Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
alf.onso

 postitati 13.03.10 18:16
Ahahhh, kõik kohe loogilisem:)
Mul millegi pärast tuli mõttesse kohe sooda RS ja kohe mitte ei suutnud seda nelja sinna ära manageerida ja veel vähem nelivedu:P
indro

 postitati 13.03.10 16:45
Jutt käib Audist ma eeldan, vastavalt rahakoti paksusele saab aasta/võimsuse numbri valida.
Tsitaat:
Algselt postitas: alf.onso
RS4?

alf.onso

 postitati 13.03.10 08:49
RS4?
rstdi

 postitati 12.03.10 19:25
Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Tsitaat:

Ehh... Sakslaste foorumist leidsin värske teema selle kohta, et miskine saksa ajakiri "Gute Fahrt" (käesoleva aasta juuni numbris) olla katsetanud 2,0 TDI VW Passati (140 neegrit, 320 Nm, sama vist, mis O2-le pannakse) peal erinevate valmistajate poolt pakutavaid mootori tuunimise chippe - selgus tõsiasi, et lubatavat võimsuse kasvu kohe mitte ei saavutatud. Samast teemast tuleb välja, et seesama ajakiri muidu olla üks suur VW ülistaja ja kõige muu mustaja, samas aga ka üks paras peldikukirjandus mõne arvates (LINK foorumile).
Niisiis tulemustest copy-paste:
ABT: lubatud: 170 hj vs testi tulemus: 148 hj / 370 Nm vs 337 Nm
B&B: lubatud: 174 hj vs testi tulemus: 163 hj / 390 Nm vs 378 Nm
KW-Systems: lubatud: 170 hj vs testi tulemus: 141 hj / 410 Nm vs 339 Nm
MTM: lubatud: 177 hj vs testi tulemus: 159 hj / 390 Nm vs 362 Nm
Tec Power: lubatud: 180 hj vs testi tulemus: 144 hj / 420 Nm vs 335 Nm
WKR: lubatud: 175 hj vs testi tulemus: 150 hj / 400 Nm - 255 Nm
Maksimaalne kiirus tuunitud masinal jäi vahemikku 211 kuni 217 Km/h. Tahmaosakeste kogus väljalaskesüsteemis sootuks neljakordistus (B&B). Lisaks eelnevale olla väidetavalt avastatud turbol kahjustusi pärast selle testi lõpetamist. Ka tahmafilter olla autol õhtal olnud testi lõpetamise järgselt. Säh sulle siis kooki moosiga...



See puudutab küll diislit, aga tundub, et chippimine lõppkokkuvõtteks väga kulukas tegevus ja kasutegur suht vaieldav. Kui diislile peale garantiid ise uus turbo ja DPF osta, siis läheb see nii palju maksma,et selle raha eest saaks paarile autole normaalse helisüsteemi osta. Kui eeltoodud tsitaati vaadata, siis erineb lubatud võimsus reaalsusest, nagu öö ja päev.


Diislite ei tohi CHIPPIDA! Enda kogemus ja ei soovita kellelegi. Kuni 100tuh kannatab sõita, kuid siis on mootor omadega läbi ka. Diislil on niigi väga kõrged rõhud ja chippimine tõstab seda veel oluliselt. Bensiinimootoritega on lihtsam, kuid hooldus on väga oluline.
Ma vist ise arvan ka, et jään heli upgrade juurde. +40hj on ju tore, aga tõesti kui on selline talv nagu meil see aasta, siis pole sellest väga kasu. Kogun kaua kaua (kaua) raha ning kunagi soetan RS4, millega siis esiveolisi ärritada :D
LauriJ

 postitati 02.03.10 14:03
Minul on olnud selline põhimõte, et ei hakka kunagi ühtegi sõidukit tuunima, enne panen selle raha kõrvale ja ostan kiirema auto lihtsalt. Samas pole ma ka mingi hull kiiruse kummardaja (kiiruserahulduseks on bike :) ) .
Selle chipi raha paigutaks ma ka ennekõike audiosse või siis mürasummutusse, kuna ma ka mingi audiofiil pole, siis piisab SoundSystem helist täielikult, küll aga on plaan panna mürasummutust veidi autosse.
Suslik

 postitati 28.02.10 15:32
Tsitaat:

