Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
viiking

 postitati 08.04.17 05:12
Tõepoolest nii on kirjas.
Kõik, mis liigub see kulub aja jooksul ning valmistaja näeks hea meelega, et ostetakse siis hoopis uus tihend :)
Alternatiiviks on rubber care stick ehk gummi pflege. Pole endalgi ühtegi halba sõna öelda ning ei jää kleepekat nagu silikooni puhul.
https://www.youtube.com/watch?v=2jrXyt1TC88

Ukselukkudesse aga sorts valget liitiummääret kui hoopis luku plastikdetailide ja raami metallhaaratsi kokkupuutepind kipub nagisema. See ollus küll kipub määrima, et ei maksa olla hooletu või valida midagi muud aga tööd teeb hästi.
https://www.wd40specialist.com/products/white-lithium-grease/
aalo

 postitati 07.04.17 14:50
Tsitaat:
Algselt postitas: Enrico
Tsitaat:
Midagi hakkas autos aegajalt nagisema. Tundub nagu tugevama külgtuulega hakkaks juhipoolsel tagaumisest uksest mingi naginat kostma. Ei ole õnnestunud taga istuda ja täpsemalt kindlaks teha, mis ja kust see heli tuleb. Kas kellegil on mingeid sarnaseid kogemusi?


See on Škodade vana häda. Üldiselt aitab uksetihendite puhastamine ja määrimine.
Sinna kogunenud tolm hakkab pehme kere paindudes häält tegema.
Ise olen neid tihendeid silikooniga üle teinud, kuid esindusest soovitati ikka kallist "õiget" määret lasta.


Kohe näha, et kasutusjuhend on lihtsalt raamat mis autoga kaasas.
Kasutusjuhendis selgelt kirjas: uksetihendeid ja aknajuhikuid ei tohi mitte mingite vahenditega töödelda.
markus

 postitati 07.04.17 10:43
See silikooniga määrimine on küsitava väärtusega tegevus. Igasugune määre aitab tolmukogumisele kaasa. Ise ei määri juba üle 10 aasta uksetihendeid ja pole ka mingi kriginaga probleeme, samuti talvel uste kinnikülmumisega. Aitab kui peale pesu tihendid lapiga kuivatada ning puhtaks ka ikka teha. Ja seda nii VW kui naise Skoda puhul.
Enrico

 postitati 07.04.17 08:00
Tsitaat:
Midagi hakkas autos aegajalt nagisema. Tundub nagu tugevama külgtuulega hakkaks juhipoolsel tagaumisest uksest mingi naginat kostma. Ei ole õnnestunud taga istuda ja täpsemalt kindlaks teha, mis ja kust see heli tuleb. Kas kellegil on mingeid sarnaseid kogemusi?


See on Škodade vana häda. Üldiselt aitab uksetihendite puhastamine ja määrimine.
Sinna kogunenud tolm hakkab pehme kere paindudes häält tegema.
Ise olen neid tihendeid silikooniga üle teinud, kuid esindusest soovitati ikka kallist "õiget" määret lasta.
p6der

 postitati 06.04.17 13:46
Odomeeter: 1500km.

Midagi hakkas autos aegajalt nagisema. Tundub nagu tugevama külgtuulega hakkaks juhipoolsel tagaumisest uksest mingi naginat kostma. Ei ole õnnestunud taga istuda ja täpsemalt kindlaks teha, mis ja kust see heli tuleb. Kas kellegil on mingeid sarnaseid kogemusi?
markus

 postitati 30.03.17 19:28
Skoda kohalt ei oska rohkemat kommenteerida kui seda, et salong oli minu jaoks lihtsalt suur Octavia. Passatis on tunne kuidagi soliidsem. Aga eks ta maitse asi ole. Põlv ja keskkonsool Passatis, nõus.
Aga kütusekulust ehk asjast rääkides, siis see peaks sul kukkuma kui mootor natuke sisse kulub. 1.8-ne Passatiga sai 10 tuh sõidetud, keskmine oli vist 7,5 - 7,8. 1.4-sega sõitsin 3 tuh ja sellega sai kõiksugu numbreid nähtud, olenes tallamisest. 2 silindrit välja lükkab, siis sai linnas ühtlaselt sõites 3,5L sajale ka sõita. Väiksem mootor on linnas täitsa ok ja ka maanteel, aga möödasõitudel on vahe ikka selgelt tunda. Pedaal põhja ja 1.8 hammustab ikka teisiti, lisaks on ka sound selle juures meeldiv. 2.0TSI Alltrack TLN-Riia kesklinn oli eile 6,7L sajale.
Puuriit

 postitati 30.03.17 17:47
Need Skoda tehasenumbrid paistavad olevat pigem ulme valdkonnast, endal on TDI SCR ja no kuskilt kandist ei ole linnas 5,4L/100km, pigem ikka sinna 7-7,5L/100km kanti. Kui Pedantlikult sõita saab heal päeval ka 6,5 peale.

Tsitaat:
Algselt postitas: p6der

Kas keegi oskab öelda, mis otstarve on viimasel pildil punase ringiga markeeritud kattel?



