Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Skoda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Arutelu teemal bensiin või diisel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kosh[/i] [quote][i]Algselt postitas: sigarid[/i] ...bmw mootoreid millel on 3 L diisel ja 3 L bensiinikas (mõlemad reas 6) ,siis kiirendavad täpselt sama kiiresti 100km ni , kus bensiinimootoril on 200kw ja diislil 173 kw , diisel on üle 1 l ekon. keskm. ...Kuna diislil kw vähem maksad ka kindlustust vähem jne kuigi diisel bensukast kokkuvõttes kiirem. Bensukal vist turbot pole. [/quote] Pole päris kohane võrrelda turboga ja vabalthingavat mootorit olgu R6, B4 või V10. BMW vabalthingavad R6'd on ülikerged magneesium-alumiin sulamist plokiga maailmasemel mootorid aga nad on juba vananenud. Asendatakse kohe turbotega. Et siis võrdleks BMW 3L kahe turboga bensukat ja diislit: Diisel: Võimsus(hj / kW @ rpm) 286/210 @ 4400 Pöördemoment (Nm @ rpm) 580 @ 1750-2250 Bens: Võimsus(hj / kW @ rpm) 326/240 @ 5300 Pöördemoment (Nm @ rpm) 450 @ 1500-4000 3x saad arvata kumb neist mootoritest on kergem ja kumma mootriga auto kiirem. "ja peale 100km läheb diisel oma 500nm lihtsalt bensukas rahulikult mööda." Niipea kui viimane käik on magusast väänete vahemikust väljas on diislil jõud otsas, sellest ka nutused lõppkiiruse numbrid diislitel miili sõidul. "diisel mootor on ka puhtam co poolest." Tõsi, põlemine toimub suuremal temperatuuril seega efektiivsemalt. Teine jutt on tahma osakestega, kübemefilter pole üldse mitte odav vidin diislil. Mootori väändel on vähe pistmist jõuga mis jõuab ratasteni. All graafik samas kaalus autode kiirenduse kohta. Üks on R6 ja teine V8, viimasel tunduvalt rohkem väänet aga jõudu paneb rattastesse sama palju, sest lõppvõimsuse numbrid on autodel ligikaudu samad ja R6 kasutab aeglasemat käiguülekannet et oma nõrgemat väänet kompenseerida. Vajadusel võin ka asisemaid graafikuid genereerida, kus näha mis käiguga palju jõudu reaalselt tagarattasse jõuab. Sirgel teel pidevalt kiirendamisel on auto mootori võimsus (väändemomendi ja pöörete korrutis) ja auto kaal peamised näitajad. Suurtel kiirustel lisandub veel õhutakistus. [img]http://hot.ee/skodilack/e39-540_e34-M5.GIF[/img] Pmst kellele ema kellele tütar teema as usual. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Skoda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Arutelu teemal bensiin või diisel
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.3%
- SQL:
72.7%
]