Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
M8lder

 postitati 11.07.09 08:10
no ma ei tea..mina ostsin oma masina 16 jaanuar 40 tuhandega..läbisõit oli 143 tuh...
no ja praegu juulikuu seisuga ma olen seda autot juba remontinud 42 tuhande eest....
roolivõimu pump..
geneka rihm
veepump
rattalaager jooksis laiali...seoses sellega - käändtelg õõtshoovad ja muud sada imet
pidurikettad
sidur ütles üles

..midagi kindlasti veel :D
alarallin

 postitati 10.02.09 08:16
Mul on Fabial juba 150 000 km ees, kuigi auto on aastast 03. Ise olen sellest sõitnud 1,5 a jooskul 22 000 km. Selle ajaga olen vahetanud kondid, õõtsa tagumised puksid (tahavad varsti uuesti vahetamist), 4x uued kettad + klotsid (kuna olid ääred veidi rooste läinud) ja eelsüüteküünlad. Ostu üle olen siiani väga rahul. Ainuke väike miinus on halb tehase värvi kvaliteet. Nimelt on värv maas tagaluugi akna all ääres ja numbri kohal ning esiklaasi kohal.
YLL89

 postitati 09.02.09 15:28
1.4 -03 ls 240tuh kui osta sai siis oli 100 tuh ees

vermik on vastu pidav, ok olen kõik puksid ja rattalaagrid ära vahetanud, aga kus sellega kõik sõidetud on see loomulik, kindlustus on ka odav(ka kasko), pole eel rooli otsasi vahetanud,

üksi on hea sellega sõita aga mitte pikka maad istmed eba mugavad eriti tagaiste , mootor jõuetu, rooste närib taga luuki(tagastangega kuhugile vastu sõitnud ja luugi nurkadest roostetab samuti polstri alt, mootor lonkab kui poole gaasiga kiirendada alla 2000 pöörde, stendi tuleb tihti teha paned paika ja kuu ajapärast paigast ära
man85

 postitati 09.03.08 19:36
Kuna ise puutun igapäev kokku skodadega siis Fabiatel esineb veermikus suureks miinuseks sisemised rooliotsad mis 90000 hoolduses paljudel läbi on. Ette on tulnud ka laagrite ja pooltelje otste vahetus aga seda esineb harva. Muud asjad päris okei-d.
heinmart

 postitati 12.08.07 18:27
Tere,

Ise sõidan 1,4 TDi-ga ja vanust autol 1,5 aastat ning läbisõit 50tuhat. Iga päev sõidan ka kruusateel 5-6 km (kuna koduni paremat ei vii), siis lisan vaid niipalju, et 45 t hoollduses midagi ei leitud ja hetkel midagi nagu ei kolise ka ( Loodan, et nii ka mõneks ajaks jääb).
l6hmus

 postitati 24.07.07 19:27
Mul sama plaan, osta Fabia 2000-2001 a 1.4 mootor. Kuna olen lugenud, et ta on suhteliselt sarnane Pologa (v.a mootor), siis küsimus järgmine. Kas Fabial on ka sama käigukast kasutusel, mis Polol. Kuna olen kuulnud, et Polo kast ei pidanud olema eriti hea ja pidevalt pidid minema mingid laagrid seal sees ?
lare

 postitati 14.03.06 18:50
Tsitaat:
Algselt postitas: Timur
Hakkad autot vahetama?

Arvan,et äkki proovib keti peale tõmmata esialgu:P
Timur

 postitati 14.03.06 18:31
Hakkad autot vahetama?
cl

 postitati 14.03.06 15:20
Tsitaat:
Algselt postitas: moanspot
cl, oled sa kindel, et selle auto mootoril hammasrihm on? Mul kah 2001. a väljalase ja ketiga...


muidugi pole kindel, mu enda saral on (1,8L), seega üldistasin, et juu siis kõigil on, see on hea uudis kui pole rihma, mulle ketiga mootorid meeldivad oluliselt rohkem :)
moanspot

 postitati 14.03.06 14:27
cl, oled sa kindel, et selle auto mootoril hammasrihm on? Mul kah 2001. a väljalase ja ketiga...
Fabia

 postitati 14.03.06 13:21
Auto 2001 ja olen ise kihutanud ca 34000. Kui ostsin oli 100.000 ees. Pärast 103.000 läbimist läks üks kont ja kuskil 120.000 ratta laager. Nüüd kuuaja eest läks kont ... kui vahetuseksläks siis kummi kaitsmete alt pigistasin vett välja ja nüüd hakkas ka teine kont klõbisema. Ühesõnaga võib öelda et kondid on nörk koht. Maksavad ca 250 krooni ja vahetusega saab täitsa vabalt ise hakkama.
Mootori rihma osas ma ei oska midagi kosta, sest mul 1.4 mootor on ketiga.
indro

 postitati 14.03.06 08:54
Minul saab varsti vahelduva eduga sõidetud juba 3 aastat ja tegemist 2003 aasta mudeliga. Praeguseks on läbisõit 69 tuhat ja midagi väga hullu kurta pole. Esisillas sai veel Helkama aegadel ära vahetatud stabika kont (või oli midagi muud sillaga seoses) aga rattalaagritest ei tea ma küll midagi. 60 tuhande hoolduses sai vaadatud, et esimeste piduriklotside vahetuse aeg jõuab varsti kätte.

Praegu ongi nii, et ei saa aru kas on see külmast või millegist muust aga aegajalt nagu miskit kohiseks juba pidurdades. Nagisema on ta ka selle ajaga muidugi rohkem hakanud aga see on paratamatus vist. Nagu samuti see, et väikse mootori (1.2 HTP) puhul on paratamatus, et juba alates -5 kraadist, ei tasu salongipuhurit üle I astme keerata. Kui puhurit normaalasendis hoida, siis ummikutes ukerdades kukub mootori temp suure külma puhul veerandi peale.

Samas on 2001 ja 2003 natukene erinevad asjad ka vist, esimesel võib (aga ei pruugi) neid lastehaigusi rohkem olla. Lisan veel niipalju, et 60 - 70% sõidutest on Tallinna "headel" teedel.
cl

 postitati 14.03.06 07:56
Tere,

Kas keegi oskab kommenteerida Fabia vastupidavust? töökaaslane kes omab, kirub ainsa asjana esirattalaagreid mis 30tkm peal vahetust vajasid, kas see on tüüpviga mis avaldub kõigil ja kas on ka mingeid muid hädasid millele tähelepanu pöörata? Luubi all on 01a auto 29tkm sõitnud ehk siis 'sokkmiis'
auto.

Ilmselt hammasrihm oleks hea vahetada, kuigi ls väike on vanus suht suur ja aastatega kaob rihma elastsus - või eksin?

Kuidas veermik muidu vastu peab? nt 91a corolla käis Tallinna teedel 100tkm seejärel läks müüki, veermikus olid kõik osad vahetamata tehase originaalid, ka amordid.

seega kes teab, palun kommenteerige.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 24.3% - SQL: 75.7%]