Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rraivo

 postitati 23.02.17 09:25
Selge on see, et jõudu on ju alati vähe ja hobuseid peaks alati rohkem olema :D

Aga tõepoolest nende kiviaegsete 110kw vabalthingavatega (omal on hulgim kogemusi 110-114kw mazdadega ja hondadega) pole siin suurt midagi võrrelda.
Ise tulin 195kw kolmese diisli pealt ning mitu aastat oli 135kw 1.6t bensiin volvo kasutuses. Nii et võrdlusbaas on täitsa olemas.
Kui skoda 2.0tsi-d rihtida, siis see peaks juba kindlasti 4wd olema, 1.8-gi kipub niiskel teel põhjendamatult palju ratast ringi kruvima.
kempi

 postitati 23.02.17 09:07
Tsitaat:
Algselt postitas: Vaim
Aeg-ajalt on tüütu turbo-lag või dsg lag. Kui jääda peaaegu seisma (nt. enne ringi või kui foor läheb punasest roheliseks sinna ette jõudes) ja tahta edasi sõita, siis 1-2sec ei reageeri gaasipedaal absoluutselt.

Üldiselt pole hullu - lippab korralikult.

Kütusekulu praegu ~7l/100 keskmine. Suuresti mõjutab linnas kohalt vajutamine - kindlasti saaks vaiksemalt ja väiksema kuluga minna.


Selle peaaegu seismisest liikuma hakkamise 1 sec "lag'ist" saad varsti üle. Pead lihtsalt ennetavalt vajutama. Probleem, kui seda nii nimetada saab on selles, et kui sa oled "creep" modes pea aegu seisad, siis on sul D2 ees. Ehk siis teist käiku tegelikult kergelt libistatakse. Kui sa nüüd gaasi vajutad, siis visatakse pöördeid juurde ja libistatakse teine käik 100% sisse.

Manuaaliga sõites sul sellist jama ei ole - sest sa "creepid" (roomad vms) teine käik 100% sees. Need mootorid jaksavad tegelikult ilusti teise käiguga roomata.

Rääkides mootoritest, siis see kõik on suhteline. Ma ise olen sõitnud 1.2 masinatega. Jah linnas on kõik enam vähem, aga kui maatee peal olin, siis rohkem kui ühest rekkast ei tahtnud Tartu maanteel mööda sõita :-D 1.4 on 110 kW, mis on kW poolest sama võimas nagu mu kunagine Mazda 3 GT 2.0 vabalt hingav. Samas too 1.4 peaks 0-100 kiiremini tegema tänu turbole. 1.4 ja 1.8 on madalametel pööretel sama väändega, seega kerges kulgemises sõidavad nad sama moodi. Kui paugutamiseks läheb, siis 1.8 teeb ikkagi ära...

Kui Octaviat ostma hakkasin, siis mõtlesin, et vähemalt 1.8 132kW tahaks saada. Ja ma ei pettunud. Väände vahemik on sellel suurepärane. Laia laastu reaalne keskmine on 7.6 l/100 ( http://www.fuelly.com/car/skoda/octavia/2014/indrek/252859 ). Läbisõit on 60 000 km. Ehk siis selle aja peale ma olen maksnud ca 600 EUR kütusele rohkem, kui ma teeks 1.4 eest. Kas see on seda väärt? Kindlasti!

Kokkuvõtvalt DSG käitumisega harjud ära. 1.4 on hea rusikas silmaaugus mootor. 1.8 on cool. Kui ise peaks vaatama, siis kihuks hammast tolle 2.0 Superbi peale :-D
rraivo

 postitati 22.02.17 08:01
Ise vaagisin ka pikalt ja tegin proovisõitu nii 2.0TDI (140kw), 1.8TSI ja 1.4TSI-ga. Kõik DSG-d.
Kaaludes plusse ja miinuseid, sõidufiilingut, maksumust ja oma vajadusi, siis mul osutus valituks siiski 1.4tsi.

Miks? Kuna dünaamika on 5 palli skaalas 4- või 3++, linnas võiks öelda et isegi 5-. Teiseks on ta ökonoomsem (eelkõige 1.8 võrrelduna) ning kolmandaks - bensiinimootor lihtsalt meeldib mulle rohkem :)
Loomulikult kõik sõltub millega võrrelda, nt 2013-2014 CRV.ga (bens, 110kw) võrreldes on Skoda korralik püss, samas mõne muu "kolmese vee kuus diisliga" jällegi tagasihoidlik.

Muidu ütlevad et see 1.8 mootor on tegelikult deforsseeritud 2.0 mootorist, kolvikäiguga. Ühesõnaga 1.8 on kergesti "tuunitav" ning asjaarmastajetele kena maiuspala.


