Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Juks11

 postitati 26.03.09 17:23
Tsitaat:
Algselt postitas: jato
No ma ei protesteerinud ju poole sõnagagi 2a tagant vahetamise vastu, ainult soovisin teada, et mil moel see "vajadusel ka tihedamini" kindlaks tehakse. Kas tõesti võetakse veeproov.


Mustuse järgi ning spetsiaalse aparaadiga mõõdetakse!
jato

 postitati 26.03.09 16:33
No ma ei protesteerinud ju poole sõnagagi 2a tagant vahetamise vastu, ainult soovisin teada, et mil moel see "vajadusel ka tihedamini" kindlaks tehakse. Kas tõesti võetakse veeproov.

Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Tsitaat:
Algselt postitas: jato
Minult küsiti korralises hoolduses, et kas soovin lasta pidurivedeliku ära vahetada kuna 2a on auto sõitnud. Lasin ära vahetada aga oleks võinud ka keelduda - keegi ei sunni ju kui ei taha. Samas kilomeetritele jagades teeb see kuluks alla 1 sendi kilomeetrile. Aga ega vist midagi hullu poleks juhtunud ka kui oleks veel 2a lasknud sama vedelikuga. Eks igaüks vastavalt rahakotile vaatab mida saab oma autole lubada. Küsimuse tekitab eelpool soovitustes see, et mis moodi see "vajadusel ka tihedamini" peaks kindlaks tehtama.


No pidurivedeliku vahetus pole välja mõeldud ainult kliendilt raha küsimise eesmärgil. Asi ikka selles, et pidurivedelik imeb endassse vett ja kui selle sisaldus liiga suureks läheb, tekib oht, et pidurdamisel vedelik lihtsalt keema hakkab. Sellest siis ka vajadus kahe aasta tagant piduriveelikku vahetada ilma vee sisalduseta vedeliku vastu.

lare

 postitati 26.03.09 15:02
Kuna meil peegelsiledaid teid linnas pestakse igapäevaselt, siis vahetan ka hooldusvälpade vahel salongifiltrit.
wigry

 postitati 26.03.09 09:54
Tsitaat:
Algselt postitas: jato
Minult küsiti korralises hoolduses, et kas soovin lasta pidurivedeliku ära vahetada kuna 2a on auto sõitnud. Lasin ära vahetada aga oleks võinud ka keelduda - keegi ei sunni ju kui ei taha. Samas kilomeetritele jagades teeb see kuluks alla 1 sendi kilomeetrile. Aga ega vist midagi hullu poleks juhtunud ka kui oleks veel 2a lasknud sama vedelikuga. Eks igaüks vastavalt rahakotile vaatab mida saab oma autole lubada. Küsimuse tekitab eelpool soovitustes see, et mis moodi see "vajadusel ka tihedamini" peaks kindlaks tehtama.


No pidurivedeliku vahetus pole välja mõeldud ainult kliendilt raha küsimise eesmärgil. Asi ikka selles, et pidurivedelik imeb endassse vett ja kui selle sisaldus liiga suureks läheb, tekib oht, et pidurdamisel vedelik lihtsalt keema hakkab. Sellest siis ka vajadus kahe aasta tagant piduriveelikku vahetada ilma vee sisalduseta vedeliku vastu.
Juks11

 postitati 25.03.09 16:52
Tsitaat:
Algselt postitas: jato
Minult küsiti korralises hoolduses, et kas soovin lasta pidurivedeliku ära vahetada kuna 2a on auto sõitnud. Lasin ära vahetada aga oleks võinud ka keelduda - keegi ei sunni ju kui ei taha. Samas kilomeetritele jagades teeb see kuluks alla 1 sendi kilomeetrile. Aga ega vist midagi hullu poleks juhtunud ka kui oleks veel 2a lasknud sama vedelikuga. Eks igaüks vastavalt rahakotile vaatab mida saab oma autole lubada. Küsimuse tekitab eelpool soovitustes see, et mis moodi see "vajadusel ka tihedamini" peaks kindlaks tehtama.


