Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
A.Haasma

 postitati 22.03.19 20:50
Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
Alates 2011a võeti seisukoht 120 000km, et näidata olematuid hoolduskulusid.
Tegelikult on see mootor vanakooli värk ja varasemalt oli 90 000km või 4a.
Peale esmast vahetust saad 60 000km.
Ise lasin 96 000 pealt ära vahetada.
Koos kõigi vidinatega läks ~800€ Tartu Škodas.


Küsisin rihma kohta- Öeldi et 180 000km või 5 aastat. Ütles veel, et uuematel skodalel pidi olema 200 000km peal rihma vaatamine silmaga. Otseselt ei öeldud veel, et peab vahetama. Eks lükkub vahetus suve peale. Ennem vaja tagusilda natuke korda teha.
A.Haasma

 postitati 22.03.19 20:46
Täna sai 120000km hooldus ära tehtud. Läbisõit hetkel 112700km. Üldiselt kõik korras. Soovitati tagasillal midagi ära vahetada-ootame hinna pakkumist ja peegliküljest üks suunatule pirn ära kustunud.
A.Haasma

 postitati 26.02.19 18:24
Tsitaat:
Algselt postitas: MeelisK
On mitmel korral olnud selline asi, et pirnil niit katki ja annab/ei anna ühendust. Võtad pirni pesast välja, annad talle kerge nipsu ja niit kukub ära. Seega paneks uue pini ja vahetuse ajal vaataks pirnipesa üle. Esimestel udukatel kus päevasõidu tuli sees hakkas neil pirnipesa kalama. Aitas pirni vahetus, klemmide puhastus ja pingutus. Klemmide kontaktpinnad said kaetud spets määrdega mis ei lase tekkida sädelust. Peale seda rohkem probleeme ei mäleta.
Skodal ei ole piduritule/pargi pirn mitte 21/5 vaid 21/4 W. Iseenesest pole võimalik valet pirni panna, kuid usu inimesse, saab ikka😁 ja on pandud.


Aga seekord ei saanud pirni viga olla, kuna terve kolmas pidurituli oli põhimõtteliselt pime. Vaevalt, et kõik korraga.
MeelisK

 postitati 26.02.19 06:53
On mitmel korral olnud selline asi, et pirnil niit katki ja annab/ei anna ühendust. Võtad pirni pesast välja, annad talle kerge nipsu ja niit kukub ära. Seega paneks uue pini ja vahetuse ajal vaataks pirnipesa üle. Esimestel udukatel kus päevasõidu tuli sees hakkas neil pirnipesa kalama. Aitas pirni vahetus, klemmide puhastus ja pingutus. Klemmide kontaktpinnad said kaetud spets määrdega mis ei lase tekkida sädelust. Peale seda rohkem probleeme ei mäleta.
Skodal ei ole piduritule/pargi pirn mitte 21/5 vaid 21/4 W. Iseenesest pole võimalik valet pirni panna, kuid usu inimesse, saab ikka😁 ja on pandud.
hunt_1

 postitati 06.12.18 14:27
Alates 2011a võeti seisukoht 120 000km, et näidata olematuid hoolduskulusid.
Tegelikult on see mootor vanakooli värk ja varasemalt oli 90 000km või 4a.
Peale esmast vahetust saad 60 000km.
Ise lasin 96 000 pealt ära vahetada.
Koos kõigi vidinatega läks ~800€ Tartu Škodas.
A.Haasma

 postitati 06.12.18 13:01
90 000km pealt hammasrihma vahetatud pole, ei tea kas neil mingi oma hooldusraamat mille järgi vaatavad?
hunt_1

 postitati 06.12.18 09:27
Pirnid loksuvad pesas. Tavaliselt VAG numbrituled ei pea vastu meie kliimas.
90 000km hoolduses hammasrihma ei vahetatud?
kristjant

 postitati 22.08.18 23:01
Märgatud eile Kadaka tee / Tammsaare tee ristmikul :)
A.Haasma

 postitati 21.08.18 17:44
Seda ma vaatasin ikka Owner´s manualist, mis kaasa tuli.
alfonso

 postitati 21.08.18 05:46
Tsitaat:
Algselt postitas: A.Haasma
Vaatasin, et number 41 kaitse väljavõetud, raamatus kirjas, et number 41 on tagaklaasipuhasti. Lükkasin siis kangi rõõmsalt edasi, et nüüd kojamees ei tööta aga ikka töötab. Kas tagaklaasipuhasti all on midagi muud mõeldud või see on mingi muu numbri all?


Erinevatel aastakäikudel (ja ka mootoritüüpidel) võib olla kaitsmete asukoht erinev. Kust sa täpselt vaatasid, et number 41 tagaklaasipuhasti on?
A.Haasma

 postitati 20.08.18 19:36
Vaatasin, et number 41 kaitse väljavõetud, raamatus kirjas, et number 41 on tagaklaasipuhasti. Lükkasin siis kangi rõõmsalt edasi, et nüüd kojamees ei tööta aga ikka töötab. Kas tagaklaasipuhasti all on midagi muud mõeldud või see on mingi muu numbri all?
A.Haasma

 postitati 19.04.18 13:07
Raadio toimib samamoodi nagu enne. Pole arusaanud et levi halvem oleks
Mihkel.L

 postitati 19.04.18 10:09
Tänud.

Kuidas raadio toimib väljaspool linna?
A.Haasma

 postitati 17.04.18 11:30
Täpset mudelit ei oska öelda, aga tellisin selle autonavi.ee´st. Külmaga on ta alguses natuke aeglane aga muidu on ta suht kiire. Sellel isegi tagurdus kaamera tugi olemas.
Mihkel.L

 postitati 17.04.18 11:23
Mis mudel/tootja see on?
Näeb päris soliidne välja, ei pane tähelegi, et tegemist pole originaaliga.

Jookseb normaalse kiirusega? St ei lag'i jne.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.5% - SQL: 46.5%]