pole (va tühikäik 1000+rpm)
|