Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
koda Octavia 1,8 L&K - 2014 - Rain
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rstdi[/i] - uksepolstreid peaks vaatama- mõne looga vahel pläriseb, teisega normis * siin ei aita muud kui korralikud kõlarid ja mürasummutus ära teha. Läbikäidud teema. - see tagumine ots undab ikka omajagu ja natuke oleks pigimatti vaja laotada * tuttav tunne ja lasen enda masinale kohe ära teha kõik. Tasub ühekorraga ja korralikult ära teha. - kütusekulu pole ka kataloogile lähedalegi jõudnud... või on mu saabas lihtsalt liiga suur ja kiirus suurem, kuid selliseid numbreid mina ei ole näinud, mida lubati. 2k keskmine on nats alla 9 ja viimase tankimise oma ca 11 kui mälu mind ei peta. * Kahjuks see bensuka kütusekulu on tehase poolt selgelt mööda. Octavia bensukad on kõik siiani võtnud linnas kuni 11l (talvel) ja suvel ca 9 kanti. Maanteel saab kenasti alla 7 hakkama. Ma kunagi testsin RS 147kw DSG vs OIII 132kw DSG. Sama trass, mõlemad autod sõitsid samal ajal (hommikune tipptund) ja vahe oli lõpuks 0,5l OIII kasuks, samas oli see number ca 1.5L üle selle, mida tehas lubas linnas (9,5L, teisel masinal oli 10L) ning see vahe tuli puhtalt sellest, et OIII oli start/stop sees. Praegusele OII lubab tehas 10,7L linnas ning see on lühikeste otsade ning külmade ilmadega täiesti reaalne. - käigu vahetamisel kolmandalt teisele käib mingi väikene jõnks läbi. ei tea, kas tegu sellega, et mootor hakkab liiga kõvasti pidurdama, kuid võike jõnks käib läbi. sellele rohtu- tuleb rohkem pidurdada! või tunnen lihtsalt liiga hästi seda. * DSG omapära, 7ne on selles osas natukene õrn ja neid jõnkse meeldib talle teha, seda eriti külmaga. Kas sul teeb seda koguaeg sõltumata töötemperatuurist? Üldiselt ära lase ennast sellest segada ja naudi autot. DSGle sobib kiirem sõit, mitte vaikne hiilimine. DSG kohta leiad siit foorumist ka lugemist, aga garantii ajal mina sellepeale ei mõtleks ja sõidaks :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
koda Octavia 1,8 L&K - 2014 - Rain
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.3%
- SQL:
64.7%
]