Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
wax

 postitati 24.10.18 08:01
müüdud
wax

 postitati 15.10.18 08:38
Vahepeal vahetasin temp. anduri ja viskasin ventika lüliti minema, nüüd toimib vent taas nii nagu peab. Tagumised rattalaagrid vahetasin. Piduriklotsid terve ring. Armatuuri said pooled pirnid uued. Tagaluugi tegin uue, nüüd saab avada. ÜV jaoks tuli üht karbiotsa veidike keevitada. Muidu kere endiselt kõva ja sillad tihedad.

Teha vaja: esimesed rattalaagrid vahetada. Lõtku pole, undavad. Laagrid olemas, vaba aega pole. Enne talve võiks mootoriõli vahetada. On küll vaid 5000 sõitnud, aga noh - autopedede värk. Talvele võiks vastu minna ikka värske õliga :)

Kui kellelgi huvi, siis auto müügis http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=4825 Põhjus - olen temaga aasta jooksul vaid paar tuhat sõitnud. Autosid on lihtsalt liiga palju. Ei jaksa kõigiga tegeleda ja sõita. Pikk ülevaatus kuni 2019 novembrini. Septembris sai peale tutikas aku. Škodameestele pole ka hind kivist.
wax

 postitati 29.05.17 12:54
Proovisin teist süütepooli, vahetasin elektronsüüte mooduli uue vastu, karpasse said kõik uued tihendid-membraanid ja nõelklapp, samuti vahetasin kõik vaakumvoolikud uute vastu. Sisselaske ja karpa vahel olev padi on visuaalselt väga korralik, sealtkaudu lisaõhku imeda ei saa.
Kuid endiselt kakub...
Kui teised juhtmed ja küünlad kah asja paremaks ei tee, on minu mõistus otsas :D Variant on ka veel teist komplektset karpat proovida, sest kahtlustan samuti pigem toite- kui süütesüsteemi.
hberes

 postitati 10.05.17 20:51
Minu eelmisel autol selgus pärast pikka otsimist ja mitmete osade vahetamist, et jõnksutamine ja "ebakindlus" oli tingitud süütepoolist. Selle diagnoosimine võib keeruline olla, eriti, kui ei tea täpselt pingeid, ajastusi ja pole korralikku aparaati, millega seda kõike mõõta. Kõige lihtsam oleks uue või toimiva süütepooliga proovida...
rain

 postitati 08.05.17 23:08
Tsitaat:
Algselt postitas: wax
Tra noh. Škoda lollitab.
Ühtlasel kiirusel sõites tõmbleb ja jõnksutab. Müstiline on aga see, et mootor vahele ei jäta, kõik silindrid tiksuvad kenasti. Lapatsit andes ja kiirendades veab ühtlaselt jõnksutamata.

Kütusefilter uus, torustik puhas, (otse kankust kapoti all jõnksutab samamoodi).
Karpa käis lahti-kokku, uued membraanid-tihendid, kogu kupatus suruõhuga pasast puhas.
Küünlad, jagaja kaas und rootor uued.

Asjad, mida minu mõistus järgmiseks: kütusepump, süütepool, elektronsüüte moodul, jagaja???

Või oskab keegi suunata mida veel tsekata? Mehaanilise pumbaga bensukas karpamootor, kontaktivaba rootoriga jagaja. 1,3 43kw siis.


väga kahtlane... ise kahtlustaks pigem küttesüsteemi... vaata düüsid ja ujuk üle- kas said ikka sisse ilusti ja ujukiga kõik hästi... kui oleks elekter, siis see teeks sama asja sõidupealt ka. küünlad oleks veel mingi mõte, et kui pööret pole, siis ei taha hästi süüdata. pead vaatama ja esialgu soovitaks ikka seda osa, mida näppinud oled;)
wax

 postitati 08.05.17 20:00
Tra noh. Škoda lollitab.
Ühtlasel kiirusel sõites tõmbleb ja jõnksutab. Müstiline on aga see, et mootor vahele ei jäta, kõik silindrid tiksuvad kenasti. Lapatsit andes ja kiirendades veab ühtlaselt jõnksutamata.

Kütusefilter uus, torustik puhas, (otse kankust kapoti all jõnksutab samamoodi).
Karpa käis lahti-kokku, uued membraanid-tihendid, kogu kupatus suruõhuga pasast puhas.
Küünlad, jagaja kaas und rootor uued.

