Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Lapik

 postitati 28.03.17 20:17
Viskan vahelduseks paar pilti ka. Mõne pildi peal on näha, kuhu mul on õnnestunud teda ka "jalutama" viia
EDIT: Pildid ei tahtnud kuidagi paistma hakata piltide moodi, seega panen lingi albumisse
https://1drv.ms/a/s!AgxRpld7YYo2h0oPJwwcskohpG77

Et viimasest postitusest on natuke jõge merre voolanud, siis toimetatud on ka auto kallal. Minu käes on sõitnud juba 85 000 km. Peale jõule ostsin keskmisest oluliselt rohkem uusi juppe, et oma Scouti võistlusvormi hoida ja vigastusi vältida. Poenimekirjas oli uus vasak eesmine pidurisadul, uued peeglite suunatuled, kõikvõimalikud vedrustuse ja roolisüsteemi liigendid-vardad-puksid. Puksikomplektiks võtsin Strongflexi "tänavasõidu" sarja, vast annab rohkem "raskete teeolude paketti" mõõdu välja. Kõik osad, mida polüpukside komplektis polnud, tulid Lemförderi või VAG kirjaga, kuna minu jaoks muutus hinnavahe olematuks. Paar nädalat tagasi viskas mulle taaskord kinda juhipoolse tule Xenon-pirn - kiire kõne ja uued hakkasid juba sõitma. Sama hooga viskasin külge ka Xenoni efektiga paremini sobituvad eesmised ääretule pirnid Philipsi white Vision seeriast. Öösel on päris hästi erinevus näha eelmistega võrreldes
Lapik

 postitati 16.10.16 23:30
Viimasest korrast alates on palju vett merre voolanud ja lugematus koguses kilomeetreid neelatud - aastaga jäi napp 120 km 55 00 km-st puudu.
Tehtud on ka üksjagu - 2x väike hooldus ja 1x 300 000 hooldus.
Viimases hoolduses ilmus juurde nii hädavajalik konks koos margikohase elektrikomplektiga - juhtmete ühendamisele läks kokku ca 20 minutit, ülejäänud 6 tundi salongi lahtivõtmisele ja kokkupanekule nii, et tükke üle ega puudu ei jääks. Kaks kruvi jäi lõpuks ikkagi puudu. Aga kõik toimib nagu kord ja kohus. Vahtusse läksid ka tagapidurikettad ja klotsid - lombid peale pidurdust ei olnud hea mõte...
Venna pulmast tagasi sõites viskas sisse koodi P0472. Kiire käik Forssi ning 64.- vaesemana kustus ka märgutuli armatuurlaual.
Tädipoja pulma sõites lendas ära peegliklaas - taaskord aitas seekord juba ülisoodsate summadega mind Forss - vahetasin lisaks jooksupannud juhipoolsele ära ka kaasreisija poolse klaasi.
Nüüd vaja tegeleda veel tagsilla kolinaga - ehk annab end varsti välja
Mootorisse on tekkinud ka madalal koormusel esinev nõkutamine - Erinevad targad on arvanud, et ehk on pihustite tihendseibid väsinud ja lööb põlemisgaase kütusesse ja sellest ka vahelejätud. Kompensatsioonid olid sel hetkel arvutist vaadates küll oluliselt erinevad, aga siiski mahtusid vist lubatu piiresse, sest ühtegi antud teemal olevat veakoodi pole olnud
Lapik

 postitati 11.01.16 05:55
Ise kahtlustan ka sinna valdkonda kuuluvat. Kardaanimees teadis rääkida, et näiteks Tiguani omanikel peab ta laskma ära vahetada ka mootoripadjad, aga škoda kohta ei osnaud ta midagi kosta. Golfil ei pidavat ka probleem olema
urmas66