Kuna soovitused on koostatud arvestades keskmist ning kui arvestada keskmist siis on olemas alati ka ülemine ja alumine piir/ots, seega kui on vaja (see kas on vaja selgitatakse välja spetsialisti poolt, vajadusel kliendiga suheldes).

Ja eks seda vahetus vajadust saab alles teeniunduses reaalselt autot nähes hinnata.
jato

 postitati 25.03.09 16:29
Minult küsiti korralises hoolduses, et kas soovin lasta pidurivedeliku ära vahetada kuna 2a on auto sõitnud. Lasin ära vahetada aga oleks võinud ka keelduda - keegi ei sunni ju kui ei taha. Samas kilomeetritele jagades teeb see kuluks alla 1 sendi kilomeetrile. Aga ega vist midagi hullu poleks juhtunud ka kui oleks veel 2a lasknud sama vedelikuga. Eks igaüks vastavalt rahakotile vaatab mida saab oma autole lubada. Küsimuse tekitab eelpool soovitustes see, et mis moodi see "vajadusel ka tihedamini" peaks kindlaks tehtama.
Juks11

 postitati 25.03.09 09:39
Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Mina ise loodan oma hooldustes Auto100 ja Skoda tehase poolt koostatud hooldustööde nimekirja peale, seda just jahutus ja pidurivedeliku vahetuse osas. Kurb, kui ma peaks hakkama ise neid intervalle jälgima ja teenindusele ette ütlema, mida nad tegema peavad


See ise meeles pidamise punkt kehtib just neile inimestele kes hooldavad oma autot ise või käivad erinevates töökodades kus märki maha ei jää.

Kui käia esinduses või korralikus töökojas kus on samuti hooldusajalgu olemas ja järgitakse tehase poolt etteantuid nõudeid siis ei teki ka probleeme.

Lisan veelkord, et antud soovitustabel on koostatud võttes arvesse igas vanuses autosid ning erinevaid olukordi!
wigry

 postitati 25.03.09 09:25
Mina ise loodan oma hooldustes Auto100 ja Skoda tehase poolt koostatud hooldustööde nimekirja peale, seda just jahutus ja pidurivedeliku vahetuse osas. Kurb, kui ma peaks hakkama ise neid intervalle jälgima ja teenindusele ette ütlema, mida nad tegema peavad
diesel

 postitati 25.03.09 09:01
ma ei ole pädev vaidlema, aga mõni asja kohta öeldi toona kui mina skoda ostsin, hoopis teisiti. näiteks manuaalkastis ei peaks mitte kunagi mahla vahetama. siis õlisoovitused olid ka vanasti hoopis teised. õhufiltri kohta öeldi samuti, et igal teisel õlivahetusel. no seda viimast ma pole ise ka järginud vaid kipun ikke iga kord vahetama. üht-teist jäi veel silma, mis lõhnab ülepingutamise järgi. teisalt jälle on patt lihtsameelsele tema raha alles jätta. ja usutavasti ei tõuse liig aktiivsest hooldusest miskit suuremat kahju autole, seega kõnealuse soovitustabeli järgimine väga ull mõte küll pole.
lare

 postitati 25.03.09 08:50
diesel, samas ei loe ka välja, et Juks11 oleks midagi valesti kirjutanud. ;)

Oma autot hooldan ma samu põhimõtteid järgides.
diesel

 postitati 25.03.09 07:23
well, minu kogemused skodadega on muidugi veel üsna väiksed ja oma arvamuse siia lisamisega ei taha ma kuidagi spetsialistide soovitusi kahtluse alla seada, aga siiski julgeks väita, et eelpool nimetatu on pigem hooldejaama roosa unenägu.
Juks11

 postitati 24.03.09 19:27
Audi, Volkswagen, Seat ja Skoda hooldused.

Audihooldus.ee on koostanud väikese soovitusliku tabeli millal ja kuidas teha oma autole hooldust.