Asjad, mida minu mõistus järgmiseks: kütusepump, süütepool, elektronsüüte moodul, jagaja???

Või oskab keegi suunata mida veel tsekata? Mehaanilise pumbaga bensukas karpamootor, kontaktivaba rootoriga jagaja. 1,3 43kw siis.
markus

 postitati 24.04.17 16:55
Ei ole ma ostja ega tark Mossede alal. Ma lihtsalt pean neist vanakooli autodest lugu ja nägu läheb rõõmsaks ning pöial püsti kui selliseid liikvel näen.
Endal pole kahjuks aega ega tehnilisi võimalusi selliste asjadega tegeleda, muidu muretseks endalegi midagi vana ja ägedat. Ahjaa, pöidlad on ka keset peopesa ning 2 vasakut kätt on kah. See teadmine tõmbab ka endal agarust maha;)
wax

 postitati 24.04.17 16:26
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
miks Mossega nii käituti


See oli sügisest saadik 6 kuud niruse 250€ eest a24 müügis. Huvilisi oli ÜKS. Kõvad ostjad ja targad ilmuvad aga alati loomulikult alles siis välja, kui autot enam olemas pole :D Jah, põhi oli olematu ning poolraamidest lõin ninast sabani kruvika läbi. See auto oli allesjäänud juppide ja dokumentidena rohkem väärt.

Naljakas on lugeda, kuidas keegi just minule püüab selgitada, millised mossed on väärtuslikud ja millised mitte :D Usu mind, olen mosseteemaga väga hästi kursis :) Mu 13 autost 3 on Mossed...

http://wax.planet.ee/album/412/IMGP4555_.jpg
http://wax.planet.ee/album/412/434.jpg
http://wax.planet.ee/album/27151/27151.jpg
markus

 postitati 21.04.17 10:19
Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
normaalne masin. mosse mahub kasti ja jääb ruumi ülegi.
:)

Ma pigem küsiks, et miks Mossega nii käituti. Nii mõnegi mehe silmis on sellise mosse väärtus palju suurem kui sel Skodal. Mitte, et see Skoda äge poleks. Aga Mossega käituks ma niia ainult sel juhul, kui see on roostest nii mäda, et oma raskuse all ise pooleks läheb.
Mihkel.L

 postitati 21.04.17 08:04
Värvi üle kuldseks :D
wax

 postitati 19.04.17 19:45
Kuldsed 16-tollised TSW-d läksid tagasi Civicu alla, sest offset ei sobinud, taga käis rehv vastu amorti.
60 euriga sai sellised 15-sed võluveljod suveks alla krutitud. Käib kah :)


http://wax.planet.ee/album/skoda/15t.jpg
Mihkel.L

 postitati 20.03.17 10:16
Selle veljega masin kohe hoopis parema ilmega (Y)
wax

 postitati 20.03.17 06:58
Proovisin garaažis vedelevaid Civicu rattaid alla. Aga vaja uusi tsentreerimisrõngaid, et keskauk klappima saada. Ning taha 20 mm flantsi. Ja üldse, natuke madaldust.
16 tolli muidu, 195/45R16.

Kui stanged ja kogu "veealune osa" valgeks värvida, saaks juba suht kena. Kuid kuna tegemist kola vedamise autoga, siis välimus pole esialgu prioriteet.

http://wax.planet.ee/album/skoda/tsw.jpg
diesel

 postitati 14.03.17 08:12
normaalne masin. mosse mahub kasti ja jääb ruumi ülegi.
:)
wax

 postitati 13.03.17 19:25
auto teeb tööd

http://wax.planet.ee/album/27151/pir4.jpg
wax

 postitati 16.02.17 08:42
Jalgealune on kuiv. Lombid olid istmete taga 😀 Kahtlustan endiselt liimitud tagaklaasi. Eks aja jooksul saa näha. Praeguseks õnneks kõik ära kuivanud. Nädal aega sai iga hommik jääkaabitsaga mitte õuest, vaid seest klaase kraapida :)

Süütesüsteemis kõik nüüdseks vahetatud ja tühikäik taas ühtlane ning sõites ei kaku. Mingil kummalisel põhjusel oli ka ühe küünla kübar ennast maha keeranud ning piip istus suht ehku peal otsas.
Pidurid kah võtavad nüüd nagu kännu taha. Esimesed klotsid pudenesid näpu vahel tükkideks kui alt võtsin. Tagumised olid veel päris paksud, kuid kuna juba lahti oli, sai kogu ring uus sisse.

