Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ladavaz

 postitati 08.05.19 10:52
Proovisin selle järgi:
https://www.youtube.com/watch?v=mRnZZ8_X1B8

Võimalik et ma olen igasugu katsetamistega, midagi paigast ära keeranud. Eks ma pean esialgse olukorra taastama ja siis uuesti proovima. Hetkel ei ole saanud ka seda manuaalset asja tööle.


Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Hmm huvitav.. Millise video järgi proovisid?
Ja kas isegi seda "manuaal" reziimis ei hakanud tööle? Ehk et enne autost väljumist paned korraks täistulesid ja kui ukse avad, siis lähevad CH tuled põlema.

Tsitaat:
Algselt postitas: ladavaz
Väidetavalt saab mõlemat ja Youtubes on video olemas aga mul ei ole õnnestunud sellega tööle saada.

vamps

 postitati 07.05.19 11:30
Hmm huvitav.. Millise video järgi proovisid?
Ja kas isegi seda "manuaal" reziimis ei hakanud tööle? Ehk et enne autost väljumist paned korraks täistulesid ja kui ukse avad, siis lähevad CH tuled põlema.

Tsitaat:
Algselt postitas: ladavaz
Väidetavalt saab mõlemat ja Youtubes on video olemas aga mul ei ole õnnestunud sellega tööle saada.

ladavaz

 postitati 07.05.19 09:50
Väidetavalt saab mõlemat ja Youtubes on video olemas aga mul ei ole õnnestunud sellega tööle saada.

Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Pisut kahtlane, et O2 blank mudelitel see päris standardvarustuses oli (pole kunagi hinnakirja näinud, seega ei tea kas oli tellitav või oli kõigil olemas). Mõni O2 omanik võiks öelda kas on kellelgi see puudu :)
Aga hea, et octaviale üldse selliseid asju tellida saab. Golfile (mis peaks vist sama platvorm olema) ei saa päris mitut asja üldse tellidagi, näiteks jalavalus, el. tagaluuk või välimised tumenevad peeglid.

Huvi pärast googeldasin kiirelt ja siin pisut juttu CH/LH tuledest:
https://www.briskoda.net/forums/topic/421895-enable-coming-home-leaving-home-lights-functionality/

Tundub, et CH võiks saada isegi manuaalses sättes aktiveerida, kuid LV vajab jah pisut asju juurde.

vamps

 postitati 06.05.19 13:24
Pisut kahtlane, et O2 blank mudelitel see päris standardvarustuses oli (pole kunagi hinnakirja näinud, seega ei tea kas oli tellitav või oli kõigil olemas). Mõni O2 omanik võiks öelda kas on kellelgi see puudu :)
Aga hea, et octaviale üldse selliseid asju tellida saab. Golfile (mis peaks vist sama platvorm olema) ei saa päris mitut asja üldse tellidagi, näiteks jalavalus, el. tagaluuk või välimised tumenevad peeglid.

Huvi pärast googeldasin kiirelt ja siin pisut juttu CH/LH tuledest:
https://www.briskoda.net/forums/topic/421895-enable-coming-home-leaving-home-lights-functionality/

Tundub, et CH võiks saada isegi manuaalses sättes aktiveerida, kuid LV vajab jah pisut asju juurde.
ladavaz

 postitati 06.05.19 13:10
Jah aga sellised asjad võiks olla baasvarustuses, mitte ei pea neid kaabliga aktiveerima.
Eks kõike saab teha, kui on aega ja ressurssi aga ma olen nagu ikka kärsitu eestlane, tahan kiiret ja odavat lahendust.
CH/LH vajab tõesti andurit ja põhimõtteliselt on olemas tuledelüliti, millel on andur sees.
Kui aega saan, tellin ebayst ja proovin kas mõikab.


Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
CH/LH OEM lahendus vajab ilmselt juba hämaraandurit (valgel ajal ei tööta), kuid ilmselt mingi variandiga annaks tõenäoliselt "jõuga" tööle panna. Kahjuks pole uurinud selle kohta aga kuskil maailmas vast ikka keegi teinud.

Jalavalguse paigaldus võiks ka just mitte kõige hullem asi olla.
Siin sellest päris pikalt juttu:
https://www.briskoda.net/forums/topic/306451-retro-fit-footwell-lights-octy-iii/

Asendasin endal halogeenid led'de vastu aga jäid liiga heledalt põlema ka kõige "tumedamas" astmes, seega panin halogeenid hetkel tagasi. Kaabel ka kolleegi käes laenul, seega ei ole proovinud, mis tulemuse saaks pisut arvutiga mõningaid väärtusi muutes.

vamps

 postitati 06.05.19 09:00
CH/LH OEM lahendus vajab ilmselt juba hämaraandurit (valgel ajal ei tööta), kuid ilmselt mingi variandiga annaks tõenäoliselt "jõuga" tööle panna. Kahjuks pole uurinud selle kohta aga kuskil maailmas vast ikka keegi teinud.

