Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Skoda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
chippimine ja muu mootori tuunimine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Octavianus[/i] well, kunagi oli mul selline masin nagu Escort RS Turbo. sai siis ise chip UK-st tellitud ja elektroonikust sõbra abiga see ajule külge pandud (ei olnud chipi vahetus vaid olemasolev aju muutus sekundaarseks niiöelda). Esimesed 100km olid super, sellist kiirendust olen kogenud vaid Subaru WRX-ga :D Ja siis põlesid kolvid sisse. Nimelt bensapump ei suutnud anda piisavalt peale. Ja sellest et pump suurema vastu vahetada, polnud muidu 30-lehelises üksikasjalikus õpetuses sõnakestki. aga kui keegi diislite ja Saksa Auto / Auto100 osas targemaks saab, ootan huviga infot. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Skoda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
chippimine ja muu mootori tuunimine
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.6%
- SQL:
74.4%
]