Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
krokodil

 postitati 09.06.09 21:31
Tere,

kaalun osta skoda superbi ning siinkohal tahaks kuulda skoda omanike arvamusi Auto 100 teenidusest. Näiteks kui suured on teil tavalised hooldusearved (eriti kui sõidate superbiga)?
Kas firma esindajad käituvad ausalt (et ei ürita sulle midagi pähe määrida mida vaja pole)?

Tänud ette
Suslik

 postitati 04.06.09 19:20
Longlifega keskmine hooldusvälp 24000 km, st. umbes korra aastas. Üle aasta ei tohi hoolduste vahet niigi lasta.
frequency

 postitati 04.06.09 14:44
Kui eelnevat juttu lugeda siis peaks ju aru saama, et osadel autodel on võimalik hooldusvälpa pikendada.
Juhul kui hooldusraamatu esimesel leheküljel on kirjas QG1 siis on võimalik pikendatud hooldusvälp(longlife või 30 000km, kuidas keegi soovib nimetada seda)

Muideks hooldusraamatu hoolduste kannetes on ka kirjas mis õli on kasutatud hooldustel. Muutuvate piiridega õli on longlife ja teine nn tavaline 15k välba õli.

Longlife õli kasutades võib auto tahta hooldusse tulla ka juba näiteks 20k pealt. Kõik oleneb auto kasutamisest. 30 000km on see kõige viimane piir.
diesel

 postitati 08.01.09 18:44
arvamusi on erinevaid ja ma ei taha kellegi businessi ää rikkuda, aga remargi korras mainin, et need longlife õlid ei pruugi sugugi niiväga hääd olla mootorile, kui välja reklaamitakse.
minuni jõudnud info põhjal ma ise eelistaksin pruugitud autot ostes sellist, kus longlifet pruugitud pole.
janas

 postitati 08.01.09 16:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Zut
Polegi pointi.
Aga kui saab pikema hooldusvälba, teistsuguse õli jms asjadega, siis ei pea nii tihti käima.


Täiesti nõus aga siin on küsimus kas seda saab teha meie esindustes?
Zut

 postitati 08.01.09 16:06
Polegi pointi.
Aga kui saab pikema hooldusvälba, teistsuguse õli jms asjadega, siis ei pea nii tihti käima.
janas

 postitati 08.01.09 15:41
Kui Sa hoolduses ei käi ei kehti ka Sinu auto garantii:

"1.2 Garantiitingimused

1.2.1 Skoda sõidukite garantiitingimused


1) Ostjale tagatakse, et ostetav toode sisaldab müügihetkel tehnilistes tingimustes ja normides esitatud tootjale kohustuslikke tunnuseid ning et see on vastavuses sõidukile kehtivate tehnilise seisundi nõuete ja sõiduki tüübiga.

2) Iga ülal esitatud toote omanikul lasub nii õigus kui ka kohustus tuua oma sõiduk garantiiajal teenindusse Skoda Hooldusraamatus oleva hooldusplaani järgsele kontrollile, esitada ostetud toote rikete kohta käivad nõuded ning nõudma nende avastamise järel nende kohest kõrvaldamist. Kui omanik ei järgi teenindusraamatus sätestatud kontrollimise nõuet, võib piirata tema õigusi garantiile või valikuliselt need ka lõpetada."
Info Auto100 kodulehelt

Mis pointi on osta uus auto sõita sellega 15 000 km maha, hooldust mitte teha ja seeläbi 3 aastane garantii kaotada?
pakiruum

 postitati 06.01.09 17:12
Mul muideks viskas juba 1800km enne 30 000km tulukese, et aeg on esindusse minna. Samas 15 000 hooldus sai tehtud õigel ajal.
zipper

 postitati 06.01.09 16:56
Viska pilk hooldusraamatusse. Kui sellel numbritega kleepsul, esimese lehekülje alumises reas, märk QG1, siis võimalik ka longlife(30000km) hooldus teha.
Suslik

 postitati 06.01.09 09:40
Tsitaat:

Mingi erilise õli mootorissevalamise korral olla ikka võimalik pikendada välpa 15k pealt ~30k peale.

