Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rstdi

 postitati 16.08.10 21:58
87000 ja vahetusse läks hooratas (garantii). Kõik muu on ilus, peale selle õlikulu :D
Kosh

 postitati 25.01.08 15:26
Tln-Rakvere olen enda 2.0 FSIga saanud 110ga lastes miski 6,5 teekonna lõopuks keskmist. 100ga tühjal teel rekord 6,1. Suvel kui 110 märgi üleval saab 125ga lasta spidoka järgi ja siis tuleb miski 6,8-7,1 keskmist.
Isegi oma 4,4 liitrise loomaga olen seal alla 9 maanteel saanud ja sellist numbrit küll ei oodanud :)
pakiruum

 postitati 25.01.08 11:31
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
kütusekulu on olemas, samas õnnestus 110 sõites (Rakvere-TLN) saada keskmiseks üllatavad 7,1L? Isegi linnas olen suutnud 8,1l saada, kui ummikuid pole :cool:


Olen katsetanud natukene ja maanteel võttis kõige vähem kütust kiirusel 100-110km/h (võimalusel püsikiirusehoidja peal). Tuleb kah keskmiselt kuskil 7l. ;)
rstdi

 postitati 23.01.08 22:45
Tsitaat:
Algselt postitas: pakiruum
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: pakiruum
Õnnitlen. :) Veel üks õnnelik RS'i omanik. Muideks mul oli kah esimese pika sõiduga seljavalu aga kadus ära, kui lõpuks sain istme paika nagu vaja.


Mis asendus sul iste on? Ma siiani maadlen sellega :). Poleks arvanud, et valesti istun, aga vot RS'le ei meeldi :P.
Tunne on, et pepu koht võiks olla sügavamal istmes (seda, aga kahjuks reguleerida ei saa). Ma nüüd tõstan vaikselt istet, loodan, et kõrgem asendab aitab sellest jamast ülesaada (enne kui lagi vastu tuleb).


Seljatugi suurema nurga all, iste ise üleval pool ja kaugus piisav, et siduri vajutamisel on jalg sirge väikse jõnksuga. See "võiks olla sügavamal istmes" oli mul kah alguses. Nüüd vist juba "kuju" sisse kulunud ja tundubki mugav. :D Sõida, proovi ja küll lõpuks leiad ka oma mugava asendi. ;)


Ma vist sain nüüd oma selja jamast üle. Tundus, et selg oli lihtsalt nõrk, niivõrk "kõva" istme jaoks ja vajas treenimist ja natukene harjumist. Nüüd hoopis teine teema :)

Toonkile ka paigaldatud, kohe teine tera peaks ütlema.
pakiruum

 postitati 07.01.08 11:20
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: pakiruum
Õnnitlen. :) Veel üks õnnelik RS'i omanik. Muideks mul oli kah esimese pika sõiduga seljavalu aga kadus ära, kui lõpuks sain istme paika nagu vaja.


Mis asendus sul iste on? Ma siiani maadlen sellega :). Poleks arvanud, et valesti istun, aga vot RS'le ei meeldi :P.
Tunne on, et pepu koht võiks olla sügavamal istmes (seda, aga kahjuks reguleerida ei saa). Ma nüüd tõstan vaikselt istet, loodan, et kõrgem asendab aitab sellest jamast ülesaada (enne kui lagi vastu tuleb).


Seljatugi suurema nurga all, iste ise üleval pool ja kaugus piisav, et siduri vajutamisel on jalg sirge väikse jõnksuga. See "võiks olla sügavamal istmes" oli mul kah alguses. Nüüd vist juba "kuju" sisse kulunud ja tundubki mugav. :D Sõida, proovi ja küll lõpuks leiad ka oma mugava asendi. ;)
rstdi

 postitati 04.01.08 21:18
Tsitaat:
Algselt postitas: pakiruum
Õnnitlen. :) Veel üks õnnelik RS'i omanik. Muideks mul oli kah esimese pika sõiduga seljavalu aga kadus ära, kui lõpuks sain istme paika nagu vaja.


