Teema ülevaade |
creatores
|
postitati 16.02.09 13:13 |
Mootor avati Forsis ja selguski mis mootoris tiksus. Süüdlane oli 1 tõukur.
Kokkuvõttes mootori diagnostika, küünlad, tõukurid, nukvõlli simmerling, klapikambrikaane tihend, + töö... 3355kr.
|
rstdi
|
postitati 29.01.09 09:42 |
Tõukur OÜ - koht mis tegeleb mootorite remondiga. Mina sain sealt väga palju abi. Kuid siis oli aasta 2007, seega vahepeal olukord äkki muutnud. Kuid
küsida tasub.
Tol aja oli mul ka 1,9TDI ja peale remonti (hüdrotõukurid, nukkvõll) oli mootor oluliselt vaiksem (korralik õli ka sees), kui samamootoriga passat
kõrval.
|
creatores
|
postitati 28.01.09 23:34 |
Kui mootor käib kostub mootorist tik-tik-tik häält. (nagu oleks rähn mootori kaane all).
Kuigi tiksuv hääl ei pruugi üldse olla pihustist, vaid oopis hüdrotõukur või oopis lekkiv väljalaske kollektor.
|
Bobik
|
postitati 28.01.09 15:50 |
Kui te paljuks ei pea, selgitage autokauge, kuid diiseloktaavia lähedasele inimesele, mida tiksuma tähendab? Millest seda ära tunda?
|
diesel
|
postitati 28.01.09 07:26 |
ise maha võtmist-tagasi panemist mainisin vaid lihtsa võimalusena raha kokku hoida, kuna see on ülilihtne töö.
testida ise tõesti ei saa, või mis sa siin ikka testid,kui pihusti avasidki palja silmaga ei seleta.
|
Suslik
|
postitati 27.01.09 19:13 |
Pihustite ultraheli puhastus düüsidele, pihustite pihustamise, lekke ja läbivoolu test. Antud toimingul tuleb pihustid sõidukilt eemaldada ja stendi
panna. Maksab 100.- 1 pihusti, lisandub pihustite mahavõtmine ja pealepanek (töö suurus sõltub mootorist).
Tavahind 200.- 1 pihusti, soodushind 100.- 1 pihusti (soodustus -50%)
Sooduspakkumiste teema all selline firma,nagu Flamenko AutoServis. Minu arust normaalsed tegelased. Arvan,et saad sealt abi.
|
creatores
|
postitati 27.01.09 19:07 |
Ise pihusteid maha võtma küll ei hakkaks.... neid saab ju ainult stendis testida.
Aga kus seda tiksumist diagnoosida osatakse?
|
diesel
|
postitati 27.01.09 18:50 |
millest järeldad, et pihusti õhtul?
muidu kui vahetada tahad siis boschi pihusteid võid otse tootjalt osta või siis esindusest, hinnad suht samad, ehk kirvad. ja otste vahetuse kohta
öeldi mul igalpool, et pole võimalik, ei tehta otsi ja pihustid üleüldse lahti ei käi.
no hää küll, läksin siis pihustid ja pump näpus diislikeskusesse ja sääl selgus, et otsad täitsa saadaval, maksivad sada ja midagi tükk ja vahetus ka
mingid kümned. a mulle siiski ei tehtud, visati hoopis uksest välja. õigemini, minu rahustuseks pandi kaup stendi ja tehti mul puust ja punaseks
selgeks, et mu kütusega tegelev mehhaanika on uueväärses korras. no loogiline ka, kui selle läbisõiduga muu massin bueno on, miks siis näiteks
pihustid peaks eilased olema.
ehk siis pane enne kindel diagnoos.
pihusteid võid julgelt ka ise maha võtta, miskit ää lõhkuda ei õnnestu. tagasi pannes ära unusta uusi tihendiseibe alla panna, vanad ei jää pidama
heaste.
|
creatores
|
postitati 27.01.09 18:02 |
Ilmselt on mõni pihusti töölepingut lõpetamas.
Kuhu pöörduda sellise murega?
Kas VW pihustitel saab vahetada ainult pihusti otsasid?
..või peab terve pihusti vahetama...
|
|