Välba pikkus sõltub vähemalt minu masinal õlist. Tehases pidavat kõigile paremat sorti õli sisse pandama ja sellisel juhul välp kas 30000 või,kui kompuuter märku annab.Kumb variant enne kätte jõuab. Ma ükspäev vaatasin-hoolduse aeg peaks sama kasutuse juures umbes 24000 km pealt tulema. Kusagilt jäi silma,et vähemasti Superbil ongi hooldus kompuutri järgi. Hammasrihma ja muud sellist see muidugi ei puuduta.
Kosh

 postitati 06.01.09 09:07
Mina ise küll ei julgeks hoolduse pealt kokku hoida, see võib ikka kordades kallimaks tulevikus minna.
wigry

 postitati 06.01.09 08:46
Hooldusvälp ikka automootoriga kindlaks määratud. Oleks pidanud hankima pikema välbaga mootori. Et osadel mootoritel siis 15k ja osadel 30k

Samas ehk sa mõtled hoopis seda armatuuril nõudlikult hooldust meeldetuletavat teadet, et seda pidavat jah saama resettida.
reFFLex

 postitati 06.01.09 08:45
Mingi erilise õli mootorissevalamise korral olla ikka võimalik pikendada välpa 15k pealt ~30k peale.

Օli on kallim (miskine Longlife oli vist nimeks) ning auto kompuuter pannakse järgmist kohustuslikku hooldusessetulekut tsipa teistmoodi arvestama, kui praegu 15-tuhande puhul. Kui 15-kilose välba puhul loeb auto ainult kilomeetreid, siis pikendatud, 30-kilose välba puhul arvestab mitmeid muid tegureid (käivitamiste arvusid ja töötunde (vist) jms) ning kilomeetrite lugemine muutub teisejärgulisemaks. Nii võib juhtuda, et auto kamandab su hooldusesse tuhandeid kilomeetreid enne 30000 täitumist, kuna sinu auto kasutamise karakteristikat jälgiv kompuuter leiab selle õige olevat.

Seega pole suurt pointi minuarvates sellel pikendamisel. Võitu suurt säält ei paista tulevat, a eks peale minu arvamuse ole hea mitu muud alternatiivsetki :cool:
diesel

 postitati 06.01.09 07:51
vabandust, aga nüüd ma küll aru ei saa.
et siis milles su probleem on?
mis mõttes välpa pikendada?
kui ikka hooldada ei taha, siis ega sa selleks ei pea esindusest luba küsima. sõida aga edasi ja lase nii pikalt kuni kestab. ja küllap veidike ikke kestab ka.
ja kui roppu moodi veab, siis piisab kokkuhoitud rahast uue auto sissemaksuks.

vene aegu sai kaukaasiast sigulle toodud. sääl oli kombeks, et kodanik müütas turul oma aparaati, läbisõit 40 kilo ja kiitis ise, et veel on zavadskoi masla sees. kui õlivarda väikse vägivallaga kätte sai siis sääl ümmer oli mingi pigi ja sita segu meenutav klimpis ollus. a auto veel sõitis.

seega võib ehk riskida küll. tõsi jama on kui praegune auto liisingus. peaksid enne selle lõpuni kinni maksma, siis võid eksperimenteerima hakata.

ja veel saab kokku hoida miljoni asjaga. kummid võib nii kaua all pidada, kuni veel natukenegi õhku peavad, pesta pole autot vaja, küll sitt ise maha kukub, kui kiht piisavalt paksuks läeb, ...

ää nüüd siis pahanda, küllap ma sain asjast täitsa valesti aru.
Marek001

 postitati 06.01.09 06:39
Jama selline et lõpuks kui on käes hoolduse aeg siis selgub et hooldusvälpa ei ole võimalik pikendada.auto on O II 2008.a 2.0 TDI HB L&K
Aga kui autot ostmas käisin auto 100-s siis räägiti teist juttu et on võimalik pikendada välpa kohe esimeses hoolduses. Kas hakkan iga 3 kuu tagant hoolduses käima?:mad: selle rahaga on muudgi teha.
Mida arvate asjast?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]