Teema ülevaade |
Tihver
|
postitati 21.02.10 21:12 |
Mis aasta ja mis mootoritel see küljes on?
|
Suslik
|
postitati 21.02.10 19:36 |
Tsitaat: |
Need tahmafiltrid puhastavad end ise mingi teatud kilometraasi tagant. Info selle kohta peab auto manuaalis kirjas olema mismoodi see protseduur käib.
Osadel markidel on kapoti all eraldi anum lisaainega selle tahma põletamiseks. |
Selge on see, et aegajalt filter ennast ise puhastab. Probleem aga selles, et mingi aja pärast annab ikkagi otsad. See, millal lusika nurka viskab,
sõltub päris palju auto kasutajast.
Sai natuke mujalt foorumitest uuritud,mismoodi seda DPF-i säästa. Esimene variant on loobuda pikendatud hooldusvälbast.
Loomulik, et sagedasem õlivahetus parem. Ma siin mõtlesin, et peaks ehk ise kusagil 13 tuhande peal õli ja filtri ära vahetama. Säästab mootorit ja
samas ka hoolduskuludelt.
|
Raivo40
|
postitati 15.01.10 08:59 |
Need tahmafiltrid puhastavad end ise mingi teatud kilometraasi tagant. Info selle kohta peab auto manuaalis kirjas olema mismoodi see protseduur
käib. Osadel markidel on kapoti all eraldi anum lisaainega selle tahma põletamiseks.
|
AzA
|
postitati 14.01.10 14:56 |
DPF-le näeb octavia manuaal suisa 506 01 õli ette - see vene keelne ja juskui peaks tolles tabliitsas 7GG figureerima.
Mul on ntx 0GG seal.
Kuda seda kindlaks teha, kas on DPF või ei?
Edit: juba tegin kindlaks.
|
Suslik
|
postitati 06.12.09 12:04 |
Kui kübemefilter umbes või eemaldatud,siis muutub oluliselt mootori tööreziim. Sellest tõuseb küttekulu ja lõppkokkuvõteks võib rikkuda muid
mootoriosi.
|
alarallin
|
postitati 06.12.09 11:58 |
Selline loll küsimus, et kui kübemefilter peakski kunagi umbe minema, kas seda lihtsalt eemaldada ei anna? Või on sellel ka mingid andurid küljes?
|
Suslik
|
postitati 05.12.09 15:23 |
Uuematel diiselmootoritel tänu karmidele saastenormidele sellised filtrid peal. Ei hakka pikalt tööpõhimõtet selgitama,sest ise see seal
väljalaskesüsteemis omasoodu toimetab ja ega muud endal teha anna,kui aegajalt ka maanteesõite teha,et süsteem väga umbe ei läheks.
Postituse eesmärk on see,et kui pole enam garantiiauto ja esinduses ei käi hoolduses,siis õlivahetusel kasutada AINULT tehase poolt ette nähtud
kvaliteediklassis õli. Iga tavaline täissünt DPF-i puhul ei sobi. Omaloomingut tehes on reaalne paarikümne tuhande kilomeetriga filter jäädavalt
rikkuda. Uue süsteemi hinnaklass näit. uuel Superbil 2,0TDI 103KW 32000 eeku. Ei ole odav minu arust. Õigeid õlisid kasutades reaalne eluiga filtril
120-150 tuhat km.
|