Nüüd pole muud kui talla ja kalla. Ootan kevadet ja sooja, siis tekiks mott midagi põhjalikumat ette võtta. Näiteks korralik ja tugev tagaluuk keevitada. Otsustasin esialgu uut õrna plekikärakat mitte tellida. Praegu selline tore augutäide :D

http://wax.planet.ee/album/skoda/16763559_10154424919218727_655875326_o.jpg


http://wax.planet.ee/album/skoda/16810270_10154424916113727_77431027_o.jpg
Plinn

 postitati 15.02.17 13:43
Tsitaat:
Algselt postitas: wax
Salong on pikalt seismise tõttu vett täis kogunenud. Võimalik, et selle põhjus on olematu tagaklaasi tihend...

Igaks juhuks veendu, et hoopis esiakna alumiselt äärelt vesi tuppa ei tule. Mingi aeg aastatuhande vahetuse kanti, olevat see skodadel vist levind mure olnud. Miski drenaazh või tuulutus või misiganes olevat süstemaatiliselt halvastitoimiv olnud. Mu 2000 aasta felicial kippusid ka suure vihmaga varbad märjaks saama. Ja kui käega katsusin kusagilt rooli alt, pedaalide kohalt armatuuri tagumise poole pehmeid polstreid, siis olid need enamasti märjad/nätsked..
p6der

 postitati 15.02.17 10:13
Lahe pill, ei teadnud sellise mudeli olemasolust.
lare

 postitati 15.02.17 08:54
Küsi igaks juhuks esindusest ka, sest Helkama ülevõtmisega ennemuiste tuli kõvasti pudinaid kaasa, mis laos vedelevad ja võid normaalse hinnaga tutikaid sobivaid varuosi saada. ;)

Vinge pill. :D
Mihkel.L

 postitati 10.02.17 21:16
Väga lahe (Y)
diesel

 postitati 08.02.17 08:13
jess, tegija masin, kiidan ja kummardan.
:)
wax

 postitati 07.02.17 18:26
Viskan siia tutikate läikivate liisingpillide vahele ka veits vanakooli.
Õnnestus poolkogemata omale üks Škoda veoauto saada. Autosid on palju, kastikaid kah mõned, kuid siia foorumisse sobib vaid see.

Tegu siis 1998 aastal tehasest välja veerenud Felicia Pickupiga. Ostetud uuena Eestist.
1,3 liitrine mahlapakk toodab täna jõhkrale karburaatorile 43 hirmsat kilovatti. Saja sain igatahes spidomeetrile, niiet igati aus kahekohaline sportpüss :cool:

Tegu on suhteliselt hästi hoitud autoga. Siiski vajan mõningaid juppe, tegin sellekohase teema ka Varuosade alafoorumisse. Salongist on mõned nupud puudu, ning plastik erinevates kohtades ära kraabitud, nagu ikka tööautole kohane. Põhi muidu tugev, karbid ja tiivaääred omavad vähest pinnaroostet. Mootor ja käiguosa vinksvonks.

Esimese asjana lähevad vahetusse küünlad+juhtmed+jagajakaas+rootor ning piduriklotsid+kettad+trumlid. Kõik muu tundub praegu tiptop ja suuremat tähelepanu ei vajagi.
Salong on pikalt seismise tõttu vett täis kogunenud. Võimalik, et selle põhjus on olematu tagaklaasi tihend. Tuleb istmed välja loopida ja salongivaip välja kiskuda ning korralikult ära kuivatada.

Kasti katab 22mm veekindel vineer. Suht ok ja tugev asi - kuna käin erinevatel üritustel pildistamas, siis seal kastikattel kannatab probleemideta seista :)

Eelnevalt foorumit kammides leidsin, et päris mitmed pickupi omanikud otsivad omale tagaluuki ja mitte kuidagi ei suuda leida, mis on minu jaoks arusaamatu probleem (või lihtsalt saamatus?). Luuk on täiesti saadaval, ja suht odavalt isegi - koos Eestisse saatmisega ~75€.
http://www.autodilyplus.cz/dvere-zadni-pick-up-spodni?carId=11187

http://wax.planet.ee/album/skoda/f.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.4% - SQL: 38.6%]