Küsin veel et kas Sinu autol tagakojamehele mingi reaalne otstarve ka on? Üldiselt väga väga harva olen näinud et sinna luud üldse paigaldatud on, mõjub veidi võõrkehana :)
markus

 postitati 29.08.16 10:19
1.4 liigutab igapäevases elus piisavalt, kui tahta punktist A jõuda punkti B. Linnavahel pole üldse probleemi, maanteel möödasõite tehes saad aru, et natuke võiks rammu ikka juures olla. Superbiga pole sõitnud, aga aastajagu olen 3 erineva uue Passatiga liigelnud, kokku 30 tuh km. Liikumine on toimunud 1.8TSI -> 1.4TSI -> 2.0TSI. Igapäevaseks eluks kui ise peaks ostma, siis minu valik oleks 1.8TSI. Maanteel on väiksema mootoriga ikka vahe sees ja koostöö DSG-ga toimus kõige paremini. Start-stop toimetas sujuvalt ja käivitus ning liikuma hakkamine olid sujuvad ning ilma nõksatusteta. Teised mootorid pole seda suutnud. 1.4 on Passatil muidugi silindrite väljalülitamisega ja see 2-sylinder mode tekitab natuke hasarti vaatamaks millise kütusekulu kätte saab. Linnas sai sõita küll kus ühtlaselt veeredes oli jooksev kütusekulu 100km kohta algusnumbriga 3 :o
rstdi

 postitati 24.08.16 12:30
Tsitaat:
Algselt postitas: Vaim
Tsitaat:
Algselt postitas: timo99
Kuidas praeguseks rahul oled praeguseks 1.4 mootoriga? Paberil peaks olema umbes sama mis vana 1.8 (endal praegu 1.8 superb ja vaatan ka uut 1.4 mootoriga.. lihtsalt otseselt sõitmiseks nagu poleks vaja rohkem ma arvan).

Kuidas kütusekulu on?


Aeg-ajalt on tüütu turbo-lag või dsg lag. Kui jääda peaaegu seisma (nt. enne ringi või kui foor läheb punasest roheliseks sinna ette jõudes) ja tahta edasi sõita, siis 1-2sec ei reageeri gaasipedaal absoluutselt.

Üldiselt pole hullu - lippab korralikult.

Kütusekulu praegu ~7l/100 keskmine. Suuresti mõjutab linnas kohalt vajutamine - kindlasti saaks vaiksemalt ja väiksema kuluga minna.


Tüüpiline DSG, aga selle vastu aitab Smode kasutamine. Kui garantiid tulevikus pole, siis saab seda DSG tarkvara natukene mudida ka, see teeb ka asja paremaks. Tehas on selle võimalikult sujuvaks teinud, aga noh sealt ka see uimerdamine vahest.
Vaim

 postitati 24.08.16 10:15
Tsitaat:
Algselt postitas: timo99
Kuidas praeguseks rahul oled praeguseks 1.4 mootoriga? Paberil peaks olema umbes sama mis vana 1.8 (endal praegu 1.8 superb ja vaatan ka uut 1.4 mootoriga.. lihtsalt otseselt sõitmiseks nagu poleks vaja rohkem ma arvan).

Kuidas kütusekulu on?


Aeg-ajalt on tüütu turbo-lag või dsg lag. Kui jääda peaaegu seisma (nt. enne ringi või kui foor läheb punasest roheliseks sinna ette jõudes) ja tahta edasi sõita, siis 1-2sec ei reageeri gaasipedaal absoluutselt.

Üldiselt pole hullu - lippab korralikult.

Kütusekulu praegu ~7l/100 keskmine. Suuresti mõjutab linnas kohalt vajutamine - kindlasti saaks vaiksemalt ja väiksema kuluga minna.
timo99

 postitati 15.08.16 07:32
Kuidas praeguseks rahul oled praeguseks 1.4 mootoriga? Paberil peaks olema umbes sama mis vana 1.8 (endal praegu 1.8 superb ja vaatan ka uut 1.4 mootoriga.. lihtsalt otseselt sõitmiseks nagu poleks vaja rohkem ma arvan).

Kuidas kütusekulu on?
Ranx

 postitati 27.06.16 08:43
Tundub "võimas" pill ,oled asfaldi peale sõõrikuid joonistanud ;)
Vaim

 postitati 13.06.16 18:03
Tegu MY17 mudeliga.

Värv: Metal Gray
Veljed: 18" Modus
Varustuspakett: Ambition
Lisad:
Tagurduskaamera
Värviline Maxi DOT
KESSY
Canton kõlarid
Soojendusega esiklaas
Adaptiivne kiirusehoidik
Sunset klaasid
Smartgate
DSG pedaalid roolil
Webasto eelsoojendi

Galerii
http://imgur.com/a/pDLFK

http://i.imgur.com/VJIAitS.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.8% - SQL: 37.2%]