Ehh... Sakslaste foorumist leidsin värske teema selle kohta, et miskine saksa ajakiri "Gute Fahrt" (käesoleva aasta juuni numbris) olla katsetanud 2,0 TDI VW Passati (140 neegrit, 320 Nm, sama vist, mis O2-le pannakse) peal erinevate valmistajate poolt pakutavaid mootori tuunimise chippe - selgus tõsiasi, et lubatavat võimsuse kasvu kohe mitte ei saavutatud. Samast teemast tuleb välja, et seesama ajakiri muidu olla üks suur VW ülistaja ja kõige muu mustaja, samas aga ka üks paras peldikukirjandus mõne arvates (LINK foorumile).
Niisiis tulemustest copy-paste:
ABT: lubatud: 170 hj vs testi tulemus: 148 hj / 370 Nm vs 337 Nm
B&B: lubatud: 174 hj vs testi tulemus: 163 hj / 390 Nm vs 378 Nm
KW-Systems: lubatud: 170 hj vs testi tulemus: 141 hj / 410 Nm vs 339 Nm
MTM: lubatud: 177 hj vs testi tulemus: 159 hj / 390 Nm vs 362 Nm
Tec Power: lubatud: 180 hj vs testi tulemus: 144 hj / 420 Nm vs 335 Nm
WKR: lubatud: 175 hj vs testi tulemus: 150 hj / 400 Nm - 255 Nm
Maksimaalne kiirus tuunitud masinal jäi vahemikku 211 kuni 217 Km/h. Tahmaosakeste kogus väljalaskesüsteemis sootuks neljakordistus (B&B). Lisaks eelnevale olla väidetavalt avastatud turbol kahjustusi pärast selle testi lõpetamist. Ka tahmafilter olla autol õhtal olnud testi lõpetamise järgselt. Säh sulle siis kooki moosiga...



See puudutab küll diislit, aga tundub, et chippimine lõppkokkuvõtteks väga kulukas tegevus ja kasutegur suht vaieldav. Kui diislile peale garantiid ise uus turbo ja DPF osta, siis läheb see nii palju maksma,et selle raha eest saaks paarile autole normaalse helisüsteemi osta. Kui eeltoodud tsitaati vaadata, siis erineb lubatud võimsus reaalsusest, nagu öö ja päev.
alf.onso

 postitati 28.02.10 14:49
Saksa Auto see ralli värgendus väidab, et kõik auto andmed jäävad peale chipimist rohelisse piirkonda ning garantii säilib täiel määral. Samuti pidid chipi andmed minema ilusti skoda tehase andmebaasi ning seega ei tohiks hullu küll olla.
Zut

 postitati 28.02.10 14:22
Ma ka kunagi uurisin chippimise teemat. Otseselt siduri kohta ei uurinud, kuid sain teada järgmist: Kui Saksa Auto Auto Moto klubis chippida, pidi Skoda ametlik garantii püsima jääma. Seega vast peaks ikkagi sidur lihtsalt chippimise väljakannatama.
pakiruum

 postitati 28.02.10 09:58
Välismaa foorumites lugesin, et chip-i kannatab ilusti ära. Kui aga hakkad rohkemat tegema, siis juba oleks vaja vahetamist ja asi ei piirdu ainult siduriga. :P Tartus arvati, et chip tekitab tulevikus elektroonikas vigu, mida on raske tuvastada ja tänu sellele siis garantii kaob.

Heli tuuningut saad sa aasta ringselt nautida. :) Chipi saad nautida 3-4 kuud ainult. :P

Ma valiks chipi, sest originaal heli on piisavalt nauditav eriti kui pigimatid vahel on.
rstdi

 postitati 16.02.10 20:42
Tere

ei osanud paremat pealkirja panna.
Kas keegi suudab leida info, palju kannatab vRS originaal sidur Nm?
http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=236 - siin chippimisest räägitud, kuid + 70Nm tapab vist siduri ära?
Օrnalt võib ju kasutada aga kui on ettenähtust rohkem Nm, siis org sidur varsti nii või naa õhtal.
Mõtlen ka koguda raha chipi jaoks või panna parem helisüsteem :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]