 postitati 10.01.16 09:33
Ma ei usu,et see vibra on kardaanist.4,5,6 käiguga pööretel 2000-2500 on on kardaani pöörded ja auto kiirus iga käiguga väga erinevad.Kardaani pöörded suurenevad iga käiguga kiiruse kasvades ja ei ole võimalik,et vibra on kolmes erinevas pööretevahemikus.
Kardaani vibra oleks siis ,kui sul oleks näiteks kiirusel 70 vibra,olenematta,siis mis käiguga liigud.
Vibra teatud pööretel on seotud mingi asjaga ,mis on on 4,5,6 käiguga jäigalt mootoriga samas pööretevahemikus ehk on siis käigukastis,siduris või veel midagi mootori küljes olevat.
Ranx

 postitati 08.01.16 22:11
Tsitaat:
Algselt postitas: Lapik
Nüüdseks on juba 15 000 km täis saanud, vahepeal on 2 x vahtunud õlid-filtrid, viimase õlivahetusega sai alla ka kardaan. Kardaani lasin remontida Pärnus Savi tänaval. Töö kiire ja korralik, kuigi 4, 5 ja 6 käiguga viskab 2000-2500 rpm vahel vibratsiooni sisse. Aga saabunud talv kinnitas, et pikem nöör tasub kaasa pakkida - neliveoga jõuab tõepoolest oluliselt kaugemale, kui igasugu kaheveolistega. Ja poognad tulevad ka ilusamad :)


Kui sa peale kardaani remonti vibratsiooni üle kaebad ,siis küll töö kiire ja korralik polnud ,juhul kui selle vibratsiooni ikkagi kardaan tekitab.
urmas66

 postitati 08.01.16 12:34
Tsitaat:
Algselt postitas: Lapik
Nüüdseks on juba 15 000 km täis saanud, vahepeal on 2 x vahtunud õlid-filtrid, viimase õlivahetusega sai alla ka kardaan. Kardaani lasin remontida Pärnus Savi tänaval. Töö kiire ja korralik, kuigi 4, 5 ja 6 käiguga viskab 2000-2500 rpm vahel vibratsiooni sisse. Aga saabunud talv kinnitas, et pikem nöör tasub kaasa pakkida - neliveoga jõuab tõepoolest oluliselt kaugemale, kui igasugu kaheveolistega. Ja poognad tulevad ka ilusamad :)


Kui sul vibra just iga käiguga teatud pööretel,siis see ei saa olla kardaan ega muu veovõll,sest veovõlli kiirus kasvab koos kiirusega.Veovõlli vibra saab olla ainult teatud kiirusel ja seda iga käiguga,mitte ei sõltu moorori pööretest.
Siin viga ilmselt kas siduris,hoorattas või käigukastis.
Lapik

 postitati 08.01.16 01:23
Nüüdseks on juba 15 000 km täis saanud, vahepeal on 2 x vahtunud õlid-filtrid, viimase õlivahetusega sai alla ka kardaan. Kardaani lasin remontida Pärnus Savi tänaval. Töö kiire ja korralik, kuigi 4, 5 ja 6 käiguga viskab 2000-2500 rpm vahel vibratsiooni sisse. Aga saabunud talv kinnitas, et pikem nöör tasub kaasa pakkida - neliveoga jõuab tõepoolest oluliselt kaugemale, kui igasugu kaheveolistega. Ja poognad tulevad ka ilusamad :)
J2T

 postitati 17.11.15 17:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Lapik
Turvavöö anduri tõrke tõttu peab sellega ka tegelema, aga nii palju veel ei prääksu, et motivatsioon laes oleks

Ma ei teadnudki et octavial selline asi olemas on.. :P
Lapik

 postitati 12.11.15 21:40
Vahepeal on hoomatavasse lähedusse hiilinud hooldus . Ehk siis 10 000 km selle sõiduriista sadulas saab selle nädalaga täis. 09.09 andsin allkirja ja natuke üle kahe kuuga see nummer täis. Kardaani eemaldamine selle remondiks andis 0,3 l/100km säästu. Sõidetavad teed ja kellaajad laias laastus samad, seega üsna täpne võrdlus.
Tagumised amordid hakkavad ka endast märku andma- lisan vahetamise plaani, ilmselt siis, kui jõulupuhkus käes, saan nii palju mahti, et vahetamine ära organiseerida. Turvavöö anduri tõrke tõttu peab sellega ka tegelema, aga nii palju veel ei prääksu, et motivatsioon laes oleks
J2T

 postitati 16.10.15 17:23
Kui endale masinat otsisin, siis see oli eestis ainuke scout mida vaatama ei jõudnud, kõik teised sai üle vaadatud.
Lapik

 postitati 16.10.15 17:16
Seesama tumehallide velgedega jah.

