Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
morden

 postitati 29.10.06 19:08
üldiselt uue auto puhul tasuks esimesed 1,5k-2k väga rahulikult ja ilma erilise koormuseta sõita. mõjub positiivselt mootori nii erksusele kui õli kulule.
jk

 postitati 29.10.06 15:45
No kui tehasest juba sama mootori ja kastiga isendid tulevad konksuga, miks ta siis peaks midagi ära rikkuma? Skoda andmeil võib sellise massinaga vedada kuni 1400kg piduritega haagist (650kg ilma piduriteta)
Priit23

 postitati 28.10.06 16:09
hey küsimus selline,et kas automaat kastile (dsg) võib taha kinnitada konksu,õigemini võib vedada ja kuidas see mõjub kasti elule, kas võib p... keerata?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 22.0% - SQL: 78.0%]