Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Wygla

 postitati 11.11.09 19:14
Läks aega mis ta läks, aga nüüdseks uued tükid all ja vaikus majas. Vibra samuti mitte.
Wygla

 postitati 31.10.09 12:13
Tellisin siis Laki autost bosali tagumise ja keskmise püti ning 2 pütti kokku koos väikse soodukaga 1400 + kopikaid peale ;).
Tellimus on veninud suht pikale, kuna tellitakse need jubinad Taanist ning Taanlastel olevat kombeks jebida :P. 2 nädala möödudes sain nüüd tagumise püti kätte, aga keskmine jäi ikka Taanist saatmata. Selle peaks kätte saama kolmapäeval. Tagumist pütti vaadates jäi aga silma selline asi, et ühes otsas (see pool, mis kokku ühendatakse) oli all ääres pisike auguke, mis ideeliselt siis peaks olema kondentsvee väljutamiseks vms. Ei ole enne sellist asja näinud, sest kondents tuleb tavaliselt ikka summutitorust tagant välja :P. Kas sealt alt pisikesest august sumpa töristama ei hakka niimoodi?
testuser3

 postitati 12.10.09 14:51
Küsi pakkumist ka Keisei-racingust, tänu Olavile sain oma sumpa jupid märkmisväärselt odavamalt Auto24 hinnast, isegi paigaldaja imestas, et sellise hinnaga ta ei saa isegi firma kaudu hulgilaost ostes.
Wygla

 postitati 12.10.09 13:19
Nüüd siis on tõesti uut tagumist pütti vaja, kuna viimast korda keevitasin eelmine nädal kuid pärast oli ikkagi müdin salongis sees (väljast ei saanud midagi aru) ning pööretel 2100-2200 lõi keresse vibra. Lõpuks jõudsin summutini vea otsingutega. Prooviks sai võetud sõbra Octavia alt tagumine pütt ning sellega on kõik okidoki.
Välja olen valinud siis Bosali toote. Küsimus nüüd aga selline, et sõbra octavia tagumine pütt on selline, kust tuleb pütist 2 toru välja (1,6 74 kw mootor, täispritse), minu omal aga 1 toru ning mootoriks 1,6 55kw (monopritse). Mis juhtub, kui ma ostan endale samuti selle püti, kust tuleb 2 toru välja: kas selle võrra on summuti vaiksem, või mõjub see pigem halvasti? 1,6 55 kw tagumine pütt maksab Bosali online kataloogi järgi 1000 ja kopikaid peale koos käibemaksuga, kahe 74 kw oma 1200 ja kopikaid peale.
YLL89

 postitati 21.05.09 07:11
Fabial sai keskmine pütt Walkeri oma paigaltatud. Tühikäigul väljast on natuke tumedam heli kui oli originaaliga, aga mitte lärmakam.
Tsitaat:
fabial sai keskmine pütt walkeri oma paigaltatud tühikäigul väljast on nati tumedam kui oli originaaliga aga mitte lärmakam


***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise.
Lihtsa keelekoolituse leiad siit.

Wygla

 postitati 11.05.09 14:20
Sumpa keevitatud, all ja korras nagu norras :)
Wygla

 postitati 07.05.09 12:57
Nüüd siis mõtlesin jällegi, et tagumine pütt läbi..et löristab veidi. Aga hoopiski tagumise klambri/kammitsa vahelt tuli nüüd seda lörinat, pütt kärab küll veel :D.
Nüüd aga probleem veel ka selles, et täpselt selle summuti ühendusklambri (ühendab 2 toru omavahel kokku) mõlemas ääres, st. mõlema toru serval, on pisikene auk sisse roostetanud. Kas aitab ainult keevitus, et midagi peale keevitada (annab muidugi soostet keevitada :P) või pikemalt peale keevitada, või on mingi parandushermeetik vms? Viimane variant muidugi kahtlane, keevitus vast ikka pikaaegsem ja vastupidavam. Pikemat sama sisemõõduga ühendusklambrit saada ei ole, mis kataks augud ära. Väiksema sisemõõduga ümber ei läinud.
Teiseks: Kas sinna ühendusklambri vahele peab panema tingimata spets. sumbuti kinnitus/montaaÅži pastat või segu? Või sobib ka kuumakindel vms hermeetik? Keskmist paigates panin mingisugust kuumakindlat hermeetikut ning siiani pole mingit probleemi olnud. Praegu olemas mingi Comma kuumakindel hermeetik, mida olen kasutanud termostaadikorpuse juures ning siiamaani on pidama jäänud. Või on spets pasta parem?
Wygla

 postitati 28.07.08 17:33
originaali eest küsib Aasta Auto siis 1700.- ja kopikaid peale :P
täna sai siis kanali peal vaadatud, ja tuli välja, et tagumine pütt ei plödisegi veel. läbi oli hoopis roostetanud tagumise ja keskmise püti liitekohas olev metallist krae vms :P. tuleb too uus osta ja loodetavasti mõneks ajaks murest prii (ptüi-ptüi-ptüi :P), sest tagumise püti pealmine plekk on juba üle aasta lahtine ja roostetanud.
Timur

 postitati 26.07.08 20:14
Walker ei tohiks originaalile alla jääda.
Wygla

 postitati 26.07.08 18:09
ise just oleks oma lolli peaga pakkunud, et Mufflex parem (kuskilt ähmaselt oleks nagu kõrvu jäänud) :D
Aga eelpool nimetatud tooted on siis ikka B-varuosad?
Timur

 postitati 26.07.08 17:35
Minu kogemuste järgi on Walker norm ja Mufflex jama.
Wygla

 postitati 26.07.08 16:11
kõrva järgi olen pannud tähele, et B-varuosa summuti teeb kõvemat häält, kui originaal? on ka tõepõhi all ?:P

kuna summuti tagumine pütt hakkab ära minema, siis juba uurisin veits ja paistab, et hinnad jäävad sinna 1000 kanti.

http://www.ladu24.ee/et/ladu2/7907/7026,61143,0,1/213215

http://www.autoladu.ee/varuosa/4498/64687/


Siin üks on mingi Walkeri toodang ja teine Mufflex. On ta siis nüüd B või A- varuosa, seda hetkel pea kinni ei võta.
Oskab keegi soovitada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.1% - SQL: 68.9%]