Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
koda Superb combi 3T 2010 2.0TDI 4x4 - ardiilves
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ardiilves[/i] Ohhei majanduslikult kasulik ei ole ühegi auto ehitamine kui seda just teenusena ei tee. Praegusel hetkel on küll selle auto puhul, et veel tõstavad lisad natukenegi tema väärtust. Jutt siis amortide lahti võtmisest Kõigepealt oleks vaja kuumafööni millega siis kuumutada pildil ristkülikuga märgitud osa amordist samal ajal ühtlaselt amorti ringiratast keerutades. Liiga kaua ühe koha peal hoida fööni siis võib natukene plastikut kõrvetada, aga lõppkokkuvõttes ei juhtu sellest midagi. Siin tuleb kannatust varuda ja rahulikult toimetada. Aegajalt siis proovida ja toetada üks amordi ots vastu maad ja lükata amordi korpust noolega näidatud suunas. Tahab suht korralikku jõudu saada, aga kui ennem hakkab amort kokku jooksma siis tuleb edasi kuumutada. [img]http://www.lince.ee/superb/2017-03-10_09.21.50.jpg[/img] Kui kate ilusti maha libisenud tuleb mootorit katvad plastikud eraldada (käivad pooleks) ning ongi mootor käes. [img]http://www.lince.ee/superb/2017-03-10_09.22.13.jpg[/img] [img]http://www.lince.ee/superb/2017-03-10_09.22.21.jpg[/img] [img]http://www.lince.ee/superb/2017-03-10_09.28.17.jpg[/img] Mootorit lahti võtta on kõige lihtsam tegevus. Kõigepealt metall kõrvad eemale painutada ja siis tõmmata kaant (see pool kus juhtmed on) eemale ja tuleb ludinal lahti. Seejärel kui tahta teha mootorile täielik taastamine koos rooste eemaldusega tuleks rootor ka seest eemaldada. Sellejaoks tuleks läheneda teiselt poolt ja eemaldada mootori ümber olev kleeps. Kleepsu all on pisikesed pin-id mis korpust koos hoiavad. Peenikese terava asjaga need sisse koputada ja saabki täiesti lahti ära võtta mootori. Dremeli ja traatharjaga eemaldada korrosioon, paigaldada uued harjavedrud jne. Kokku tagasi panna uue silikooniga kõik ning mootori ümber uus kummitihend leida. [img]http://www.lince.ee/superb/2017-03-10_09.29.26.jpg[/img] [img]http://www.lince.ee/superb/2017-03-10_09.31.18.jpg[/img] [img]http://www.lince.ee/superb/2017-03-10_09.35.41.jpg[/img] [img]http://www.lince.ee/superb/2017-03-10_09.37.09.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
koda Superb combi 3T 2010 2.0TDI 4x4 - ardiilves
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.4%
- SQL:
58.6%
]