Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Skoda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Diiselmootori sissesõit
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: S.S.D.D.[/i] vahet pole kas diisel või bens. Esimesed 2000km soovitav sõita nii, et tahhomeeter üle kolmveerandi ei läheks. Esimese käiguga viimast pole mõtet veel taga ajada. Piduriklotsid kettad kuluvad sisse esimese 3-400 kilomeetriga, kui pole vajadust, siis esmalt vältida ka üliäkilist pidurdamist. Mootor läheb lahti alles kusagil 15 000 km pealt, peale seda peaks mootor tiksuma nii nagu vaja. Dislat võtab esimese 2-3000 km juures ettenähtust rohkem, see on normaalne, mootor "töötab end sisse". Rohkemat polegi vist:D Ja veel, kui sa kõike eirad ja jubedalt kohe lappad siis pole ei sinul ega ka auto järgmisel omanikul suurt kottigi vahet, vahe tuleb võibolla 4-5 omanikul kui läbisõit üle 100 000km juba ja seda ka võibolla;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Skoda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Diiselmootori sissesõit
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
28.5%
- SQL:
71.5%
]