Selle nimi on kataloogi järgi multifunktsionaalne panipaik
p6der

 postitati 30.03.17 15:51
Mul hetkel ka veel naastud alla 70%mantee 30% asula. Manteel 90 kukub seier 6l/100km. Sooja kohapeal ei oska ka midagi halba öelda, läheb suhtelielt ruttu. Käisin isegi Passatiga sõitmas ja täpselt sama jama, mis sul. Ei tundnud ennast mugavalt roolitaga.
rraivo

 postitati 30.03.17 12:33
Mul ka auto nüüdseks ca 4'ndat nädalat käes.
Mootor 1.4tsi ACT (110kw) dsg aga sedaan (kui nii võib nimetada).

Nüüdseks veidi üle 2tkm sõitnud, ning senine keskmine kulu on 6,5. St siis naastude ja sissesõitmata mootoriga, ca 60% linn ja 40% maantee.
Peterburi maanteel 90-ga sõites olen ka 5L/100 saanud. Ehk siis sõida ja sõida ning seier kukub ikka väga aeglaselt. Mootor on ka väga vaikne ning dünaamika igati OK.
Soojaks läheb ka, aga mul on olnud autosid mis kiiremini soojaks lähevad. Ütleks et selline harju keskmine selles osas, ei saa kurta.

Olen ka väga rahul. Minu meelest selle raha eest on autot ikka küll ja enam. Ise ka käisin Passatit mitu korda proovimas, aga Superb istus kuidagi paremini kätte. Roolis parem jalg jäi kuidagi häirivalt vastu konsooli nühkima. Ja muidugi tagaistmel ikka juppmaad rohkem ruumi.
p6der

 postitati 30.03.17 11:45
Auto on nüüd 3nädalat käes olnud ja esimene 1000km õnnelikult läbitud. Emotsioonid on laes ja iga päevaga hakkab auto rohkem meeldima. Autos palju avastamist ja tänagi avastasin autolt uue nuppu:)

Mõned täpsustavad küsimused Skoda omanikele.
Kuidas kommenteerite kütusekulu? Kulu on ilmselt mootori sissesõitmiseni üleval, hetkel 8.0L/100km. Sõidu tempo on hetkel pigem rahulik ja säästlik. Võimalik, et ma ei oska kasutada aga Virtual Pedel töötab pooltel juhtudel.
Kas keegi oskab öelda, mis otstarve on viimasel pildil punase ringiga markeeritud kattel?

https://www.upload.ee/image/6845553/IMG_2120.JPG
https://www.upload.ee/image/6845558/IMG_2121.JPG
https://www.upload.ee/image/6845886/IMG_2194.JPG
https://www.upload.ee/image/6845910/IMG_2196.JPG
rain

 postitati 17.01.17 10:18
korralik masin tulemas- ootame koos :o
p6der

 postitati 16.01.17 19:02
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Oi see uue auto ootamine on närvesööv, vähemalt mul oli aasta tagasi. Aga tore, et lisandub ka ägedamaid kui tavapärased diisel-hall metallik-...
Õnnitlused ja bensuka valiku kohta - WELL DONE! ;)


Tänud! Lisaks veel, et jätsin paika original 18" Pegasus, läikiv antratsiithall veljed. Peaks tulema siis üks must auto.
markus

 postitati 16.01.17 15:01
Oi see uue auto ootamine on närvesööv, vähemalt mul oli aasta tagasi. Aga tore, et lisandub ka ägedamaid kui tavapärased diisel-hall metallik-...
Õnnitlused ja bensuka valiku kohta - WELL DONE! ;)
p6der

 postitati 16.01.17 14:18
Superbi tellimus kinnitatud ja hetke tarne 12.nädal. Ei tea, kuidas nii läks arvestades, et olen varem ainult Jaapanlastega sõitnud. Ilmselt oli aeg proovida teisi autosid. Käisin proovisõitu tegemas nii Passati kui Superbiga. Mazda 6 hind täna tundus liiga kallis võrreldes Superbiga. Lõplik valik kaldus Superbi kasuks, Passatiga mingil põhjusel ma ei suutnud kuidagi samastuda ehk mugavalt tunda. Praegune Toyota Avensis läheb müüki, enne seda Mazda 6. Varasematel autodel 60 kuud ja 150 000 läbisõit. Ei ole midagi halba õelda eelmiste masinate kohta arvestades, et salongis käisin ainult tavapärastes hooldustes. Foorumit lugedes olen natuke ka arvestanud, et Superbiga võib juhtuda, et on vaja garantiis viibida, mis muidugi ei tohiks olla iseenesest mõistetav.

Valisin Superbi sest meeldis ruumikus, mootor ja varustust saab samahinna eest pisut rohkem kui teistel.


Superb Combi L&K
Värv 1Z1Z Must pärlefekt, Black Magic
Sisu BS Beezi värvi nahast.
Lisaks põhivarustusele:
*Ventileeritavad esiistmed, L&K disain
*Intelligentne kaugtulede juhtimine (Smart Light Assist) ja sõidureas püsimise (Lane Assist) ja pimenurga abisüsteemiga (Blind Spot Detection)
*Navigatsioonisüsteem Amundsen
*Tagurduskaamera
*Pagasiruumi matt
*Porisirmid ette+taha
*Klaaside toonimine taga *15 ees *50

Kui masin käes siis ka pildid :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.4% - SQL: 41.6%]