Mootorid:

Soovituslik on teha hooldus peale igat 15 000 kilomeetri läbimist või kui saab aasta täis eelmisest hooldusest. Samuti soovitame uuemate LongLife autode omanikke mitte sõita pikendatud hooldusintervalli (30 000km) vaid tänu Eesti mustadele teedele ja kliima eripärale kasutama ikkagi tavalist hooldusvälpa, ehk 15 000km. Samuti tuleks vahetada iga hoolduse käigus kõik paberfiltrid (salongi- ja mootori õhufiltrid, loomulikult õlivahetuse käigus ka õlifilter) Kütusefiltrit tuleks vahetada bensiinimootoritel vähemalt iga 60 000km’i läbimisel. Diiselmootoril on soovituslik vahetada kütusefilter vähemalt kord 30 000km’i läbimisel, parem oleks kui iga hooldus!

Kui auto aastaarv algab kahega (2000+) siis soovitame kõigis mootorites kasutada spetsiaalselt LongLife õli.

Kui auto aastaarv jääb vahemikku 1995 kuni 2000 siis soovitame kasutada tavalist täissünteetilist 5w40 mootoriõli.

Kui auto aastaarv jääb kuni 1995 siis soovitame kasutada poolsünteetilist 10w40 mootoriõli, mida võiks vahetada iga 10 000km’i läbimisel

Automaatkäigukastid:

Soovitame kindlasti vahetada kõikides (tava automaat, Tiptronic, Multitronic ja samuti DSG) automaatkäigukastides õli vähemalt iga 60 000km’i läbimisel. Loetelus mainutud kastidel tuleb vahetada ka õlifilter, väljaarvatud Multitronicul kus õlifilter asub kasti sees ja selle vahetuseks on vaja kast maha ja juppideks võtta)

Manuaalkäigukast:

Soovituslikult tuleks vahetada õli iga 120 000km’i läbimisel.

Diffrid:

Haldex tagadiffris tuleb õli vahetada iga 30 000km’i läbimisel ja filter iga 60 000km’i läbimisel, meie soovitame õli ja filtri vahetada iga 30 000km’i läbimisel.
Tavalistes diffrites soovitame vahetada õli iga 120 000km’i läbimisel, seda ka automaatkäigukastide diffrites.

Jahutusvedelik:

Jahutusvedelik tuleks vahetada iga 2 aasta tagant. Üldiselt vahetatakse jahutusvedelik koos rihmavahetusega nendel mootoritel millel tuleb vahetada ka veepump, ehk enamasti V mootorid.

Pidurivedelik:

Tuleks vahetada maksimaalselt 2 aasta tagant vajadusel ka tihedamini!

Roolivõimuõli:

Soovituslik vahetada iga 2 aasta tagant, vajadusel ka tihedamini!

Tuletame siiski meelde, et hooldust teeb autole autoomanik ise mitte teenindus, seega tuleb igal autoomanikul ise meeles pidada millal midagi on tehtud ja autot hooldades vastavalt tehtud töödele tegutseda.

Lisaks kinnitame, et pelgalt õlivahetus ei ole mingi hooldus autole ning ainult õlivahetusi hooldusraamatusse hoolduse nimekirja ei märgita. Hooldus sisaldab endas palju muid toiminguid kui pelgalt õlivahetus, seega õlivahetusajalugu ei ole auto hooldusajalugu!!!

Antud soovitustabeli on koostanud audihooldus.ee (www.audihooldus.ee) meeskond omadel soovitustel ning seega ei pretendeeri meie soovitused mingile tõele ega kohusta kedagi antuid soovitusi järgima. Samuti ei vastuta audihooldus.ee meeskond antud hooldussoovitusi järgides tekkinud kahjude üle.

Lisame veel seda, et need soovitused on antud keskmise auto kasutamise korral, kui sõiduk saab keskmisest suuremat koormust tuleb ka seda autot hooldades arvesse võtta!!!

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.9% - SQL: 69.1%]