Jalavalguse paigaldus võiks ka just mitte kõige hullem asi olla.
Siin sellest päris pikalt juttu:
https://www.briskoda.net/forums/topic/306451-retro-fit-footwell-lights-octy-iii/

Asendasin endal halogeenid led'de vastu aga jäid liiga heledalt põlema ka kõige "tumedamas" astmes, seega panin halogeenid hetkel tagasi. Kaabel ka kolleegi käes laenul, seega ei ole proovinud, mis tulemuse saaks pisut arvutiga mõningaid väärtusi muutes.
ladavaz

 postitati 03.05.19 11:22
Nii vahepeal olen natuke maha kärutanud. Kui see harjumatu start/stop välja jätta liigub päris nobedalt ja kütusekulu pole linnad üle 6,3 saanud, mis on võrreldes mu vana skodaga pea liiter vähem.
Midagi peab ikka häirima ka:
1. Pole CH/LH funktsiooni. Vanal Octavial oli see põhivarustuses ja sellega kuidagi harjunud.
2. Esimese ukse sees on tuled asendatud helkuritega. Algul mõtlesin, et kuskilt aktiveerimata, sest see tundub nii tavaline asi aga lähemalt vaadates sain aru, et jälle kokkuhoid.
3. Tagumise klaasi servas on keegi meistrimees liimiga liiale läinud ja klaasi servast pea kogu pikkuses on hall liimimass näha. Seda ma kusjuures ei pannud varem isegi tähele.
4. Jalgade valgustus võiks ka olla, et pimedas autos jalgu ära ei lööks :D

Huvitav on see, et vanemal autol oli põhivarustuses rohkem nö mugavustvarustust, kui uuel kuigi ambition plus pole ju kõige madalam varustus. Ju siis on aeg sealmaal, et autod tulevad blankudena ja iga asja eest mida juurde soovid, muudkui maksad.

Tagaklaasist pilt ka:
https://photos.app.goo.gl/2vSGSWbmLmmx8FSeA
vamps

 postitati 24.04.19 08:29
Kas nimekiri tehtud töödest ka olemas?
Mul küll 1.8 mootoriga O3 aga sellise "tavalised" hooldused jäänud ikka sinna 200 kanti, vb pisut alla isegi.
Korra on vahetatud pidurivedeliku, siis oli pisut kallim ning nüüd läheb täna 90k hooldusesse ja ka see on pisut kallim, sest küünlad vahetakse selle käigus ära.
Vahe võib sees olla ka selles kas vahetakse ainult õli koos filtri ja salongi filtriga või koos mootori õhufiltriga.
rraivo

 postitati 24.04.19 08:09
Soovitan küsida pakkumisi nii A100-st kui ka Laagrist.
Korra käisin ise ka A100-st sest hoolde hind oli ca 50€ seal soodsam.
ladavaz

 postitati 24.04.19 06:12
Tsitaat:
Algselt postitas: Nuustak
Tsitaat:
Algselt postitas: ladavaz
Täna sai siis käidud 42000 pealt hoolduses. Peaks mainima, et hooldus oli ebameeldivalt kallis. Õli ja filtrite vahetuse eest pisut üle 300 euri on kallis.:mad:



Huvitav, et nii kallis, mul oli 2015 Octavia 1.2TSI ja sellega oli kõige kallim 60000 hooldus ja see ca 300. Mingid aku testid jne, mis seal kõik ära veel tehti. Ülejäänud hooldused olid kõik mõned eurod alla 200. Hooldamas käisin Laagri esinduses.


Ma käisin ka Laagris. Nu vaatame ja ootame järgmise hoolduseni. Hetkel on isegi mu ameeriklase hooldused Silberis odavamad:D
Nuustak

 postitati 23.04.19 19:30
Tsitaat:
Algselt postitas: ladavaz
Täna sai siis käidud 42000 pealt hoolduses. Peaks mainima, et hooldus oli ebameeldivalt kallis. Õli ja filtrite vahetuse eest pisut üle 300 euri on kallis.:mad:



Huvitav, et nii kallis, mul oli 2015 Octavia 1.2TSI ja sellega oli kõige kallim 60000 hooldus ja see ca 300. Mingid aku testid jne, mis seal kõik ära veel tehti. Ülejäänud hooldused olid kõik mõned eurod alla 200. Hooldamas käisin Laagri esinduses.
ladavaz

 postitati 23.04.19 17:42
Täna sai siis käidud 42000 pealt hoolduses. Peaks mainima, et hooldus oli ebameeldivalt kallis. Õli ja filtrite vahetuse eest pisut üle 300 euri on kallis.:mad:
ladavaz

 postitati 17.04.19 09:09
Tere

Kuna minu vana Octavia näitab väsimusemärke, siis on juba pea aasta aega olnud mul plaan see uuema vastu vahetada. Sai käidud mööda platse ja vaadatud siit ja sealtpoolt merd aga sellist, mis oleks sobiva hinnaga ja peale vaadates ka silm puhkab ei leidnud.
Nüüd aprillis juhuse tahtel õnnestus leida üks sobiv eksemplar. Pean tunnistama, et hind oli sedavõrd hea, et olin valmis silma kinni pigistama mõne väiksema kere defekti osas(üks esimene stange serv on rihitud ja mõned väiksed parkla mõlgid uste peal). All on plekkide peal lamellid ja kaasas valukate peal suverehvid.
Natuke siis autost endast:
Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Topaaz pruun Ambition Plus, automaat, Ls 42000

Varustus:
4X aknad
Bolero raadio
Tagumised andurid
Kere värvi peeglid ja käepidemed
Kliima
Püsikiiruse hidja
Nelja kodaraga nahk rool
udutuled ees
Tektstiil polster


Lisaks anti kaasa kaablijupp ja Cd plaat, millega pidi saama teatud määral varustust laiendada. Proovinud veel pole ja ega oskagi öelda mis sellega head teha saab.

Igaljuhul esialgsed plaanid on teha sisepesu, kuna istmed on pisut mustad, väike pesu ja siis vaha peale.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.1% - SQL: 45.9%]