Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Kodiaq 2.0 TSI 7k DSG timo99
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stefan[/i] See on täiesti normaalne, et kütusekulu samal teekonnal on kuni 25% erinev isegi löga- ja sademevabadel päevadel toimunud sõite võrreldes. Tuule suund ja tugevus mõjutab väga palju. Ka päris nõrk tuul mõjutab maanteel tuntavalt, eriti bensiinimootoreid ja selliseid suure lauppinnaga kappe. Teinekord võib pakasega olla tuulevaikus ja kuiv tee, kuid temperatuuri langedes -8C kraadist allapoole, on tunda et külm õhk on nii palju raskem/tihedam, mis jällegi mõjub. Maanteel kolonnis, isegi normaalse turvalise pikivahega kulgedes (adaptiivse kiirushoidiku keskmine aste), on efekt kütusekulule märgatav võrreldes üksi kruiisimisega. Ehk siis nüansse on palju. Seepärast ongi keskmisel autokasutajal mõtet vaadata miinimum 3000 viimase kilomeetri keskmist üldist kulu, siis vast silub need erilistest ilmaoludest põhjustatud kahele poole kalded ära. Spritmonitor.de lehel on praeguseks päris arvestatav hulk nii 2.0 bensiinimootoriga (132kW) kui ka 140kW TDI 4x4 regulaarseid Kodiaqi raporteerijaid. Kõigi selliste bensukate keskmine on ~9.6 ja diislitel ~7.9. Ökonoomseima ja suurima keskmise kuluga kasutajate vahelised käärid on bensiinimootori puhul kõvasti suuremad. Nii et Timo 9.8 l/sajale on arvestades linnasõidu osakaalu väga OK, kuid mul on alust kahtlustada, et tal on talvehooajal abiks hommikune start soojast garaaist ;) Ise sõidan paar viimast kuud sama mootori, veoskeemi ja käigukastiga Passatiga ja Talllinnas tööpäeviti talvel õuest külmalt startides on 5-6km pikkusega teekondade keskmine ~13l/100-le ja seda tipptunde vältides, (tõsi mootor on 162kW versioon, kuid linnas see pole oluline). Neil päevil kui soojast garaaist stardin, on number hulga ilusam. Ka on loomulik, et 4x4 versioonil läheb külmalt startides kauem aega/kilomeetreid kuni kütusekulu normaliseerub ehk siis kõik transmissiooniõlid ja sõlmed jms on lõpuks soojad. Aga kui sõidumuster sisaldab nädalavahetustel paari miinimum 1.5h maantee otsa (mille keskmine tavaliselt 7.5 ligi), siis kokkuvõttes tuleb 2.0 TSI 4x4 kulu päris normaalne. Ja ei tohi unustada, et see mootor tahab ka regulaarselt korralikult pöördesse ajamist, muidu jääb teine kängu ;) PS! Lihtsalt info mõttes, kui võrrelda Tiguani kasutajate kulunumbreid sama mootori 132kW ja 162kW versioonide vahel, siis need on 9.1 ja 10.3. Kuna võib eeldada, et nõrgema mootoriga masinate seas leidub rohkem kitsama rehvimõõduga versioone, siis reaalne kuluerinevus ei ületa liitrit. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Kodiaq 2.0 TSI 7k DSG timo99
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.8%
- SQL:
61.2%
]