Mis asendus sul iste on? Ma siiani maadlen sellega :). Poleks arvanud, et valesti istun, aga vot RS'le ei meeldi :P.
Tunne on, et pepu koht võiks olla sügavamal istmes (seda, aga kahjuks reguleerida ei saa). Ma nüüd tõstan vaikselt istet, loodan, et kõrgem asendab aitab sellest jamast ülesaada (enne kui lagi vastu tuleb).
pakiruum

 postitati 04.01.08 11:05
Õnnitlen. :) Veel üks õnnelik RS'i omanik. Muideks mul oli kah esimese pika sõiduga seljavalu aga kadus ära, kui lõpuks sain istme paika nagu vaja.
rstdi

 postitati 02.01.08 21:59
Enne jõule sai siis ka RS ära võetud (peale aastast mõtlemist).
Auto oli Auto 100 demo auto. Sõitnud oli ca 8400km kui ma ta sealt ära tõin. Auto 5 kuud vana.

Nüüdseks sõitnud 10500km.
Lisadest kõik vajalik olemas. Oleks võinud olla veel Coming Home funktsioon +18'' veljed, aga noh DSG variant varsti tulemas :P

Pilte saab hiljem (värv on seesama "kuulus" ralli sinine), kui toonklaas ka peale saadud.

+: hea juhitavus; hea tõmme juba madalatel pööretel; xenon tuled on ikka head asjad; suur pakiruum; salongis kõikidel ruumi; mõnus sportlik hääl; edasi liigub piisavalt; võrreldes 1,9TDI 132kw (chiptud oli), on mootor oluliselt jõulisem ning bensukale kohaselt käigud pikad; meeldib väga lühikeste lülitustega käigukast (see auto juures suurim pluss!); kütusekulu on olemas, samas õnnestus 110 sõites (Rakvere-TLN) saada keskmiseks üllatavad 7,1L? Isegi linnas olen suutnud 8,1l saada, kui ummikuid pole :cool:

-: müraga tuleb veava veel näha (eks sealt tulebki see põhiline VW/Audi mudelitega vahe); seljavalu mure (postitatud ka ühte selle teemalisse teemasse) rikub ära sportistmete plussid (hea külgtugi ja istumisasendi leiab kiirelt ja ilusad teised ka)

Alustuseks kõik. Kunagi ehk kolin DSG TDI RS peale, kuid seda kaugemas tulevikus ning võib olla TFSI DSG on võimalik.

EDIT 20.05.2010
mõtlesin, et kriban väikse kokkuvõtte.
Nüüdseks läbisõit ca 78000km. Hooldused kõik tehtud, hoolduses pole kordagi vigu leitud.
Läbisõiduni 78000 olen ühe korra vahetanud esimesed piduriklotsid (73tuh pealt). Tänu kindlasti meie pikale talvele, mis see aasta oli, sest ESP pidi vahest ikka vaeva nägema kõvasti. kulu oli ca 2000 eeku. Avastasin, et Saksa Auto 2 teeb ka nüüd Skodadele hooldusi, ehk 25m ja auto hooldusesse :)
Lisaks ükskord ei saanud bensuluuki lahti. See nn lukk (varras), et tahtnud kuidagi allaanda. See on ainuke asi, mis garantii korras vahetatud.
Õlikulu on sõltuvalt 1-2l 15tuh peale. Kütusekulu on vastavalt liiklusele ehk siis 7.1 kuni 11l keskmine.
Lähiajal peab tegema mõned väiksemad värviparandused, kuna Tallinnas on kasutusel ju killustik (tänks Savisaar) ning kiva lendab peaaegu igapäev.
Kokkuvõte - siiani väga tubli masin olnud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.6% - SQL: 36.4%]