Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Skoda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Diiselmootori sissesõit
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: AzA[/i] mina kallan 2 taktilist paadimootoriõli - see on nimelt kõige puhtama põlemisega nodi (katalüsaatorisse küll õli ei tahaks) - kuradima kallis ka :P pisike korgitäis, kordan pisike enne tankimist ca 3-4 paagitäe tagant - hoiab pumbad jms. nodi kenasti liikuvana - eee tõenäoliselt, ega ta halba ka tee - EV diisel sisaldab kindlasti sihukest hapet, et see õlikorgike on nohu selle kõrval. ma arvestan lihtsalt sellega, et kauni kodukese eestimaa diisel pole just sulakuld ning igalpool on kondents. Iseenesest parem on mitte mingit sitta kallata, eriti seda reklaamitud paska. Autotootja soovitus on parim - nemad ei soovita midagi peale kütuse paaki panna - nii on ka kõige õigem, kui just pole tegu leedu neftiga :D Seega parem ära kalla midagi. ----------------------- Sissesõit on normaalne tegevus, kõik mis liigub tahab koos töötama hakata ja seda rahulikult lubada on täiesti okei. Mina sõidan oma tehnikat nii sisse, et ei lase üle 3/4 pöörete, samas kasutan enamvähem kõiki pöörete vahemikke - ehk ma ei harjuta mootorit ära mingi nunnu 1400rpm tiksuma, siis ta ongi hiljem sitema kuluga kui korralikult kõiki pöördeid nämmutav isend. EHk selle kohapealt olen ma stefaniga nõus, aga tuliuut mootrit piirajas kiunuda lasta - ei iial, küll aga lasen piirajasse ja hoian seal kuni 5min 6h sõitnud paadimootorid jms elik harjutan talle õigeid töörezhiime :) Turbo tühjakslaskmine on mingi linnalegend minu arvates, mingu nad puu taha kui 3 aastase garantii jooksul see maha sureb ja ei usu mina iial, et tehas teeb auto nii, et 2-3 aastat või 100000 km peab turbo vastu igasugusele kasutusele, siis aga kärvab. Elu sees ei kavatse autot veel minuti pärast iga jumala peatust seisma jätta - selle nädalaga, mis raisatud 3 aasta jooksul teenin 3x rohkem kui see turbo maksab. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Skoda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Diiselmootori sissesõit
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.0%
- SQL:
75.0%
]