Kinganumber- selline suuremapoolne ja lisaks veel turvanina ja turvatald... Ehk siis sõita tuleb nii, et EGR ja DPF kindlasti piisavalt kuuma saaksid
J2T

 postitati 15.10.15 05:28
See Jõhvi oma oli see tumedate velgedega kui ma ei eksi?
Ranx

 postitati 14.10.15 22:22
Kütuse kulu oleneb suuresti jalanumbrist ,aga mina oleksin neljaveolise puhul sellise kuluga rahul .
Lapik

 postitati 14.10.15 20:29
Pärast ülipikka Fordi embleemi kandvate sõiduriistadega ringivuramist tegin tõsise sammu - võtsin ligi hoopis Škoda.
Kõik tutvusringkonnas kiitsid uut Octavia. Käisin isegi proovisõitu tegemas, Arvamus kaasas ja puha. Uus auto on ikka tore ja äge - uue auto lõhn, naginavaba salong jmt.
Pidasin ka pangaga aru - sain teada, kui jäigad nad oma asjadega on. Aga mite sellest ei tahtnud ma rääkida.
Ehk siis uue auto väärtuselang tundus pisut rängavõitu. Hakkasime siis vaatama sarnaseid vähesõitnud eksemplare- hinda hoiavad hästi :D . Kuid siis sattusin ei-tea-kuidas vahtima Scoute. Et tööalaselt satun tihti sinna, kuhu oleks paslik jalga panna ka kummisäärik, siis mulle meeldis kohe see mõte. Arvamus ei laitnud ka maha. Vaatasin ühte ja vaatasin teist ning tõin siis ära Jõhvis seal parasjagu müüa olnud diisel-hall-metalliku. Auto oli ilus ja aus, eelmiseks peremeheks oli VKG, mis tähendas dokumenteeritud ajalugu - isegi mõned kütusetsekid olid alles veel. Müüja vahetas täiendavalt tagumised stabikapuksid ja hooratta + survelaagri.
Ülevaatuse tegi samuti ja minu poolt oli ainult pootshak paberile joonistada ja sooja käepigistuse järel võtmed kätte saada.
Koju sõites tekkis Arvamusega esimene tüli kolme aasta jooksul - kes siis uue autoga koju sõidab? Teades, et jõuan ise piisavalt sõita, lasin Temakesel siis kogu tee rooli kangutada.
Sõitsimegi rõõmsalt, tundes rõõmu kõikidest pisividinatest, mida 10 aastat vanemas Mondeos ei olnud - rooli nupud, esituled, pearuum ja muu säärane.
Eimene üllatus tabas aga eelmisel reedel...
Üks vähe väledam manööver Tartu kesklinnas päädis kolinaga kõhuall. Väga valju kolinaga.
Kiire kõne Scorpa-aegsele kamraadile - jalkas on vaheaeg ja kanal on vaba. Põgus pilk altpoolt kinnitas, et kardaan (kuigi õigem oleks vist veovõll) oli lahkunud. Täpsemalt separaator ja kuulid püsikiirusliigendist. See tähendas, et tuleb kardaan alt ära võtta ja remonti viia. Nüüd ootan kõnet ja kirja, mis remont maksma läheb ja millal kätte saaks. Seni sõidan aga 2WD Scout'iga.
Teadjamad, kas 7l/100km on normaalne keskmiseks kuluks, kompuutris tuleb keskmiseks kiiruseks va 58 km/h...

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.5% - SQL: 32.5%]