Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb III L&K 2.0 TDI 140kw DSG 2015 - Puuriit
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rstdi[/i] [quote][i]Algselt postitas: Puuriit[/i] Alguses käisin A100-s, viimasel ajal Laagris (saab kiiremini jutule ja garantiiprobleemidega on kiirelt tegeldud) Pedaali probleem - sõltuvalt reiimist on ülemine ots "tühi" - pead pedaali sügavamale vajutama, et midagi toimuks ja tihti päädib see linnas ootamatu kickdown-i ja kiirendamisega. See on Superbi omadus ning BRISKODA-s kirjutakse seda pidevalt. Üks lahendus on softist "Audi throttle response" peale panna, kuid garantiiajal seda ilmselt teha ei saa/taha, teine võimalus panna Pedalbox vahele. Pedalboxi seotanud räägivad kõik auto transformeerumisest hoopis teisele tasemele. Audi valik nii suurt efekti ei anna, kuid pidi ka mõjuma. Kast otseselt vigane pole s.t. esindus pole probleeme leidnud. Nii palju kui olen aru saanud, ongi DSG-l oma kiiksud (minul DQ250) - nt. kui linnas enne foori pidurdad, kuid ei peatu ja hakkad uuesti kiirendama, eeldab kast, et peab käigu alla vahetama, kuid gaasi vajutades tekib justkui hetkeline paanika ja lõpuks saab õige suuna kätte. S/S seisma jäädes on päris tihti mootori käivitumise ja käigu rakendamise vahel viide, mille tõttu rakendub vedu tugeva jõnksuga. Sport reiimis esineb seda vähe, D ja ECO-s pidevalt. Kasti puhul on huvitav see, et pärast adaptsioonide nullimist toimetab paar päeva normaalselt ja siis "õpib" taas lollitama. [/quote] Mina ütleks selle kohta ühe sõna diisel (nüüd tuleb vaidlus) ning DQ250 peal ta ongi selline. Liikuma tahad hakata siis selline venimise tunne, et nagu ei tahaks väga sõita, aitab kui vajutada. Mis sul see kütusekulu on täna linnas? Minul kõikus see 6-7,5l vahel (sõltuvalt aasta ajast) linnas, masinaks oli küll O3 4x4 135kw. Uuel masinal, mis on ka DQ250 ei ole ühtegi eelpool mainitud muret, sest on bensiin. Ei tunne otseselt üheski asjast puudust,aga O3 diisliga olid täpselt samad mure nagu sa siin kirjutad. S/S ei kasuta, kuid jah pole kõige parem. Kuigi uuel autol on ta juba nutikam, näeb ees liikumist ja paneb ennast varem käima. Octavia seda ei osanud veel. Pika jutu kokkuvõtteks tahan öelda, et sa pole päris diisli mees äkki :D. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb III L&K 2.0 TDI 140kw DSG 2015 - Puuriit
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.2%
- SQL:
61.8%
]