Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb Elegance Plus 1.4TSI ACT DSG 2018 - MarkkoN
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MarkkoN[/i] Sai nüüd siis paak täis pandud, tehtud üks Jõhvi-Tallinn-Jõhvi ots ja auto näitab järgmisi numbreid: 1) Pikajaline, mida ma puutunud pole, on hetkel 2359km, keskmine kiirus 52km/h ja keskmine kulu 6.7L/100km (sellega peab silmas pidama, et enamus sellest on veel ajast, kui autoga tehti demosõite); 2) Alates tänahommikusest käivitamisest (ehk siis maanteesõit Tallinnast Jõhvi), on hetkel 173km, keskmine kiirus 84km/h ja keskmine kulu 5.4L/100km; 3) Alates tankimisest, on hetkel 360km, keskmine kiirus 68km/h ja keskmine kulu 5.9L/100km; Et võrdlus eelmise autoga- CR-V oli diisel-esivedu-manuaal 88kw mootoriga ning kulunumbrid olid samad. Ehk siis ei saa nutta üldse Skoda numbrite üle. Muige toob näole, kui auto sõidab 2-silindri reiimis, siis on kulunumbrid MaxiDotil 3-4 liitri vahel. Seda ta muidugi liiga tihti ei kasuta, aga ühtlasel sõidul kohati ikka näitab. Muhe asi on ka autoga kaasa tulnud Skoda Connect rakendus, mis auto kohta igasugu andmeid näitab. Väga positiivselt üllatas helisüsteem (tavaline Bolero raadio, ei ole Canton), aga heli on palju parem, kui Honda Premium Sound oli. Samuti kiidan ka istmeid- Alcantaraga, elektriliselt reguleeritavad istmed on ülimugavad. Samamoodi saan kiita Bi-xenon tulesd ja AFS II süsteemi, ülimugav ja hea valgustusega (CR-V oli samuti automaatsete kaugtuledega, aga lähituli xenon, kauge halogeen ja Skoda tuled on paremad). Müratase autos on samuti minu kõrva jaoks ülihea, muidugi Jaapani autost tulnutele see tavaliselt nii ongi. Vaid tugeva külgtuule korral vilistab ukseservadest-peeglitest ja kuskilt tagant pea kohalt (ilmselt tagaluugi tihendi juurest vms), aga seda saab reguleerida volüüminupuga. :P Nüüd lögaste teedega ei reageeri igakord Virtual Pedal, aga arvestades anduri asukohta ja seda sopakihti, mis teedelt autole koguneb, pole ka ime. Ehk siis- üldse ei nurise ega kahetse selle auto valimist. Läbisõitu olen lisanud juba ca 500km, ehk ees on pea 11000km. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb Elegance Plus 1.4TSI ACT DSG 2018 - MarkkoN
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.8%
- SQL:
66.2%
]