Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Octavia I Combi 1.6 Elegance - 2002 - ka:rel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ka:rel[/i] Et auto ajalugu (peamiselt küll mu enese jaoks) paigas oleks siis olgu siinkohal üles tähendatud, et suvel käis auto 105000 hoolduses. Selle käigus said vahetatud ka kõik amortisaatorid Sachs'i gaasikate vastu. [img]http://www.ssb7.net/users/24326/dsc00284_1187805719.jpg[/img] Umbes sellised vist olid. Vanad esimesed olid üsna vedelaks jäänud, samuti olid aastate ja kilomeetrite ühistoimel mitmest kohast katki tagumiste amortide tolmukatted. Pärast amordiringi vahetust sai muidugi ka esisild üle jupi aja üle reguleeritud. Kas seal midagi viltu oligi, ei tea. Amordivahetuse käigus läks halvasti see, et üks ABS- i juhe jäeti amordi külge kinnitamata. Nii pääses see rattakoopas vabalt ringi rändama kuni ükskord vastu rehvi end katki hõõrus. See paigati amordivahetajate poolt hiljem küll ära aga kehv värk see paigatud värk ikkagi. Nüüd on autoga aga uus mure. Nimelt hakkas ühel päeval temperatuurinäidik kõikuma. Näiteks nii, et algul püsis 90- peal, siis lambist langes ~70- ni, siis hakkas vaikselt tõusma, siis lülitas aga ventilaator end sisse ja jahutas ültse mingi 50- ni jne. Täielik segadus. Pöördusin teenindusse, väidetavalt vahetati temperatuuriandur ja mina sõitsin omateada korras autoga minema. Aga polnud korras. Selgus, et väikestel kiirustel linnavahel foorist foorini sõites on küll "nagu korras" aga kui sõita pikemalt ühtlase kiirusega, jahtus mootor maha. Kuni lõpuks jälle sinna skaala algusesse välja. Siit ka küsimus neile, kes nii pikalt juba mu heietusi lugeda on viitsinud - kas võiks tegu olla termostaadi veaga? Ja kui on, siis kas temperatuuriandur oli terve? Või rikkus vana katkine temperatuuriandur termostaadi? Või rikkus katkine termostaat vana temperatuurianduri ja nüüd vaikselt nusperdab uue kallal? Ja lõpetuseks - kus on termostaat? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Octavia I Combi 1.6 Elegance - 2002 - ka:rel
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.7%
- SQL:
64.3%
]